ne thun muess wietercho das dr FCB nümmi dr FC Schweiz isch, den währdets nämlig d thunercarigool hat geschrieben:nei thun muess und söll us schwyzer sicht wytter cho - wäge dr uefa 5 johreswäertig.

nujo das "Prinzip Zufall" funktioniert ja gegen basel bestens, gäge basel sinds minim offensiver aber grundspielwies isch genau die wo sie gäge basel händ...São Paulino hat geschrieben:Thun aus meiner Sicht ein wenig enttäuschend. Wenig Konzept - das Prinzip Zufall "rules". Z.T. katastrophale Quer- und Rückpässe. Aegerter soll in der Pause ein wenig Zielwasser trinken. Milicevic sollte mal früher abgeben. Wie lange macht das Gerbers Pumpe noch mit?
Wyler (den ich sowieso nicht leiden kann) nervt wieder mal: Wenn man auswärts ein 2:2 holt, dann sollte man zuhause nicht auf 0:0 spielen müssen. Zudem ist er einfach ein Schönredner.
So, los jetzt, Thun. Ein wenig offensiver, ein wenig kreativer und dann die Kiste machen. Auf geht's!
Und wo ist das Konzept von Kiev? Das Spiel lebt von der Spannung und nicht von der Spielkultur.São Paulino hat geschrieben:Thun aus meiner Sicht ein wenig enttäuschend. Wenig Konzept - das Prinzip Zufall "rules". Z.T. katastrophale Quer- und Rückpässe. Aegerter soll in der Pause ein wenig Zielwasser trinken. Milicevic sollte mal früher abgeben. Wie lange macht das Gerbers Pumpe noch mit?
Dann verzieh Dich aus diesem Fred. Hier gehts nicht um Thun, sondern um den Schweizer Fussball.salegh hat geschrieben:ka "thun" nymm höre! hass...
hesch lieber wenn iberall: friede freude eierkuchen FCB isch cool stoht?salegh hat geschrieben:scheiss egal... denn halt fc thunfisch...
dypflischisser*
ka "thun" nymm höre! hass...
![]()
Shit, bisch du guet druffe...gruusigeSiech hat geschrieben:Dann verzieh Dich aus diesem Fred. Hier gehts nicht um Thun, sondern um den Schweizer Fussball.
und sunscht nimm ych dr Köchlöffelsalegh hat geschrieben:jo mami...
Ych bi guet druff ...São Paulino hat geschrieben:Shit, bisch du guet druffe...![]()
Ich wäre froh, wenn der FCB nach 3/4 der Quali-Runde noch Chancen auf ein Weiterkommen hätte...São Paulino hat geschrieben:Thun aus meiner Sicht ein wenig enttäuschend. Wenig Konzept - das Prinzip Zufall "rules". Z.T. katastrophale Quer- und Rückpässe. Aegerter soll in der Pause ein wenig Zielwasser trinken. Milicevic sollte mal früher abgeben. Wie lange macht das Gerbers Pumpe noch mit?
nei... aber hesch grad das interview gseh...Mindl hat geschrieben:hesch lieber wenn iberall: friede freude eierkuchen FCB isch cool stoht?
also i finds sympathisch das es e neue FCSchweiz gitt, isch mol ziet worde...
evtl gönd jo den d zircher, d aargauer und d güller and Thun spiel und nid and basel spiel![]()
Easy, die Pumpen unserer Spieler sind in 1A-Zustand.Edberg hat geschrieben:Ich wäre froh, wenn der FCB nach 3/4 der Quali-Runde noch Chancen auf ein Weiterkommen hätte...
Na klarsalegh hat geschrieben:und zem gruusigesiech, alte friede freude eierkuchen...
isch immer no e fcbasel forum, wenn i au mol dypflischischer möcht mache...
whop, mr verstöhn uns... tjè!
Nein. Thun hat 41500 Einwohner.Schooffseggel hat geschrieben:i glaub das hätt 14'000 yywohner miesse haisse!
Geh mal zum OhrenarztSchooffseggel hat geschrieben: na ja, heer i doo richtig? s ganze stadion singt "scheiss gc" im echo und "come on züri"![]()
bi däre pause "unterhaltig" hets mi au fast verklöpftsalegh hat geschrieben:nei... aber hesch grad das interview gseh...
isch das au so gsy wo mir in dr CL gsy sind...
gottverzeih mers, ha leidr nie d'mögligkeite ka zem z'luege!
klar isch mer dr neu fc schwiiz lieber...
aber isch dr gump ins schwiizer oberhuus nit scho gnueg?
s'einzigscht wo ich im tiwi gseh isch, scheisse isch das kiew schlecht!!!
was isch dert passiert!! wo isch d'fuessball kultur bliebe? wo?
die schnell spielzüg?
und zem gruusigesiech, alte friede freude eierkuchen...
isch immer no e fcbasel forum, wenn i au mol dypflischischer möcht mache...
whop, mr verstöhn uns... tjè!