Xherdan Shaqiri
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Re: Xherdan Shaqiri
Fussballgott.
Heimatgefühl pur: Mit der Münsterfähre setzt Shaqiri über den Rhein. «Das habe ich schon lange nicht mehr gemacht», gesteht er.
https://www.schweizer-illustrierte.ch/p ... ser-867049
https://www.schweizer-illustrierte.ch/p ... ser-867049
-
Cuore Matto
- Erfahrener Benutzer
Happy Birthday, Zauberfuss!
Bleib gesund und erfreue uns noch lange!
Bleib gesund und erfreue uns noch lange!
Xherdan Shaqiri: «Dann sage ich es jetzt: Ja, ich schliesse es aus»
Der FCB-Captain versteht, dass er so oft in den Schlagzeilen steht, und findet nicht, dass er zu viel schimpft. Zu einem Comeback für die Schweiz äussert er sich so klar wie nie zuvor.
https://www.bazonline.ch/fcb-shaqiri-sc ... 1366114563 (Abo)
Der FCB-Captain versteht, dass er so oft in den Schlagzeilen steht, und findet nicht, dass er zu viel schimpft. Zu einem Comeback für die Schweiz äussert er sich so klar wie nie zuvor.
https://www.bazonline.ch/fcb-shaqiri-sc ... 1366114563 (Abo)
Stört mich nicht das er nicht mehr bei der Nati ist. Eiskalt heute vom Penaltypunkt 
Das kann gut sein. Trotzdem nicht schlecht gemacht. Mehr von sowas werden wir wohl erst bei Karriereende zu sehen und hören bekommen vom Ausland. Passt schon.
Könnte für Shaq ein mühsames Spiel werden gegen YB. Er wird kaum Freiraum kriegen.
Wer gegen uns was holen will, muss Shaq neutralisieren. Das werden sie in Bern registriert haben.
Da der YB Fussball ohnehin auf dem Geschäftsmodell 'viele kleine aber dreckige Fouls' basiert, bin ich echt gespannt.
Wer gegen uns was holen will, muss Shaq neutralisieren. Das werden sie in Bern registriert haben.
Da der YB Fussball ohnehin auf dem Geschäftsmodell 'viele kleine aber dreckige Fouls' basiert, bin ich echt gespannt.
- fcbblog.ch
- Erfahrener Benutzer
Beim 2-1 mit dem No-Look Abschluss... Baller
-
OnlineUsswärtsfahrer
- Erfahrener Benutzer
Sehr cool - King Shaq!
Bim Shaq gits halt definitiv 2 Sitte!
Die eini Sitte gwünnt kai Zwaikampf (gest wirklich erschreckend schwach gsi diesbezüglich) und spielt Fählpass am Laufmeter.
Und die anderi Sitte macht Assist und Gools.
Maischt gseht me die Saisons imene Spiel beidi Shaqs uffem Fäld.
Die eini Sitte gwünnt kai Zwaikampf (gest wirklich erschreckend schwach gsi diesbezüglich) und spielt Fählpass am Laufmeter.
- fcbblog.ch
- Erfahrener Benutzer
Konter hat geschrieben: 07.11.2025, 11:21 Bim Shaq gits halt definitiv 2 Sitte!
Het lut sofascore vo 11 Defensiv-Zweikämpf 4 gwunne, was au öbbe de Schnitt isch bi ihm. Dezue 4 witeri abgfangeni Bäll. Für e kreative Offensivspieler isch das völlig im Rahme. E Bro z.B. het vo sine 6 Ground Duels kei einzigs gwunne...
Dr Bro isch ebefalls sau schwach in de Zweikämpf, abr dä Maa griegt scho gnueg ab im Forum, do muessi nid no extra uf ihm ummeritte.fcbblog.ch hat geschrieben: 07.11.2025, 11:26Konter hat geschrieben: 07.11.2025, 11:21 Bim Shaq gits halt definitiv 2 Sitte!
Het lut sofascore vo 11 Defensiv-Zweikämpf 4 gwunne, was au öbbe de Schnitt isch bi ihm. Dezue 4 witeri abgfangeni Bäll. Für e kreative Offensivspieler isch das völlig im Rahme. E Bro z.B. het vo sine 6 Ground Duels kei einzigs gwunne...
