St.Gallen-FCB TV-Spiel

Diskussionen rund um den FCB.
Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

[quote="el-conejo"][P.S: ...und Senf gibts auch nicht zu den Würsten.... weil sie meinen ihre Würtse seien so viel besser als die der erstschweiz, da wäre es schade diese mit Senf zu essen...

-> die würste werden in sg mit MILCH gemacht, und nicht wie überall sonst mit WASSER -> die würste sind 100mal besser, man benötigt keinen senf ]

d st galler schnallets trotzdem nid das sie mit sänf no besser sind

dasch wie vodka, chasch dr besti kaufe isch aber doch nid so guet wie mit vodka lemon...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

traffic
Neuer Benutzer

Beitrag von traffic »

Mindl hat geschrieben:d st galler schnallets trotzdem nid das sie mit sänf no besser sind

dasch wie vodka, chasch dr besti kaufe isch aber doch nid so guet wie mit vodka lemon...
vodka und vodka lemon, git das e vodka vodak lemon? kei wunder häsch du wurschtkeiahnig....

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

traffic hat geschrieben:vodka und vodka lemon, git das e vodka vodak lemon? kei wunder häsch du wurschtkeiahnig....
ankopfkratz...

traffic
Neuer Benutzer

Beitrag von traffic »

Mindl hat geschrieben:d st galler schnallets trotzdem nid das sie mit sänf no besser sind

dä satz müesst heisse:dasch wie vodka, chasch dr besti kaufe isch aber doch nid so guet wie mit lemon... wie mit lemon, nöd wie mit vodka lemon. chasch mer tüpflischiiser säge und mi a mim vodka verschriiber ufhänge ;)

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Genau diesselbe Ausgangslage wie letztes Jahr nach dem CL-Aus gegen INTER,danach auch im Espenmoos Gras gefressen... :rolleyes:

Chris_83
Neuer Benutzer

Beitrag von Chris_83 »

Damminomol, i haus am 14. uf Südfrankriich und ha dr Zug extra so buecht dasses no an dä Match längt am SA-obe... :mad: :mad:

Dräcks Shit1!
FC Basel komm zurück... Miss you!

Nein zum modernen Fussball

jimmsalabim
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jimmsalabim »

für eimol binis froh kunnt är im färnseh do ich eh nit uff st. gülle gang!!!
y lieb gummibärli :)

ruuubin
Benutzer

Beitrag von ruuubin »

hey, aber hallo.

das stinggt mer scho chli. jetz wärde wäge jedem scheiss mätch boykottiert???
das chas jo wirklich nid sii...
ich bi au scho z st. galle gsi, und es stimmt, was dört abgoht isch scheisse. aber dass mer wäge däm denn grad nüm and uswärts mätch goht, obwohl alli über die lausige fans an de heimspiel motze, das chas jo ächt nid sii.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="ruuubin"]

was heisst wäge jedem scheiss???

am 5.12.04 wirsch eifach verhaftet, damit polizei cha föteli vergliche vom vorfall in zh am 31.10.04

denn gosch wider in harturm, nächher heists me hebi stadion abebrennt, der fcb bekunnt e buess vo 50'000.-- und jede wo rot/blau drait isch kriminell

in de andere stadie düent si priise grad verdopple i der hoffnig mir chömme

und das nesch du "wäge jedem scheiss"

findi nit und spieler und der fcb düent au leid, aber mir bliebe u lieber de hei

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

[quote="el-conejo"]
-> die würste werden in sg mit MILCH gemacht, und nicht wie überall sonst mit WASSER -> die würste sind 100mal besser, man benötigt keinen senf ]

Bei uns werden sie aus Fleisch gemacht
CR7 Fanboy

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

tanner hat geschrieben:
ruuubin hat geschrieben: das stinggt mer scho chli. jetz wärde wäge jedem scheiss mätch boykottiert???

was heisst wäge jedem scheiss???

