Bénie Traoré

Diskussionen rund um den FCB.
adashelbygains
Erfahrener Benutzer

Re: Bénie Traoré

Beitrag von adashelbygains »

BaslerBasilisk hat geschrieben: 02.07.2026, 11:30
adashelbygains hat geschrieben: 01.07.2026, 21:20
BaslerBasilisk hat geschrieben: 30.06.2026, 07:02 Ich bin Zufrieden. Endlich ist er weg.
Nicht das er schlecht ist, aber in meinen Augen kam da in den letzten Monaten einfach gar nichts mehr. JEDOCH: Nun muss was gehen. Oder bleibt Otele zumindest?
er isch letscht saison immerno dr zweitbesti scorer gsi bi uns aber alles klar.
Gemessen an seiner Einsatzzeit ist das schlecht. 2'600 Minuten Einsatzzeit über alle Wettbewerbe bei 11 Tore und 5 assisst ergibt einen Sagenhaften wert von ein scorer alle 165 Minuten. Otele kommt auf 150min pro Scorer.
Vergleichen wir es noch mit dem Top Wert (Shaq) von alle 117 Minuten oder einem damaligen Alex Frei (12/13) von alle 109 Minuten.

Ich trauere ihm nach weil wir ein Spieler in der Breite verlieren. 

was für einen spieler in der breite😂
wo läbsch du bitte es isch halt aktuell realität dass er dr zweitbesti scorer gsi isch was bringts jetzt das miteme alex frei zvergliiche wo nidmol die gliichi position gspielt het und sowieso null sinn macht. e otele wird eh nüm für uns spiele und dorum isch er noch em shaqiri dr gföhrlichsti gsi bi uns. dä verliere mir jetzt und öbis bessers hämer aktuell halt eifach nid im kader. öb die neue besser si wärde kame au nid wüsse und die mien au erstmol das liefere wo dr traoré glieferet het was zb bi de leistigsdate vo däm olaigbe zumindest ahzwiiflet werde ka.
kasch no lang sage sini scorer sin schlecht aber wenn keine besser isch denn ischs trotzdem e verlust und me het nie e garantie dass dr neui würklich besser si wird.
wenn dr traoré zschlecht gsi isch denn isch JEDE ANDERE zschlecht wo mir aktuell uf de flügel hän denn kasch au die alli usewerfe und neui hole wird aber nid passiere.

BaslerBasilisk
Erfahrener Benutzer

Re: Bénie Traoré

Beitrag von BaslerBasilisk »

Ebe, er isch de zweit bescht scorer. Wäg däm ischsr noni guet sondern eifach passable. Es git sicher besseri
#Erfolg isch nit alles im Läbe
#bi Sunneshiin und Räge

Antworten