Übrigens interessant, dass de bim Bro numme Ground Duels bringsch und bim Shaq alli. Wenn de scho dr Verglich machsch denne bi beidne bitte die gliche Wärt bringe. Und do het dr Shaq au numme 3 vo 10 Duells gwunne und das deckt sich scho eher mit mim Ydrugg vo gest.
PS: Die Kritik am Shaq bitte nid falsch verstoh. Dr Shaq lieferet au die Saison brutal und sini Qualitäte überwiege sini Defizit bi wittem und ich bi alles in allem sehr zfriede mit sinere Leistig gest.
Tolles Beispiel für subjektive Wahrnehmung und statistisch belegten Zahlen, merci!fcbblog.ch hat geschrieben: 07.11.2025, 11:26Konter hat geschrieben: 07.11.2025, 11:21 Bim Shaq gits halt definitiv 2 Sitte!
Find jetzt mini subjektivi Wohrnähmig nid so dernäbe. Natürlig hani mit "gwünnt kai Zwaikampf" übertriebe, mir isch scho au klar, dass dr Shaq gest dr eint odr ander Zweikampf gwunne het, abr sorry numme jede dritte Bodezweikampf zgwünne isch kai guete Wärt, kreative Spieler hi odr här.Vargas hat geschrieben: 07.11.2025, 11:50Tolles Beispiel für subjektive Wahrnehmung und statistisch belegten Zahlen, merci!fcbblog.ch hat geschrieben: 07.11.2025, 11:26Konter hat geschrieben: 07.11.2025, 11:21 Bim Shaq gits halt definitiv 2 Sitte!
-
adashelbygains
- Erfahrener Benutzer
dr shaqiri isch au nid bi uns zum d zweikämpf gwünne das isch doch vo ahfang ah jedem klar gsi oder nid? das isch nid sini stärki und das het er au letscht saison scho nid gmacht. er isch quasi dr messi vom fcb wo gege dr ball biz ummedäppelet und denn drfür mit ball überragend isch. solang er spiel entscheidet und so assists git wie zum 3:1 ischs au völlig in ordnig wenn er gege dr ball kei pressingmonster isch. was me kritisiere ka isch dass er die saison meh eifachi fehler macht im passspiel oder technischi fehler bi dr ballahnahm dinne het wo eme shaqiri eig nid passiere dörfe. ich has gfühl mängisch isch er zu fest mit sine mitspieler beschäftigt wie mit sim eigene spiel, ich würd ihm rote sich wieder uf si spiel z konzentriere und wenn er das macht isch er e riese gwünn und dr unterschiedsspieler vom fcb. weniger verkrampft and sach goh und meh spielfreud usstrahle eso kenne mir dr shaq jo au und nid als schlecht gluunte motzer.Konter hat geschrieben: 07.11.2025, 12:26Find jetzt mini subjektivi Wohrnähmig nid so dernäbe. Natürlig hani mit "gwünnt kai Zwaikampf" übertriebe, mir isch scho au klar, dass dr Shaq gest dr eint odr ander Zweikampf gwunne het, abr sorry numme jede dritte Bodezweikampf zgwünne isch kai guete Wärt, kreative Spieler hi odr här.Vargas hat geschrieben: 07.11.2025, 11:50Tolles Beispiel für subjektive Wahrnehmung und statistisch belegten Zahlen, merci!fcbblog.ch hat geschrieben: 07.11.2025, 11:26
-
adashelbygains
- Erfahrener Benutzer
btw hani si ufträtte gester dütlich positiver gfunde wie au scho, viel weniger gemotze und ärm verwerfe. paarmol sehr liicht keie gloh und paar eifachi fehler dinne gha aber s verhalte isch viel ahgnähmer gsi. am schluss no mit eme sympathische interview wo er au sehr positiv ufs spiel luegt. genau eso will ich dr shaq gseh well er isch jo eig au e positive ufgstellte typ wo me eig nur ka gern ha. die negativi körpersprooch wos die saison jz scho oft geh het isch völlig unnötig.adashelbygains hat geschrieben: 07.11.2025, 13:19dr shaqiri isch au nid bi uns zum d zweikämpf gwünne das isch doch vo ahfang ah jedem klar gsi oder nid? das isch nid sini stärki und das het er au letscht saison scho nid gmacht. er isch quasi dr messi vom fcb wo gege dr ball biz ummedäppelet und denn drfür mit ball überragend isch. solang er spiel entscheidet und so assists git wie zum 3:1 ischs au völlig in ordnig wenn er gege dr ball kei pressingmonster isch. was me kritisiere ka isch dass er die saison meh eifachi fehler macht im passspiel oder technischi fehler bi dr ballahnahm dinne het wo eme shaqiri eig nid passiere dörfe. ich has gfühl mängisch isch er zu fest mit sine mitspieler beschäftigt wie mit sim eigene spiel, ich würd ihm rote sich wieder uf si spiel z konzentriere und wenn er das macht isch er e riese gwünn und dr unterschiedsspieler vom fcb. weniger verkrampft and sach goh und meh spielfreud usstrahle eso kenne mir dr shaq jo au und nid als schlecht gluunte motzer.Konter hat geschrieben: 07.11.2025, 12:26Find jetzt mini subjektivi Wohrnähmig nid so dernäbe. Natürlig hani mit "gwünnt kai Zwaikampf" übertriebe, mir isch scho au klar, dass dr Shaq gest dr eint odr ander Zweikampf gwunne het, abr sorry numme jede dritte Bodezweikampf zgwünne isch kai guete Wärt, kreative Spieler hi odr här.Vargas hat geschrieben: 07.11.2025, 11:50
Tolles Beispiel für subjektive Wahrnehmung und statistisch belegten Zahlen, merci!
