JohnFranklin_ hat geschrieben: 07.12.2025, 15:08 Mir wäre heute am liebsten ein erknorztes 1:0 und eine freundliche Verabschiedung von Ludo…
Hunziker
JohnFranklin_ hat geschrieben: 07.12.2025, 15:08 Mir wäre heute am liebsten ein erknorztes 1:0 und eine freundliche Verabschiedung von Ludo…
Waldfest hat geschrieben: 07.12.2025, 15:04
Meinsch, es isch alles guet, wenn me do in Winti mit Glück drei Pünggt holt?
Cool! Ich hab grad beschlossen, morgen im Geschäft auch extra schlechte Arbeit abzuliefern, damit mein Chef entlassen wird...
Waldfest hat geschrieben: 07.12.2025, 14:47MistahG hat geschrieben: 07.12.2025, 14:39 das magnin gebashe isch schlimm. är isch efang sit afang saison do, bim celestini isches in dr gliiche phase vo dr saison letschtjoor nid besser gsi. kritik jo, aber das useschmisse fordere isch definitiv z früeh. klar isch die mannschaft verunsicheret, wenn zwei stürmer ihri chance nie nütze. aber dass me kei system gseht, stimmt eifach nid, es funktioniert eifach nonig. aber letschtjoor isches bis zur finalrundi und däm krisegsprööch kei bizli besser gsi. also, d gschicht könnt sich widerhole...
kritik jo, aber die entlassigsforderige sin bodelos...
Grundsätzlich bini bi dir, aber du unterschloosch halt au e paar wichtigi Pünggt:
Nach dere Ussproch isch dr Ifluss vom Che massiv gsungge, är isch de facto zum Griessaugust degradiert worde, do hän anderi viel mehr Ifluss uf s Team gha als är.
Und das kasch mit em Magnin vrgässe, dä loht das nit mit sich mache.
Zuedäm: Wenn will är s System denn etabliert ha? Bis zur Winterpause, wos wieder e paar Wächsel git? Oder denn doch no e paar Wuche länger, sage mr bis im März, bis sich au die neue Spieler dra gwöhnt hän? Denn isch halt leider d Saison praktisch umme, aber hey, immerhin het me e tolls neus System... Nei, die Zyt hesch in dr Schwiz eifach nit. Nie. Wenns nit innerhalb vo e paar Wuche grift, kriegsch Problem. Do hesch nit eifach emol 2-3 Joor mit de gliche Spieler, zum di System z perfektioniere.
Feanor hat geschrieben: 07.12.2025, 15:12Waldfest hat geschrieben: 07.12.2025, 15:04
Meinsch, es isch alles guet, wenn me do in Winti mit Glück drei Pünggt holt?
Absolut gar nid. Ich weiss au nid, obs am Magnin liggt und ob mä an ihm festhalte sell.
Ich seh d Problem eifach ame andere Ort und weiss nid, ob ä Trainerwächsel die gwünschti Verbesserig bringt.
Und ich ha Mieh, wie do gwüssi Lüt immer grad in absolute Vote geiffere könne (gege dr Che, gege dr Barry, jetzt gege dr Bro odr dr Magnin) und denn ihri Argumentation je nach Spiel apasse.
---
aber unterm Strich: hüt mien eifach mol die 3 Pünkt ahne. Unabhängig, was das mit dr Trainerdiskussion macht.
Schatschiri hat geschrieben: 07.12.2025, 15:11 Hochverdient. Magnin raus! Egal was hier noch passiert, aber diese Leistung ist inakzeptabel. Morgen bitte die Meldung. Im Winter Bro und Ajeti verschenken, eine richtige Stürmer Nr. 1 holen und Hunziker zurückholen.
Strelizie hat geschrieben: 07.12.2025, 15:17
Höhö, tu nicht so als ob das noch nie passiert ist. Ist hier garantiert der Fall. Wirst schon sehen wie die Jungs wieder funktionieren wenn ein guter Coach an der Linie steht.