Schweizer Cup 25/26
Re: Schweizer Cup 25/26
Gegen diese Bauern Tretertruppe verlieren, bin bedient. Degen raus!
Wird jemand mal Tacheles reden?
Tritt mal jemand vors Mikrofon? Degen? Stucki?
Tritt mal jemand vors Mikrofon? Degen? Stucki?
lpforlive hat geschrieben: 04.02.2026, 22:15 Der Super GAU ist perfekt!
Die Versagertruppe kann nach Hause laufen.
Wenn jemand bisschen Charakter hat zahlt jeden Fan der in SG ist das Ticket zurück.
Fühle mich momentan voll verarscht
Ausser Koloto der hat ein gutes Spiel gemacht, sein Gegenspieler Stanic kommt ihm fast nur per Foul stoppen.
Salvi war auch gut.
Zuletzt geändert von Picasso am 04.02.2026, 22:23, insgesamt 1-mal geändert.
Neuseeländer hat geschrieben: 04.02.2026, 22:14 Ich wage zu behaupten: mit Magnin hätten wir nicht 3x verloren…
Magnin hat uns mit in diese lagr gebracht, bin enttäuscht von dem was zusehen war.
-
Costanzo Girl
- Erfahrener Benutzer
Jedes Johr ä Cupfinal isch jo irgendwie au doof
-
littlesnow
- Erfahrener Benutzer
warum auch den einfachsten weg gehen, einen titel zu holen und international zu spielen
Unterm Magnin isch es dr Trainer gsy. Jetzt unterem Liechti isch es plötzlig d'Mannschaft. Dängg mol drüber noche.Konter hat geschrieben: 04.02.2026, 22:09 Nai wirgglig, super Trainerwächsel Dave und Dani, dangge vielmol für dä!!
(null Vorwürf an Lichtsteiner, was will dä au mache)
Es isch scho immer d'Mannschaft gsy, bzw. dr Kader. S'Ablänggigsmanöver vom Stuggi, vo sinere eigene völlige Unfähigkeit abzlängge, isch gschyteret.
Und es isch eifach schad. Scho in dr EL isch eigentlig alles für uns gloffe, aber mir verliere. Guete Gegner, klar. Au hüt zobe lauft alles noch Wunsch, aber mir verliere.
Stucki muss auch weg. Sein Kredit ist aufgebraucht.
littlesnow hat geschrieben: 04.02.2026, 22:22 warum auch den einfachsten weg gehen, einen titel zu holen und international zu spielen
Immerhin, jetzt beginnt die nächste Saison nicht schon am 9. Juli. Da hat man mehr Zeit keine Transfers zu tätigen.
Bluleeres Interview von Shaq
footbâle hat geschrieben: 04.02.2026, 22:22Unterm Magnin isch es dr Trainer gsy. Jetzt unterem Liechti isch es plötzlig d'Mannschaft. Dängg mol drüber noche.Konter hat geschrieben: 04.02.2026, 22:09 Nai wirgglig, super Trainerwächsel Dave und Dani, dangge vielmol für dä!!
Es isch scho immer d'Mannschaft gsy, bzw. dr Kader. S'Ablänggigsmanöver vom Stuggi, vo sinere eigene völlige Unfähigkeit abzlängge, isch gschyteret.
Und es isch eifach schad. Scho in dr EL isch eigentlig alles für uns gloffe, aber mir verliere. Guete Gegner, klar. Au hüt zobe lauft alles noch Wunsch, aber mir verliere.
Richtig
Vielleicht haben wir bis dann einen Stürmer gefunden.Chrisixx hat geschrieben: 04.02.2026, 22:23Immerhin, jetzt beginnt die nächste Saison nicht schon am 9. Juli. Da hat man mehr Zeit keine Transfers zu tätigen.littlesnow hat geschrieben: 04.02.2026, 22:22 warum auch den einfachsten weg gehen, einen titel zu holen und international zu spielen
footbâle hat geschrieben: 04.02.2026, 22:22Unterm Magnin isch es dr Trainer gsy. Jetzt unterem Liechti isch es plötzlig d'Mannschaft. Dängg mol drüber noche.Konter hat geschrieben: 04.02.2026, 22:09 Nai wirgglig, super Trainerwächsel Dave und Dani, dangge vielmol für dä!!