Dito. Het au mol em Leroy (bi einere vo sine wenige glungene aktione
) zueklatscht.
- D4YW4LK3R
- Erfahrener Benutzer
Ich dänk aber au, dass es bi gwüsse Spieler notwändig isch, do dr eint oder ander gärn dr Kopf nit ufenimmt und die besserpositionierte nit gseht. Vorallem unseri Flügel hän gärn e Tunnelblick. Aber sunsch voll bi diradashelbygains hat geschrieben: 07.11.2025, 13:25btw hani si ufträtte gester dütlich positiver gfunde wie au scho, viel weniger gemotze und ärm verwerfe. paarmol sehr liicht keie gloh und paar eifachi fehler dinne gha aber s verhalte isch viel ahgnähmer gsi. am schluss no mit eme sympathische interview wo er au sehr positiv ufs spiel luegt. genau eso will ich dr shaq gseh well er isch jo eig au e positive ufgstellte typ wo me eig nur ka gern ha. die negativi körpersprooch wos die saison jz scho oft geh het isch völlig unnötig.adashelbygains hat geschrieben: 07.11.2025, 13:19dr shaqiri isch au nid bi uns zum d zweikämpf gwünne das isch doch vo ahfang ah jedem klar gsi oder nid? das isch nid sini stärki und das het er au letscht saison scho nid gmacht. er isch quasi dr messi vom fcb wo gege dr ball biz ummedäppelet und denn drfür mit ball überragend isch. solang er spiel entscheidet und so assists git wie zum 3:1 ischs au völlig in ordnig wenn er gege dr ball kei pressingmonster isch. was me kritisiere ka isch dass er die saison meh eifachi fehler macht im passspiel oder technischi fehler bi dr ballahnahm dinne het wo eme shaqiri eig nid passiere dörfe. ich has gfühl mängisch isch er zu fest mit sine mitspieler beschäftigt wie mit sim eigene spiel, ich würd ihm rote sich wieder uf si spiel z konzentriere und wenn er das macht isch er e riese gwünn und dr unterschiedsspieler vom fcb. weniger verkrampft and sach goh und meh spielfreud usstrahle eso kenne mir dr shaq jo au und nid als schlecht gluunte motzer.Konter hat geschrieben: 07.11.2025, 12:26
Find jetzt mini subjektivi Wohrnähmig nid so dernäbe. Natürlig hani mit "gwünnt kai Zwaikampf" übertriebe, mir isch scho au klar, dass dr Shaq gest dr eint odr ander Zweikampf gwunne het, abr sorry numme jede dritte Bodezweikampf zgwünne isch kai guete Wärt, kreative Spieler hi odr här.
"I was born ready motherfucker!"