am 5.12.04 wirsch eifach verhaftet, damit polizei cha föteli vergliche vom vorfall in zh am 31.10.04

denn gosch wider in harturm, nächher heists me hebi stadion abebrennt, der fcb bekunnt e buess vo 50'000.-- und jede wo rot/blau drait isch kriminell

in de andere stadie düent si priise grad verdopple i der hoffnig mir chömme

und das nesch du "wäge jedem scheiss"

findi nit und spieler und der fcb düent au leid, aber mir bliebe u lieber de hei
Denn fassi mol zämme, GC und Züri isch klar, wäge Altstette und überhaupt. SG und Aarau wäg de Pryyse.

Bliebe no 4, Yverdon, Xamax, Schaffhuuse und YB.

Yb fallt au wäg, au die hänn vill z hochi Pryyse

Supi du, die töllschte 3 Spiel dörfemer no go luege...
CR7 Fanboy

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

ruuubin hat geschrieben:hey, aber hallo.

ich bi au scho z st. galle gsi, und es stimmt, was dört abgoht isch scheisse. aber dass mer wäge däm denn grad nüm and uswärts mätch goht, obwohl alli über die lausige fans an de heimspiel motze, das chas jo ächt nid sii.
Das Milchwurschtstadion wird vo vielne scho sit langem (Jahre) boykottiert. Willsch mir aber nid sage das du das bis jetzt nid gwüsst hesch.

Isch jedem si Ding. Die einte göhnd die andere ebe nid. I lueg denn wiedermol in St. Galle ine wenn's neue Stadion fertig isch. So long...
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

Hutter und Mock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hutter und Mock »

bei uns gibst wenigstens anständiges bier, im gegensatz zum abzockeli, wo nur bleifrei ausgeschenkt wird... :rolleyes: :cool:

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Hutter und Mock hat geschrieben:, im gegensatz zum abzockeli, wo nur bleifrei ausgeschenkt wird... :rolleyes: :cool:
Ist mir anders in Erinnerung.... hicks
CR7 Fanboy

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Soebe als PN übercho:

"Was bnist du nur für ein jämmerlicher Kotzbrocken? Nennst dich Fan und gehst nicht einmal mit deinem Verein durch dick und dünn, weil du angst vor dem bösen Securitas im Container hat. Ich würde mich schämen, wenn ichs dann auch noch nötig hätte,mich über Fans im Joggeli aufzuregen, die nicht so "radikal und treu" sind wie ich. Aber was hat schon einer wie du zu sagen, der hemmungen vor St.Gallen hat..."

:D

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

panda hat geschrieben:Soebe als PN übercho:

"Was bnist du nur für ein jämmerlicher Kotzbrocken? Nennst dich Fan und gehst nicht einmal mit deinem Verein durch dick und dünn, weil du angst vor dem bösen Securitas im Container hat. Ich würde mich schämen, wenn ichs dann auch noch nötig hätte,mich über Fans im Joggeli aufzuregen, die nicht so "radikal und treu" sind wie ich. Aber was hat schon einer wie du zu sagen, der hemmungen vor St.Gallen hat..."

Yeah, dä Geisseficker het mir au en PN gmacht, so geil :-))

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Dä muess aber schrecklichi Problem ha...
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

Bratwurstkunde, Wiederholung No. 5 (ca.):

Die richtig guten St. Galler Würste (Chinderfeschtbrodworscht, Metzgerei Schmid - sogar Rahm statt Milch) sind grundsätzlich wirklich derart göttlich, dass jeder Tropfen Senf als absolute Beleidigung aufzufassen ist, ja eigentlich den sofortigen Entzug der Erlaubnis zum Einkauf an jenem geheiligten Ort zur Folge haben sollte. Was ich aber im Espenmoos bis anhin so verzehrt habe ist auch nicht schlecht, rechtfertig aber keine derartig rigorose No-Senf-Policy wie im oben geschilderten Fall - v.a. ist's ja ein Fussbalspiel und keine Gourmetwurst-Degustation. Soviel dazu... :o
OléOlé, Vollschinggen Olé

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

fma79 hat geschrieben:Yeah, dä Geisseficker het mir au en PN gmacht, so geil :-))
er scheint die copypastetaste zu kennen.....ich habs auch erhalten :)

jimmsalabim
Erfahrener Benutzer

panda hat geschrieben:Soebe als PN übercho:

tschöss, was het denn dä für problem????????????

