Ganz einfach: stellt ihm - auch David Degen - Qualität und Erfahrung zur Seite.
Dann: trefft mit allen eine Leistungsvereinbarung.
Und: erstickt mannschaftsinterne Reibereien im Keim.
Macht 5000 CHF für diese Beratung.
Ganz einfach: stellt ihm - auch David Degen - Qualität und Erfahrung zur Seite.
Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 18:48ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 18:15zBasel Fondue hat geschrieben: 14.05.2026, 18:11
Da kann Trainer sein wer will, mit dem schlecht zusammengestellten Kader hat niemand Erfolg.
Im Bezug auf die neue Saison muss einem ja Angst und Bange werden.
Wir werden bei Saison Beginn keinen neuen Sportchef, Goalie oder Stürmer haben.
Sportchef wird dann Philipp Degen werden und die gesuchten Spieler wird man dann am Wühltisch im September verpflichten
Stimmt so nicht ganz. Mit Magnin waren wir 3te und er hatte dasselbe Kader. (Ja ausser Barisic und Otele)
Barisic, Adjetey, Otele - alle drei wären heute in der Startelf gewesen. Dazu kam die Verletzung von Shaq und Tsunemoto. Schon ein Unterschied imho.
Und: prozentual hatte SL mehr Spiele gegen die besseren Mannschaften.
Unterm Strich aber keine Verteidigungsrede für SL. Punkteausbeute zu gering und - viel schlimmer - Einsatzwille der Mannschaft stellenweise unterirdisch. Also scheint SL die Mannschaft nicht zu erreichen.
Wird es besser mit neuen Spielern und einer Vorbereitung? Vielleicht. Möglich. Oder es geht im gleichen Gewurstel weiter.
footbâle hat geschrieben: 14.05.2026, 19:17
Auf jeden Fall. 3 Cheftrainer bezahlen wäre auch Blödsinn. Mal ohne Ironie.
Der Unentlassbare 'trainiert' den FCB.
ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:21Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 18:48ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 18:15
Stimmt so nicht ganz. Mit Magnin waren wir 3te und er hatte dasselbe Kader. (Ja ausser Barisic und Otele)
Barisic, Adjetey, Otele - alle drei wären heute in der Startelf gewesen. Dazu kam die Verletzung von Shaq und Tsunemoto. Schon ein Unterschied imho.
Unterm Strich aber keine Verteidigungsrede für SL. Punkteausbeute zu gering und - viel schlimmer - Einsatzwille der Mannschaft stellenweise unterirdisch. Also scheint SL die Mannschaft nicht zu erreichen.
Wird es besser mit neuen Spielern und einer Vorbereitung? Vielleicht. Möglich. Oder es geht im gleichen Gewurstel weiter.
Du willsch ärnsthaft jetzt dr Lichtsteiner immer no in Schutz neh?
Aha und dr Tsunemoto isch bim Magnin durchgehend fit gsi? Hüt hed er eins vo de schlächtischte Spiel gmacht sid er bim FCB isch und das unterem Lichsteiner!
Omeragic (Adjetey Ersatz) häm mr fürs Bänkli gholt oder was und es hed gheisse dä gid gueti stabilität!
Und vo wellne bessere Gegner schwätzisch genau? Vo Stuttgart? Ah wart die hem mr mit em Magnin gschlage. Oder YB de hei? Hem mr au mit em Magnin gwunne und nid 3:3 gspielt.
Sorry ich bi so hässig und immer no mega enttüscht. Ich ha damals entlassig vom Magnin nid verstande und verstands immer nonig. Und es macht mi nur no hässiger willi so enttüscht gsi bi vo dr Istellig vom Lichtsteiner und es mini befürchtig bestätigt.