Ha niene gschriebe, dass dr Shaq Bäll muess erobere. Abr Zweikampf bestönd au us Ballbsitz verteidige und do het är gest doch e baar mol sehr eifach dr Ball ime Zweikampf verlore.adashelbygains hat geschrieben: 07.11.2025, 13:19 dr shaqiri isch au nid bi uns zum d zweikämpf gwünne das isch doch vo ahfang ah jedem klar gsi oder nid? das isch nid sini stärki und das het er au letscht saison scho nid gmacht. er isch quasi dr messi vom fcb wo gege dr ball biz ummedäppelet und denn drfür mit ball überragend isch. solang er spiel entscheidet und so assists git wie zum 3:1 ischs au völlig in ordnig wenn er gege dr ball kei pressingmonster isch. was me kritisiere ka isch dass er die saison meh eifachi fehler macht im passspiel oder technischi fehler bi dr ballahnahm dinne het wo eme shaqiri eig nid passiere dörfe. ich has gfühl mängisch isch er zu fest mit sine mitspieler beschäftigt wie mit sim eigene spiel, ich würd ihm rote sich wieder uf si spiel z konzentriere und wenn er das macht isch er e riese gwünn und dr unterschiedsspieler vom fcb. weniger verkrampft and sach goh und meh spielfreud usstrahle eso kenne mir dr shaq jo au und nid als schlecht gluunte motzer.
Abr nomol, das isch kritisiere uff sehr hochem Niveau und ich bi e riiese Fan vom Shaq und mir isch zum Bispiel das Thema mitem Gemotze völlig egal, dr Shaq dörf das, denn är bringt die richtigi Mentalität für das mit.
-
adashelbygains
- Erfahrener Benutzer
het gester echt paar haarsträubendi fehlpäss dinnegha. aber denn wie schomol gseit lieber ufbaue probiere und nid uf de fehler ummeritte. fuessball isch e fehlersport und me wird nie über 90min alles richtig mache.Yazid hat geschrieben: 07.11.2025, 13:43 Dito. Het au mol em Leroy (bi einere vo sine wenige glungene aktione) zueklatscht.
Mit dem ersten Teil deines Posts bin ich voll einverstanden, mit dem zweiten nur bedingt. Wenn man kritisiert, dass Shaq gestern doch sehr viele Bälle im Zweikampf verlor und auch einige Fehlpässe schlug, ist das nicht "Kritik auf hohem Niveau", sondern etwas, dass er unbedingt verbessern muss.Konter hat geschrieben: 07.11.2025, 15:13Ha niene gschriebe, dass dr Shaq Bäll muess erobere. Abr Zweikampf bestönd au us Ballbsitz verteidige und do het är gest doch e baar mol sehr eifach dr Ball ime Zweikampf verlore.adashelbygains hat geschrieben: 07.11.2025, 13:19 dr shaqiri isch au nid bi uns zum d zweikämpf gwünne das isch doch vo ahfang ah jedem klar gsi oder nid? das isch nid sini stärki und das het er au letscht saison scho nid gmacht. er isch quasi dr messi vom fcb wo gege dr ball biz ummedäppelet und denn drfür mit ball überragend isch. solang er spiel entscheidet und so assists git wie zum 3:1 ischs au völlig in ordnig wenn er gege dr ball kei pressingmonster isch. was me kritisiere ka isch dass er die saison meh eifachi fehler macht im passspiel oder technischi fehler bi dr ballahnahm dinne het wo eme shaqiri eig nid passiere dörfe. ich has gfühl mängisch isch er zu fest mit sine mitspieler beschäftigt wie mit sim eigene spiel, ich würd ihm rote sich wieder uf si spiel z konzentriere und wenn er das macht isch er e riese gwünn und dr unterschiedsspieler vom fcb. weniger verkrampft and sach goh und meh spielfreud usstrahle eso kenne mir dr shaq jo au und nid als schlecht gluunte motzer.
Abr nomol, das isch kritisiere uff sehr hochem Niveau und ich bi e riiese Fan vom Shaq und mir isch zum Bispiel das Thema mitem Gemotze völlig egal, dr Shaq dörf das, denn är bringt die richtigi Mentalität für das mit.
Zum Gemotze: Mag sein, dass dies mit seiner Winnermentalität zusammenhängt. Für die Mitspieler ist ein aufmunterndes Klatschen oder ein Daumen hoch (wie gestern zu beobachten!) aber sicher förderlicher als Hände verwerfen, nachdem sein Fehlpass nicht ankam (war gestern nicht zu beobachten!).
-
schnischnaschneider
- Erfahrener Benutzer
Quo hat geschrieben: 07.11.2025, 16:14
Zum Gemotze: Mag sein, dass dies mit seiner Winnermentalität zusammenhängt. Für die Mitspieler ist ein aufmunterndes Klatschen oder ein Daumen hoch (wie gestern zu beobachten!) aber sicher förderlicher als Hände verwerfen, nachdem sein Fehlpass nicht ankam (war gestern nicht zu beobachten!).