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

jimmsalabim hat geschrieben:tschöss, was het denn dä für problem????????????
isch vilicht dr finanzchef vom fcsg, wo sich über die entgangeni iinahme ufregt? :D

jimmsalabim
Erfahrener Benutzer

fma79 hat geschrieben:isch vilicht dr finanzchef vom fcsg, wo sich über die entgangeni iinahme ufregt? :D
:D gröhl!!! arme siech dä!!!

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

[quote="traffic"]dä satz müesst heisse:dasch wie vodka, chasch dr besti kaufe isch aber doch nid so guet wie mit lemon... wie mit lemon, nöd wie mit vodka lemon. chasch mer tüpflischiiser säge und mi a mim vodka verschriiber ufhänge ]

nur maitli diend e schweps, oder fanta in vodka ihne, männer machet vodka lemon in vodka ihne... hösch

no nie eppis vo alki ghört :D

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Tüllhuffe hat geschrieben:Bratwurstkunde, Wiederholung No. 5 (ca.):

Die richtig guten St. Galler Würste (Chinderfeschtbrodworscht, Metzgerei Schmid - sogar Rahm statt Milch) sind grundsätzlich wirklich derart göttlich, dass jeder Tropfen Senf als absolute Beleidigung aufzufassen ist, ja eigentlich den sofortigen Entzug der Erlaubnis zum Einkauf an jenem geheiligten Ort zur Folge haben sollte. Was ich aber im Espenmoos bis anhin so verzehrt habe ist auch nicht schlecht, rechtfertig aber keine derartig rigorose No-Senf-Policy wie im oben geschilderten Fall - v.a. ist's ja ein Fussbalspiel und keine Gourmetwurst-Degustation. Soviel dazu... :o
mr muess d wurst au nid im sänf versuffe...
sondern nur e bitsli druff mache (das au nid bi jedem biss), wirsch gseh das wird sogar die beste würst im gschmag no verbessere...

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Tüllhuffe hat geschrieben:Bratwurstkunde, Wiederholung No. 5 (ca.):

Ich hatte ja mal vor ein paar Jahren kleine Thommysenftuben verteilt :D

Als ich das letzte da war, habe ich ueberigens senf erhalten....gibts zu hotdogs :D

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

War die letzten 2 Jahr nicht mehr im Lesbenmöösli, und juhui, es kommt noch ein Spiel dazu...

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Wen bitte interessieren schon tote Tierbestandteile, die in Därmen verpackt werden??

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Mindl hat geschrieben:mr muess d wurst au nid im sänf versuffe...
sondern nur e bitsli druff mache (das au nid bi jedem biss), wirsch gseh das wird sogar die beste würst im gschmag no verbessere...
.. und nadyyrlig numme Sämpf uss Dijon!!! :cool:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Zemdil hat geschrieben:.. und nadyyrlig numme Sämpf uss Dijon!!! :cool:
nujo git au guete schwiezer sänf *senfdazugeb*

das chönti natirlig dr grund sie wieso d ostschwiezer nie sänf drzue nähmet, die kennet nur dä billig schwobe sänf...

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

Bender hat geschrieben:Wen bitte interessieren schon tote Tierbestandteile, die in Därmen verpackt werden??
mir interessiere ys jo au nit fir die bleede wirscht, uns interessiert numme dr sämf! :D

Antworten