Ich ha mis Saisonabo scho sid Joor im D-Balkon, aber bi mr die Saison ärnsthaft am überlege obis no due verlängere so lang sone vollidiot Trainer isch. Ich ka das mit mim gwüsse nid unterstütze. Und not abene mir hend e Schulz, Sforza und Abascal etc ka aber die hend sogar e bessere Punkteschnitt als dr Lichtsteiner. Ich ka däm sini Frässi nüm gseh
Genau .... und das sind ja die Dinge, die zählen!footbâle hat geschrieben: 14.05.2026, 18:53ras hat geschrieben: 14.05.2026, 18:42 Gibt es überhaupt einen FCB-Trainer aus diesem Jahrtausend mit einem schlechteren Punkteschnitt?
Punkte, Punkte, Punkte.. Wen interessieren schon Punkte. Die sind im Vergleich zur Bedeutung dieses Projekts eine Marginale. Bei Lichtsteiner sollten andere Dinge zählen, z.B. ... halt andere Dinge.
Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:24ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:21Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 18:48
Aha und dr Tsunemoto isch bim Magnin durchgehend fit gsi? Hüt hed er eins vo de schlächtischte Spiel gmacht sid er bim FCB isch und das unterem Lichsteiner!
Omeragic (Adjetey Ersatz) häm mr fürs Bänkli gholt oder was und es hed gheisse dä gid gueti stabilität!
Und vo wellne bessere Gegner schwätzisch genau? Vo Stuttgart? Ah wart die hem mr mit em Magnin gschlage. Oder YB de hei? Hem mr au mit em Magnin gwunne und nid 3:3 gspielt.
Sorry ich bi so hässig und immer no mega enttüscht. Ich ha damals entlassig vom Magnin nid verstande und verstands immer nonig. Und es macht mi nur no hässiger willi so enttüscht gsi bi vo dr Istellig vom Lichtsteiner und es mini befürchtig bestätigt.
Ich ha mis Saisonabo scho sid Joor im D-Balkon, aber bi mr die Saison ärnsthaft am überlege obis no due verlängere so lang sone vollidiot Trainer isch. Ich ka das mit mim gwüsse nid unterstütze. Und not abene mir hend e Schulz, Sforza und Abascal etc ka aber die hend sogar e bessere Punkteschnitt als dr Lichtsteiner. Ich ka däm sini Frässi nüm gseh
Emotione gschnäll abefahre, denn geshsch, dassi gschriebe ha, dass das kei Verteidigung pro SL isch.
Aber die beide händ definitiv nid die gliche Vorussetzige (Saisonvorbereitig vs. Übernahm inere Krisephase) und Mannschafte gha. Das sind eifach Fakte.
Genau so wie die erreichte Pünkt Fakte sind, wo dr SL katastrophal abschnidet.
Aber d Ussag, dass mr mitem LM 3. gsi sind und jetzt schlächter, het für mi sehr wenig Ussagekraft.
Und wie gseid: vor mir us dr SL schigge. Scheissegal, null Sympathie für ihn. I gläb eifach, dass es genau so wenig bringt wies bim LM brocht het.
ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:29Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:24ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:21
Emotione gschnäll abefahre, denn geshsch, dassi gschriebe ha, dass das kei Verteidigung pro SL isch.
Aber die beide händ definitiv nid die gliche Vorussetzige (Saisonvorbereitig vs. Übernahm inere Krisephase) und Mannschafte gha. Das sind eifach Fakte.
Aber d Ussag, dass mr mitem LM 3. gsi sind und jetzt schlächter, het für mi sehr wenig Ussagekraft.
Und wie gseid: vor mir us dr SL schigge. Scheissegal, null Sympathie für ihn. I gläb eifach, dass es genau so wenig bringt wies bim LM brocht het.
Sorry, hät nid so aggressiv sötte übere ko.
Naja, ich däng das mr unterem Magnin sicher mindestens international (Quali Rundene) drbie wäre, aber das könne mr jo nid wüsse.
Wieso heds wenig Ussagekraft, wenns Tatsach isch das mr 3te gsi sind und jetzt sid em Wächsel 2 Plätz verlore hend? Oder das YB mittlerwile nur no 2 Pünkt hinter uns isch. Mag mi nüm genau erinnere, aber YB hed mol viel meh Pünkt Rückstand ka und not abene die sind au nid grad in Überform.
ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:37 https://www.srf.ch/play/tv/sport-clip/v ... ef567f8861
Ich hoff das er mit jedem Stei umdreihe meint, dass dr Lichtsteiner wäg isch.
Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:35ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:29Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:24
Naja, ich däng das mr unterem Magnin sicher mindestens international (Quali Rundene) drbie wäre, aber das könne mr jo nid wüsse.
Wieso heds wenig Ussagekraft, wenns Tatsach isch das mr 3te gsi sind und jetzt sid em Wächsel 2 Plätz verlore hend? Oder das YB mittlerwile nur no 2 Pünkt hinter uns isch. Mag mi nüm genau erinnere, aber YB hed mol viel meh Pünkt Rückstand ka und not abene die sind au nid grad in Überform.
Ich ha mi Bitrag no editiert btw, das erklärts villicht au.
Ich find eifach, dass ä Verglich wenig usseit, wenns nid verglichbari Situatione gsi sind (dr LM het ä Vorbereitig gha, dr SL het inere Krisephase miesse überneh; dr LM het die besseri Mannschaft gha, em SL het mä die beste verkauft und mitem Omeragic offebar kei Verstärkig gholt (usser du hesch Insights, dass är wägm SL schlächt gspielt het)).
Aber was ich völlig teil isch d Ussag, dass dr Punkteschnitt unterirdisch isch vom SL. Drum ischs au kei Verteidigung vo ihm, wenn ich dr Verglich mitem LM als wenig ussagekräftig beurteil.
Falls dr SL ä Trainertalänt sott syy (was ich denn doch au bezwiefle due), und das isch jo eigentlich s Tragische an dere Gschicht, denn het mä nid nun unnötig ä Trainer entloh, sondern auch ä zweite Trainer verheizt - will mä offesichtlich nid bereit gsi isch im Winter, ind Mannschaft z investiere.
Die Rechnung, dass ein völlig unerfahrener Trainer-Neuling, dem auch noch die nötigen Lizenzen fehlen, überfordert sein wird, hätte man aber wohl noch machen können. :rolleyes:
ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:42Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:35ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:29
Ich ha mi Bitrag no editiert btw, das erklärts villicht au.
Ich find eifach, dass ä Verglich wenig usseit, wenns nid verglichbari Situatione gsi sind (dr LM het ä Vorbereitig gha, dr SL het inere Krisephase miesse überneh; dr LM het die besseri Mannschaft gha, em SL het mä die beste verkauft und mitem Omeragic offebar kei Verstärkig gholt (usser du hesch Insights, dass är wägm SL schlächt gspielt het)).
Aber was ich völlig teil isch d Ussag, dass dr Punkteschnitt unterirdisch isch vom SL. Drum ischs au kei Verteidigung vo ihm, wenn ich dr Verglich mitem LM als wenig ussagekräftig beurteil.
Falls dr SL ä Trainertalänt sott syy (was ich denn doch au bezwiefle due), und das isch jo eigentlich s Tragische an dere Gschicht, denn het mä nid nun unnötig ä Trainer entloh, sondern auch ä zweite Trainer verheizt - will mä offesichtlich nid bereit gsi isch im Winter, ind Mannschaft z investiere.
Isch den s'Team so viel besser gsi afangs Saison wie Mitti Saison? Ich ha do mini Zwiifel. Alles an Adjetey und Otele ufhänge findi e schwachs Arrgument.
Wie viel mol hem mr bim LM und SL e ersti schlächti Halbzyt gseh!? Bi beidne Trainer heds sehr oft e erschti schlächti Halbzyt geh. ABER dr LM heds maistens gschafft das sie den e besseri zweiti Halbzyt abgliiferet hend und das gsehni halt unterem SL gar nid.
Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:39ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:37 https://www.srf.ch/play/tv/sport-clip/v ... ef567f8861
Är seid aber, dass mr "ganz klar" mitm SL in die neu Saison goht.
Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:24ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:21Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 18:48
---
edit: ä frog vo dir überseh.
mit "besseri Mannschafte" hani mi lediglich ufd Superleague bezoge, will nur die het öpis mit dim Argumänt: Ludo --> 3. Platz, SL --> 5. ztue.
Oder Committement.Chartking hat geschrieben: 14.05.2026, 19:49Er geht sogar noch weiter und sagt, dass alles andere hinterfragt wird aber NICHT SL...Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:39Är seid aber, dass mr "ganz klar" mitm SL in die neu Saison goht.ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:37 https://www.srf.ch/play/tv/sport-clip/v ... ef567f8861
Realitätsverweigerung pur.
Chartking hat geschrieben: 14.05.2026, 19:49Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:39ImmerLüüter hat geschrieben: 14.05.2026, 19:37 https://www.srf.ch/play/tv/sport-clip/v ... ef567f8861
Är seid aber, dass mr "ganz klar" mitm SL in die neu Saison goht.
Er geht sogar noch weiter und sagt, dass alles andere hinterfragt wird aber NICHT SL...
Realitätsverweigerung pur.
die Rächnig verstandi nid.W_Shakespeare hat geschrieben: 14.05.2026, 19:50Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:24
---
edit: ä frog vo dir überseh.
mit "besseri Mannschafte" hani mi lediglich ufd Superleague bezoge, will nur die het öpis mit dim Argumänt: Ludo --> 3. Platz, SL --> 5. ztue.
Dini Rechnig stimmt halt so nid. Mir sin momentan nur no 5. well dr SL am Ludo sini Pünggt het chöne übernäh.
Richtig wär: Ludo 3. Platz, SL 8. Platz.
b4nanefl4nke hat geschrieben: 14.05.2026, 19:41 Kennt jemand diese neuen technischen Verantwortlichen?Kommen ja scheinbar von ManUtd und kennen den CH-Fussball aus dem efef….
Wenn me das so klar seht, könnt das eher druff hiidütte, dass es zwüsche einige Spieler nit so wunderbar abgoht. Aber das kamme vo usse nit wüsse ... usser viellicht so Ussage wie vom Daniliuc, dass me Spieler, wo überhaupt kei Bock mehr händ, ussortiert het. Also Bro und Soticek wohl. E Team, wo's innerhalb funktioniert wär eins, womme nit einzelni ussesueche muess wo in jedem Spiel alles gänd.Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:39 Är seid aber, dass mr "ganz klar" mitm SL in die neu Saison goht.
SubComandante hat geschrieben: 14.05.2026, 19:52Wenn me das so klar seht, könnt das eher druff hiidütte, dass es zwüsche einige Spieler nit so wunderbar abgoht. Aber das kamme vo usse nit wüsse ... usser viellicht so Ussage wie vom Daniliuc, dass me Spieler, wo überhaupt kei Bock mehr händ, ussortiert het. Also Bro und Soticek wohl. E Team, wo's innerhalb funktioniert wär eins, womme nit einzelni ussesueche muess wo in jedem Spiel alles gänd.Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:39 Är seid aber, dass mr "ganz klar" mitm SL in die neu Saison goht.
E Hiiwiis druff het's au in dr PK gäh. https://www.youtube.com/live/WGnxf4z0X8 ... GTym&t=420
Viellicht isch me au scho in dr Winterpause druff koh, dass zu vieles nüm stimmt. Als ächti Verstärkig het me no en Inneverteidiger gholt, wo leider wieder verletzt isch - aber das wäge 2 Abgäng. Aber im Wüsse, dass d'Nummer 1 und 2 im Sturm entweder nit s'Niveau het oder kei Bock mehr het, hätti me scho no e guete Stürmer gholt, wemme sich no öbbis erhofft het. Do mag ich völlig falsch liege, aber wemme bis zum Summer wartet denn het me uss Gründe kei Ambitione mehr.Feanor hat geschrieben: 14.05.2026, 19:54 Das deckt sich mit minere Ischätzig, dass sowohl unterem LM als au unterem SL d Mannschaftsleistige stellewiis unerklärlich gsi sind.