Hab alle vier EL-Spiele im Stadion gesehen und finde in der Stadionperspektive erkennt man bei Shaq massive Verhaltensunterschiede zwischen internationalen und nationalen Spielen. International verwirft er kaum die Hände und hat allgemein eine deutlich positivere (und kämpferische) Körpersprache. Im Vergleich zu den bisherigen drei Spielen hat er gestern mit Abstand am meisten gemotzt.
Ich erkläre mir das damit, dass er national den Anspruch hat jeden Gegner an die Wand zu spielen und deswegen notorisch unzufrieden ist. International (gerade gegen Top 5) weiss auch er, dass dieser Anspruch unrealistisch ist und deswegen ist er auch positiver in der Körpersprache, weil er grundsätzlich zufriedener ist.
-
Prof. Dr. Joggeli
- Erfahrener Benutzer
Ich mag Shaqiri als Mensch extrem.
Als Fussballer...Klar, da sind die Assists und Tore. Unter Berücksichtigung dass er nix nach hinten arbeiten muss, dass er jeden Set Piece schlagen darf, etc. ist es natürlich nicht mehr verwunderlich dass er so viele Scorer-Punkte sammelt.
Und mal ehrlich: Wann ist diese Saison auch nur einer seiner Steilpässe oder Chipbälle angekommen? Erinnere mich spontan an das Spiel gegen Zürich, aber sonst?
Und richtig geile Tore? Meist Penalties oder Abstauer (wobei er wenigstens durchläuft und spekuliert und seine Mitspieler eben nicht). Das letzte erfolgreiche Standard-Tor datiert auch von letzter Saison.
Tempo, Dribbling haben in den letzten Jahren extrem abgenommen, und im Zweikampf kann er mit 1.69 eher unwahrscheinlich gut sein.
Umso trauriger, dass er trotzdem immer noch unser Heilsbringer ist. Das würde mich als Mannschaftsmitglied nachdenklich stimmen, das alles auf dem Rücken des 33-jährigen Opis mit mittlerweile klaren Defiziten lastet.
Als Fussballer...Klar, da sind die Assists und Tore. Unter Berücksichtigung dass er nix nach hinten arbeiten muss, dass er jeden Set Piece schlagen darf, etc. ist es natürlich nicht mehr verwunderlich dass er so viele Scorer-Punkte sammelt.
Und mal ehrlich: Wann ist diese Saison auch nur einer seiner Steilpässe oder Chipbälle angekommen? Erinnere mich spontan an das Spiel gegen Zürich, aber sonst?
Und richtig geile Tore? Meist Penalties oder Abstauer (wobei er wenigstens durchläuft und spekuliert und seine Mitspieler eben nicht). Das letzte erfolgreiche Standard-Tor datiert auch von letzter Saison.
Tempo, Dribbling haben in den letzten Jahren extrem abgenommen, und im Zweikampf kann er mit 1.69 eher unwahrscheinlich gut sein.
Umso trauriger, dass er trotzdem immer noch unser Heilsbringer ist. Das würde mich als Mannschaftsmitglied nachdenklich stimmen, das alles auf dem Rücken des 33-jährigen Opis mit mittlerweile klaren Defiziten lastet.
Europa League Statistik (Meisten Versuche)
Platz. 1 aktuell Xherdan Shaqiri
https://de.uefa.com/uefaeuropaleague/st ... /attempts/
Platz. 1 aktuell Xherdan Shaqiri
https://de.uefa.com/uefaeuropaleague/st ... /attempts/
Shaq ist nun mal talentierter als andere. Selbst wenn er nicht so gut drauf ist, macht er den Unterschied. Das ist nun mal so.Prof. Dr. Joggeli hat geschrieben: 07.11.2025, 17:08 Ich mag Shaqiri als Mensch extrem.
-
Mariastein
- Erfahrener Benutzer
Shaq ist alternativlos!
Bevor är wäg isch 23 gool und 27 assists. Siit sinere rückkehr 31 gool und 31 assists, und das 12 joor spöter.
Was füre abartigi maschine... Ganz klar ein vo de beschte und vor allem iiflussriichschte FCB-spieler ever.
Was füre abartigi maschine... Ganz klar ein vo de beschte und vor allem iiflussriichschte FCB-spieler ever.