Glaub dr Ludo het paar Training me mit dr Mannschaft gha (und zwei vorbereitige) ehe do inne die kritische stimme überhand gno hend. Dr SL isch ei Wuche do und het in dere zit no zwei Stammspieler verlore.
-
St.Jakobs Park
- Erfahrener Benutzer
Absolut verdient verloren!
D Leistig vom Shaq leider au mehr als frogwürdig.
Und was bittschön isch das füre Defensivverhalte vom Traoré? Bim 2-1 dr Läck-mer druffgha, umd au sunscht unsinnig, mol mitem Dome go dopple und syy spieler vrgässe, mol dört im schilf gstande.
Agbonifo au kei Sekunde aständig verteidigt.
Die Mannschaft isch kaputt und dr Trainerwächsel drei Spiel zfrieh oder zspot. Aber uf all Fäll im dümmste Momänt.
Und was bittschön isch das füre Defensivverhalte vom Traoré? Bim 2-1 dr Läck-mer druffgha, umd au sunscht unsinnig, mol mitem Dome go dopple und syy spieler vrgässe, mol dört im schilf gstande.
Agbonifo au kei Sekunde aständig verteidigt.
Die Mannschaft isch kaputt und dr Trainerwächsel drei Spiel zfrieh oder zspot. Aber uf all Fäll im dümmste Momänt.
-
OnlineMariastein
- Erfahrener Benutzer
Bär hat geschrieben: 04.02.2026, 12:48 Es gibt überhaupt keine Entschuldigung für ein Ausscheiden heute...
Selbst mit den Abgängen von Otele und Adjetey ist unser Kader DEUTLICH stärker als jenes von St. Gallen.
Wird jetzt deine Dosis erhöht? Frage für einen Freund!
Chrisixx hat geschrieben: 04.02.2026, 22:23littlesnow hat geschrieben: 04.02.2026, 22:22 warum auch den einfachsten weg gehen, einen titel zu holen und international zu spielen
Immerhin, jetzt beginnt die nächste Saison nicht schon am 9. Juli. Da hat man mehr Zeit keine Transfers zu tätigen.
Jetzt will sich schon gar kein Spieler betreffend nächste Saison festlegen, ist ja schliesslich bald WM, da kann sich je nach Leistung einiges ändern. Während der WM geht auch nichts und nach der WM spekulieren alle Spieler wieder auf Wechsel zu grösseren Clubs. Stucki hat jetzt somit ca. 6-7 Monate Ferien, clever.
RVL hat geschrieben: 04.02.2026, 22:19 Gegen diese Bauern Tretertruppe verlieren, bin bedient. Degen raus!
Und wer soll 'Degen raus' bewerkstelligen? Nein, vergessen.
Heute: Mit Ajeti der falsche Mann in der Startelf. Den auch endlich vergessen. Dann wieder Duranville raus. Den Besten. Wie gegen Thun. Er geht, die Niederlage kommt. Dann wieder Vendredi rein. Tja. Kann man machen. Gibt auch nicht viele Alternativen.
Das Schlimmste: Wenn man einige Sekunden nach Spielbeginn und einige Sekunden vor Spielende die beiden Tore kriegt, liegt das EINZIG UND ALLEINE an der Konzentration. Damit sind wir immer noch und schon wieder bei den Kopfsachen.
harry99 hat geschrieben: 04.02.2026, 22:20Neuseeländer hat geschrieben: 04.02.2026, 22:14 Ich wage zu behaupten: mit Magnin hätten wir nicht 3x verloren…
Magnin hat uns mit in diese lagr gebracht, bin enttäuscht von dem was zusehen war.
