Der FC Thun ist im UEFA-Cup!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
90 Mio BudgetArcanis hat geschrieben:aber ich find me mues scho gse, das Kiew sehr schwach gspilt het usser am Schluss. Kei Konzäpt. Zweikampfschwach. Langsam. Thun hets verdient aber Kiew het extrem schlächt gspilt wenn me mol ihr Budget a luegt (70Mio).![]()
s problem do debi isch das thun e manschaft het und mir alles sälbsternanti stare wo kei zämmehalt (me) hän. chönne nur hoffe das sie sich wenigstens für die beide brememätch wieder emol zämmeraufe!!Diggi_Eier hat geschrieben:So gschlosse, wie dä FC Thun mien au mir gege Werder Bremen aaträtte, denn klappt's bi uns nämligg au!
Thun: Super!!!!!!! Hoffetligg kloppet ihr Malmö FF!
sehe ich auch so ganz schwach,aber trotzdem Hut ab von ThunArcanis hat geschrieben:aber ich find me mues scho gse, das Kiew sehr schwach gspilt het usser am Schluss. Kei Konzäpt. Zweikampfschwach. Langsam. Thun hets verdient aber Kiew het extrem schlächt gspilt wenn me mol ihr Budget a luegt (70Mio).![]()
Na und????? Zuerst mal Werder besiegen und dann hat man die CL auch verdient.sergipe hat geschrieben:Thun in der CL
Basel im Uefa![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
wenn unsri mannschaft so en isatz zeigt wie thun, simer derby ir champions-leaugue und dschwiiz wird mit 2 mannschafte vertrete sie. im sinn vom schwiizer fuessball hoffi, dass thun gege malmö witerchunnt.D1-Balkonhocker hat geschrieben:s problem do debi isch das thun e manschaft het und mir alles sälbsternanti stare wo kei zämmehalt (me) hän. chönne nur hoffe das sie sich wenigstens für die beide brememätch wieder emol zämmeraufe!!
Hoff-y au... aber wenn's druf aakunnt, muesch aifach Gottvertraue ha.D1-Balkonhocker hat geschrieben:s problem do debi isch das thun e manschaft het und mir alles sälbsternanti stare wo kei zämmehalt (me) hän. chönne nur hoffe das sie sich wenigstens für die beide brememätch wieder emol zämmeraufe!!
so ischs mir au vorcho, vor allem ir 85. minute nach dr flanke vom gusev ufe belschkiev(oder so), fascht so wie anno dazumol de sutton ir 92.minute.Zemdil hat geschrieben:bi e chli niidisch uff dä geili Fuessballobe!
totali Aspannig bis zum Schluss und denn juheee ...
fascht wie unsere Celtic-Match![]()
gratulier uff jede Fall