Was würdet Ihr mit 100'000 CHF machen?

Der Rest...
Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

mister_hickup hat geschrieben:hahaha, aber die 20'000 im Johr für Reparature hesch wohl vergässe :D Kenn ämel kei Maserati wo länger als 12 Stund lauft, ohni dass es em nit ä Zylinderchopfdichtig usehaut oder suscht ä Macke het... :p
he alte, wenn du 12 stund suffsch hauts dr au d dichtige use...isch normal, nid?? :D
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Jamiroquai
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jamiroquai »

Meine Schulden zahlen :(

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

[quote="Russe"]....nach stüre versicherig und benzi hesch sicher no 5.000.- im johr für buesse uff dr site! ]
Hmmm längt doch bi Dir nie und nimmers!!! :D

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Oralapostel »

Russe hat geschrieben:*gäähn*

wider das pseudo geschnure!!

i würd mer natürlich grad t-shirts kaufe wo druff stoht "I own a Maserati".....und als erschts bim ind beiz sitze immer grad dr autoschlüssel uff e tisch....natürlich gits ei barfi rundi nach em andere.....es wird nid graucht, nid gässe und nid drungge im auto.....und es lauft dr ganzi tag dj antoine....und mini M3 waschstrasse gang isch au immer drbii....

leck mich postel!!

ich würd mer ein iinezieh und en weder präsentiere no verstecke, sondern eifach als auto benutze, wie mi jetztigs (bald wider) au.......und wenn anderi lüt s gfühl hän ich sig e dottel isch mir das scheiss egal!!

grad wenn me will uffalle kauft me sich sicher kei maserati....isch jo vo dr form här voll understatement....do seht me eifach du hesch kei ahnig...usserdäm kennsch mi jo bitzeli...also klapp jetzt!!

ich lieb dä wage!!
yeah mann, so gfallsch mr! ha scho dänggt du heigsch dini eier verlore, aber wie-n-y gseh isch alles im lot.

mister_hickup
Benutzer

Beitrag von mister_hickup »

Russe hat geschrieben:he alte, wenn du 12 stund suffsch hauts dr au d dichtige use...isch normal, nid?? :D
stimmt gar nid! i machs wie ä alte Alfa - immer chli tröpfele :p Kennsch sicher, die chleine Lache am Bode...

Am beschte funktioniert das vor em Paddy's - Dört hets no lichts Gefälle... :o
Wolle Rose kaufe?? :cool:

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

[quote="Russe"]ihr globis wider!!

i ha nid gseit me muess sich grad s batmobil kaufe!!!

i mein geili chärre wo drinligge...oder sunscht occasions.....ebbe i würd mer e maserati suuge...dä choscht occasion öbbe 60.000.-
nach stüre versicherig und benzi hesch sicher no 5.000.- im johr für buesse uff dr site! ]

Maseratis in guete Occasionsqualität griegsch so ebbe um 120'000.

gem. Niki Hasler (Hardstrooss Garage)
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Mätzli hat geschrieben:Maseratis in guete Occasionsqualität griegsch so ebbe um 120'000.

gem. Niki Hasler (Hardstrooss Garage)
also im netz findsch massig occasione mit circa 15-20000 km für rund 70'000....niki hasler isch doch e verdammte moneymaker!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Antworten