Bi däm Bild hätt me gliichzytig eigentlig au grad könne neui FCB-Gummistiefel vorstelle! ... Verpassti Gläägeheit
Neues Trikot
- Bebbi_1893
- Erfahrener Benutzer
Re: Neues Trikot
Bi däm Bild hätt me gliichzytig eigentlig au grad könne neui FCB-Gummistiefel vorstelle! ... Verpassti Gläägeheit
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Bebbi_1893 hat geschrieben: 09.07.2025, 15:08
Jo, und no s'neue 4-Eggige Strandtuech.
Aber 4-Eggig isch z'normal. Goht nid.
Dann noch Liebe.Exilant hat geschrieben: 09.07.2025, 12:51 Ich sehe ein Muster:
Letzte Saison Feuer
Diese Saison Wasser
Nächste Saison Erde
Übernächste Saison Luft.
Wenn wir in diesen 4 Saisons 4x Meister werden sollten, wären wir offiziell der Avatar.
CAPTAIN PLANEEEET!
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Holz, Feuer, Erde, Metall und Wasser
木、火、土、金、水
木、火、土、金、水
-
- Erfahrener Benutzer
Wenn wirds s dritte Triggo vorgstellt ?
Sott nämmligg no eins drby si wo mir gfallt.
Gesendet von meinem SM-A336B mit Tapatalk
tinuitinuit hat geschrieben: 09.07.2025, 15:49 Wenn wirds s dritte Triggo vorgstellt ?
August wahrscheinlich.
tinuitinuit hat geschrieben: 09.07.2025, 15:49 Wenn wirds s dritte Triggo vorgstellt ?
Wird ja in den letzten Jahren immer zur ersten Cuppartie hin vorgestellt.
-
- Erfahrener Benutzer
die neue trikots sin dr hammer vor allem s uswärtsshirt isch echt geil! öbis vom beste was ich bisher gseh ha bim fcb an uswärts- oder 3. trikots. wenn me allergisch gege dä lavendel/lila farbton isch denn gfallts eim natürlich gar nid, ich finds super.
- Bebbi_1893
- Erfahrener Benutzer
Gab es schon irgendwo Bilder der Hosen zu Heim und Auswärtstrikot ?
Bebbi_1893 hat geschrieben: 09.07.2025, 16:07 Gab es schon irgendwo Bilder der Hosen zu Heim und Auswärtstrikot ?
Im Shop findest du die Bilder, sind zwar nicht Bilder in denen die Hosen getragen werden aber besser als nichts.
Home:
https://shop.fcb.ch/shop/product/shorts ... 5669033100
Away:
https://shop.fcb.ch/shop/product/shorts ... 5673227404
- Bebbi_1893
- Erfahrener Benutzer
_droide hat geschrieben: 09.07.2025, 16:12Bebbi_1893 hat geschrieben: 09.07.2025, 16:07 Gab es schon irgendwo Bilder der Hosen zu Heim und Auswärtstrikot ?
Im Shop findest du die Bilder, sind zwar nicht Bilder in denen die Hosen getragen werden aber besser als nichts.
Home:
Away:
aaah...danke..
-
- Neuer Benutzer
In der Insta Story des FCB aus dem Fanshop sieht man es auch kurz zu Beginn komplett an einer Puppe.Bebbi_1893 hat geschrieben:_droide hat geschrieben: 09.07.2025, 16:12Bebbi_1893 hat geschrieben: 09.07.2025, 16:07 Gab es schon irgendwo Bilder der Hosen zu Heim und Auswärtstrikot ?
Home:
Away:
aaah...danke..
- DiggeSpränzel
- Benutzer
Im Shop ist nun alles aufgeschaltet. Socken, Hosen, Frauentrikot mit Novartis, etc.Bebbi_1893 hat geschrieben:Gab es schon irgendwo Bilder der Hosen zu Heim und Auswärtstrikot ?
öpper Erfahrig mit dene Macron-Dress? Sin d'Grösse verglichbar mit de Adidas-Vorgänger? (insbesondere in Bezug ufd Hose)
millers hat geschrieben: 09.07.2025, 17:53 öpper Erfahrig mit dene Macron-Dress? Sin d'Grösse verglichbar mit de Adidas-Vorgänger? (insbesondere in Bezug ufd Hose)
Immer mindestens eine Grösse grösser als bei Adidas.
-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
ich bi mir recht sicher, dass es nid schwarz-wiss si wird sunst hätte sis doch als uswärtstrikot brocht und s violette als 3. trikot. dänk es wird e anderi farb si.
-
- Neuer Benutzer
adashelbygains hat geschrieben: 09.07.2025, 18:22ich bi mir recht sicher, dass es nid schwarz-wiss si wird sunst hätte sis doch als uswärtstrikot brocht und s violette als 3. trikot. dänk es wird e anderi farb si.
ich frog mol ciaomachsguet

Dr ciaomachsguet isch doch dr Costa, oder? Oder doch dr Admin :verschla:?
Dr Ciaomachsguet isch doch dr D4YW4LK3RWaldfest hat geschrieben: 09.07.2025, 18:24 Dr ciaomachsguet isch doch dr Costa, oder? Oder doch dr Admin :verschla:?
-
- Erfahrener Benutzer
er dörf wohrschiinlich d farb sogar ussueche so relevant wie er mittlerwiile worde isch.LeSuperfreak hat geschrieben: 09.07.2025, 18:23adashelbygains hat geschrieben: 09.07.2025, 18:22ich bi mir recht sicher, dass es nid schwarz-wiss si wird sunst hätte sis doch als uswärtstrikot brocht und s violette als 3. trikot. dänk es wird e anderi farb si.
ich frog mol ciaomachsguet
Uswärts findi sehr geil. Dört kha mä au mol öpis wage.