Man könnte bei Magnin eine parallele zu Burgener sehen. Hat eine Meister Mannschaft stark geschwächt und verschlechtert (analog zu Burgener mit dem FcB Kader und den Finanzen). Lichtsteiner muss jetzt wieder von unten anfangen und hatte aufgrund der englischen Wochen bisher noch keine Zeit groß etwas einzubringen und die Spieler kennen zulernen (welche was bringen und welche nicht). Glaub das könnte noch gut kommen mit SL
vorallem bi däm zittpunkt machsch eifach das foul dörtaber mir foule au nie. alli hacke und nämme d foul, numme mir nid. mir sin eifach e viil z liebs team, hän kei einzige bad boy. kei dräggeler.
und lägg, dä ajeti...
cool, me suggeriert dr mannschaft mitem trainerwäggsel, dass au e sieg wie gege dr fcz nid guet gnueg isch, zerstört mitem trainerwäggsel s grad gwunnene momentum und verheizt grad no dr neui trainer. killt dr flow. si sages im srf genau richtig. me het gseh, wie d mannschaft läbt und mitem trainer wott goh. und denn tötet me alles mit däm trainerwäggsel... alte, das isch so maximal dumm, das schafft doch kei mensch... aber jä, es git doch no e paar nase do im forum, wo das guet gfunde hän. schaffi fascht nid...
cool. wirklig cool.
nach 1min. e gool und denn in dr 93. gits jo garnid. und eifach nachem 1:1 ufhöre schutte.... das kas doch alles nid si...
ajeti bitte in d u21, dere kannr villicht hälfe. drfür no dr kanouté uffe, system bitte umstelle uf e chrigel gross gedächtnis raute...
und vorallem, GC, Ouchy, Yverdon... und nid mir... AAAAALTEEEEEE!!!!!
Bi bedient. danke (für nütt). guet nacht...
und lägg, dä ajeti...
cool, me suggeriert dr mannschaft mitem trainerwäggsel, dass au e sieg wie gege dr fcz nid guet gnueg isch, zerstört mitem trainerwäggsel s grad gwunnene momentum und verheizt grad no dr neui trainer. killt dr flow. si sages im srf genau richtig. me het gseh, wie d mannschaft läbt und mitem trainer wott goh. und denn tötet me alles mit däm trainerwäggsel... alte, das isch so maximal dumm, das schafft doch kei mensch... aber jä, es git doch no e paar nase do im forum, wo das guet gfunde hän. schaffi fascht nid...
cool. wirklig cool.
nach 1min. e gool und denn in dr 93. gits jo garnid. und eifach nachem 1:1 ufhöre schutte.... das kas doch alles nid si...
ajeti bitte in d u21, dere kannr villicht hälfe. drfür no dr kanouté uffe, system bitte umstelle uf e chrigel gross gedächtnis raute...
-
littlesnow
- Erfahrener Benutzer
In der 2. HZ endlich etwas Fussball gespielt, Ausgleich erzielt und dann … wie so oft wieder zurückgefallen in die alten Muster.
Die x-te vergebene Chance, in dieser Saison noch was zu Reissen.
Die x-te vergebene Chance, in dieser Saison noch was zu Reissen.
König Fussball hat geschrieben: 04.02.2026, 22:17 Schön, wenn d Saison bereits am 4. Februar verbyy isch... Immerhin kenn i scho e beliebts Schnitzelbangg-Sujet vo dr Fasnacht 2026.
in dr tabällellellelle...
Jo und unser kader ist bedürftig… wenn kaio und methino wieder spielen wird es etwas besser werden.
EffCeeBee hat geschrieben: 04.02.2026, 22:25footbâle hat geschrieben: 04.02.2026, 22:22Unterm Magnin isch es dr Trainer gsy. Jetzt unterem Liechti isch es plötzlig d'Mannschaft. Dängg mol drüber noche.Konter hat geschrieben: 04.02.2026, 22:09 Nai wirgglig, super Trainerwächsel Dave und Dani, dangge vielmol für dä!!
Glaub dr Ludo het paar Training me mit dr Mannschaft gha (und zwei vorbereitige) ehe do inne die kritische stimme überhand gno hend. Dr SL isch ei Wuche do und het in dere zit no zwei Stammspieler verlore.
Du hesch dr Bytrag nit verstande. Goht nit gege dr Trainer. De isch mir zwor maximal unsympathisch, aber y drugg ihm trotzdem dr Duume, will er jetzt halt eifach unsere Trainer isch.
Nei, für mi isch dr Stuggi e Problem. Und das nit erscht syt dr Entlassig vom Magnin.
Ich ha nie dr Magnin ellei verantwortlich gmacht. Dängg du also lieber mol drüber noche, wär du do zitiersch. Wenns nach mir gange wär, hätt guet und gärn mitem Magnin könne witter mache.
Und jo unser Kader isch nid gnueg guet, do het me sich vo letztem Friehlig blände loh. Und dr Verkauf vom Otele und Adjetey hets jetzt nid grad besser gmacht.
footbâle hat geschrieben: 04.02.2026, 22:34EffCeeBee hat geschrieben: 04.02.2026, 22:25footbâle hat geschrieben: 04.02.2026, 22:22
Unterm Magnin isch es dr Trainer gsy. Jetzt unterem Liechti isch es plötzlig d'Mannschaft. Dängg mol drüber noche.
Du hesch dr Bytrag nit verstande. Goht nit gege dr Trainer. De isch mir zwor maximal unsympathisch, aber y drugg ihm trotzdem dr Duume, will er jetzt halt eifach unsere Trainer isch.
Nei, für mi isch dr Stuggi e Problem. Und das nit erscht syt dr Entlassig vom Magnin.
+1312
-
RotBlauStift
- Erfahrener Benutzer
Von wem und wodurch? Und wie siehst Du das? Bitte keine Körpersprache-Argumente.
Lucas Giuven, NLB.
MistahG hat geschrieben: 04.02.2026, 22:30 vorallem bi däm zittpunkt machsch eifach das foul dörtaber mir foule au nie. alli hacke und nämme d foul, numme mir nid. mir sin eifach e viil z liebs team, hän kei einzige bad boy. kei dräggeler.
und lägg, dä ajeti...
cool. wirklig cool.
+1
Ihr wärdet mi vilicht uslache, aber egal.
Was mir bruche, isch ä Spieler wie dr Görtler.
Dä het in de 90 Sekunde bis zum 1-0 meh gfightet, meh Isatz geh, meh welle als all unseri Spieler in dr ganz erscht HZ. Ball use? Sprint und schnälle Iwurf! Nomol use? Sprint und schnälle Iwurf. Ball verlore? Bämm, Agriff unterbunde, em Gägner villicht sogar bitz weh gmacht.
Das fählt uns.
Und s Trurige: i gläb nid, dass mir z lieb sind, s Spielermaterial nid vorhande isch. Es isch vielne Spieler eifach au e bitz egal.
Was mir bruche, isch ä Spieler wie dr Görtler.
Dä het in de 90 Sekunde bis zum 1-0 meh gfightet, meh Isatz geh, meh welle als all unseri Spieler in dr ganz erscht HZ. Ball use? Sprint und schnälle Iwurf! Nomol use? Sprint und schnälle Iwurf. Ball verlore? Bämm, Agriff unterbunde, em Gägner villicht sogar bitz weh gmacht.
Das fählt uns.
Und s Trurige: i gläb nid, dass mir z lieb sind, s Spielermaterial nid vorhande isch. Es isch vielne Spieler eifach au e bitz egal.