Heim findi schwach. Streife im Verglich zu klassisch halb-halb sowieso nid. Aber was richtig stört sind 2 verschiedeni Blau-Tön. Nid wäg Barca - es passt für mi eifach nid. s dunklere Blau vo mir us als Schwarz. Oder als s gliche Blau. Und je nochdäm wies in ächt usgseht, isch denn s Blau vom Wappe au nomol anders. Nei dangge.
Heim findi schwach. Streife im Verglich zu klassisch halb-halb sowieso nid. Aber was richtig stört sind 2 verschiedeni Blau-Tön. Nid wäg Barca - es passt für mi eifach nid. s dunklere Blau vo mir us als Schwarz. Oder als s gliche Blau. Und je nochdäm wies in ächt usgseht, isch denn s Blau vom Wappe au nomol anders. Nei dangge.
Wie gsehts mit de grössene us? Immer no gliich wie d Johr zuvor?
Jä, has hüt im Shop aprobiert (bi de Macron-Trikots probier ichs wirklich lieber zerscht ah), ich würd sage dr Schnitt isch glich bzw. nimmi die glichi Grössi wie letscht Saison.whizzkid hat geschrieben: 09.07.2025, 19:17 Wie gsehts mit de grössene us? Immer no gliich wie d Johr zuvor?
-
- Erfahrener Benutzer
dr stoff immer no so dünn wie bisher?
Find beidi sehr schön. Ha für mini Kinder je eins gholt (1x Heim, 1x uswärts). Uswärts find ich stimmiger vo dr Farbcombi (Logo, Wärbig, Nummere).
Dr Stoff isch e Katastrophe. Nach kurzem trage hets überall fädeli wo sich löse. I hoff nach dr erschte wösch hört’s uf.
Dr Stoff isch e Katastrophe. Nach kurzem trage hets überall fädeli wo sich löse. I hoff nach dr erschte wösch hört’s uf.
- Basilius
- Erfahrener Benutzer
Bi hüt au im Schopp gsi. S Haimlyybli gfallt mer wie erwaartet überhaupt nit. Vyyl z dunggel für mi Gschmagg. Überhaupt kai Verglyych ze dä fründlige Faarbe wo s Art/FCB-Lyybli so schöön macht. Und absolut langwyylig. S Usswäärts dergeege isch wiirgglig seer schöön gmacht und emool öppis anders. Und so wien y gsee haa, isch es, zemindescht ze däre Zyt woon ych im Laade gsi bi, besser gloffe als s Haim und au vo Männer kaufft woorde. Aine het ussdrügglig das vo dä Fraue welle, wel s em besser gfalli, ooni Stäärn über em Loogo und e weeniger dominante Sponsorenuffdrugg. Mach y vilicht au so.
Basilius hat geschrieben: 09.07.2025, 20:45 Bi hüt au im Schopp gsi. S Haimlyybli gfallt mer wie erwaartet überhaupt nit. Vyyl z dunggel für mi Gschmagg. Überhaupt kai Verglyych ze dä fründlige Faarbe wo s Art/FCB-Lyybli so schöön macht. Und absolut langwyylig. S Usswäärts dergeege isch wiirgglig seer schöön gmacht und emool öppis anders. Und so wien y gsee haa, isch es, zemindescht ze däre Zyt woon ych im Laade gsi bi, besser gloffe als s Haim und au vo Männer kaufft woorde. Aine het ussdrügglig das vo dä Fraue welle, wel s em besser gfalli, ooni Stäärn über em Loogo und e weeniger dominante Sponsorenuffdrugg. Mach y vilicht au so.
Redisch du wirklich eso wie du schribsch?
Me könnt meine du läbsch im 19. Joorhundert
-
- Erfahrener Benutzer
Lalo86 hat geschrieben: 09.07.2025, 21:26Basilius hat geschrieben: 09.07.2025, 20:45 Bi hüt au im Schopp gsi. S Haimlyybli gfallt mer wie erwaartet überhaupt nit. Vyyl z dunggel für mi Gschmagg. Überhaupt kai Verglyych ze dä fründlige Faarbe wo s Art/FCB-Lyybli so schöön macht. Und absolut langwyylig. S Usswäärts dergeege isch wiirgglig seer schöön gmacht und emool öppis anders. Und so wien y gsee haa, isch es, zemindescht ze däre Zyt woon ych im Laade gsi bi, besser gloffe als s Haim und au vo Männer kaufft woorde. Aine het ussdrügglig das vo dä Fraue welle, wel s em besser gfalli, ooni Stäärn über em Loogo und e weeniger dominante Sponsorenuffdrugg. Mach y vilicht au so.
Redisch du wirklich eso wie du schribsch?
Me könnt meine du läbsch im 19. Joorhundert
Kennsch du d‘Lyt uss em Daaig nitt?
adashelbygains hat geschrieben: 09.07.2025, 16:06 die neue trikots sin dr hammer vor allem s uswärtsshirt isch echt geil! öbis vom beste was ich bisher gseh ha bim fcb an uswärts- oder 3. trikots. wenn me allergisch gege dä lavendel/lila farbton isch denn gfallts eim natürlich gar nid, ich finds super.
Es isch nid d Farb sondern s glänzige. Chasch no chli Strasssteinli dra mache den laufsch endgültig ume wie e Talahon…