Christian Streich JETZT!

Diskussionen rund um den FCB.
SubComandante
Erfahrener Benutzer

Re: Christian Streich JETZT!

Beitrag von SubComandante »

Käppelijoch hat geschrieben: 04.06.2025, 19:04 Oh ein Kenner des guten Geschmacks! Sie verstehn Herr Müller?
MOSKAATNOSS!!!

Weltkulturerbe.

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

SubComandante hat geschrieben: 04.06.2025, 19:09
Käppelijoch hat geschrieben: 04.06.2025, 19:04 Oh ein Kenner des guten Geschmacks! Sie verstehn Herr Müller?
MOSKAATNOSS!!!

Weltkulturerbe.
Episch. LdF = GOAT. 
Sorry auch off aber darauf musste ich antworten.

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Käppelijoch hat geschrieben: 04.06.2025, 19:04
SubComandante hat geschrieben: 04.06.2025, 18:51 Muskatnuss Herr Müller.

Und das "Nö aber ich war intelligent genug"... Nope.

Oh ein Kenner des guten Geschmacks! Sie verstehn Herr Müller?
"aben sie verstenden err müller?"
Die Szene muss man im Original (F) sehen.

Vargas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vargas »

BaslerBasilisk hat geschrieben: 03.06.2025, 11:04
kush mc haze hat geschrieben: 02.06.2025, 17:29
Rampass hat geschrieben: 02.06.2025, 11:27 Ich will Streich nicht. Ich weiss, dass ich wohl der Einzige bin aber ich mag den nicht und mochte ihn noch nie sonderlich. Ich find ihn weder witzig, lustig noch sympathisch. Eher geht es mir auf den Sack, dass er zu allen politischen Themen seine Meinung abgeben muss.
Seine Leistung als Trainer ist zweifelsohne grandios aber ich mag ihn nicht. Wie ich auch Klopp nicht mag
Bisch nid de einzig will de au nid passt überhaupt nid zu unser Spiel Idee und de Fuessball wo de spiele lost bruchi nid gse
Salu Ludovic ;)
Drfür bisch du de einzig wo de Magnin will. :D
+100, danke für den Lacher!

Vargas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vargas »

Serj hat geschrieben: 04.06.2025, 15:40
Bebbinho hat geschrieben: 04.06.2025, 15:25
Basilou hat geschrieben: 04.06.2025, 14:44

Hast Du irgendwie einen "Öko-" Komplex?

Zwei Sätze über einen Fussballtrainer zu schreiben und darin zweimal das Wort "Öko" zu verwenden ist schon fast eine Leistung. :rolleyes:

was heisst Komplex?

Ich kann Grüne und Linke nicht ausstehen. In Basel wimmelts nur von denen. Vegane Mädchen mit Achselhaaren, Pony-Frisuren und Pro-Palästina-Einstellung…dazu noch Second-Hand-Klamotten.
Die Männer, wenn man sie so nennen darf, mit ihren Schnäuzern oder lackierten Fingernägeln. Dazu noch ein Jute-Sack…

Ja, diese Mainstream-Ökos kann ich nicht mehr sehen.

Jä jä, immr die böse, böse Mensche, wo sich so aziend, wie si wännd, und ihre Läbensstil ihrne Überzügige dien apasse. Wie könne sis wage nid mine vraltete Vorstellige vo dr Wält z entspräche und für politische und soziale Wandel izsto?  :mad: 

"Komplex" isch absolut s richtige Wort bi so Ussage. Mr wüsse alli, wär die ächte Schneeflöckli sin...
oops , 1:0 förä Serj

Bebbinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbinho »

Vargas hat geschrieben: 04.06.2025, 22:12
Bebbinho hat geschrieben: 04.06.2025, 15:25

was heisst Komplex?

Ich kann Grüne und Linke nicht ausstehen. In Basel wimmelts nur von denen. Vegane Mädchen mit Achselhaaren, Pony-Frisuren und Pro-Palästina-Einstellung…dazu noch Second-Hand-Klamotten.
Die Männer, wenn man sie so nennen darf, mit ihren Schnäuzern oder lackierten Fingernägeln. Dazu noch ein Jute-Sack…

Ja, diese Mainstream-Ökos kann ich nicht mehr sehen.

Jä jä, immr die böse, böse Mensche, wo sich so aziend, wie si wännd, und ihre Läbensstil ihrne Überzügige dien apasse. Wie könne sis wage nid mine vraltete Vorstellige vo dr Wält z entspräche und für politische und soziale Wandel izsto?  :mad: 

"Komplex" isch absolut s richtige Wort bi so Ussage. Mr wüsse alli, wär die ächte Schneeflöckli sin...

Nö. Öpper wo die glich Meinig het wie är findet das natürlich guet. Vo mir us ka är das Thema gärn im Offtopic witrbehandle wennr wott.

Er fühlt sich eifach agriffe willi e wunde Punkt troffe ha. Schlussändlich ischs mini Meinig und do könned ihr dänke was ihr wänn. Luut eurer Dänkwiis bini e Nazi (als Usländer) willi öppis gege dr Kleidigsstil und feminini Männer gsait ha…und dass es au deswäge Gegebewegige git (Trump, Tate usw.).

S Thema interessiert mi eher us de Sicht vo Gender Studies. D Veränderig vom männliche Gschlächt und was für Uswürkige uff d Gsellschaft het.

Aber ebbe, ka öpper gärn e Offtopic-Thread uffmache zum Thema…die Feminisierung des Mannes.

Serj
Benutzer

Beitrag von Serj »

Bebbinho hat geschrieben: 04.06.2025, 22:43
Vargas hat geschrieben: 04.06.2025, 22:12

Nö. Öpper wo die glich Meinig het wie är findet das natürlich guet. Vo mir us ka är das Thema gärn im Offtopic witrbehandle wennr wott.

Er fühlt sich eifach agriffe willi e wunde Punkt troffe ha. Schlussändlich ischs mini Meinig und do könned ihr dänke was ihr wänn. Luut eurer Dänkwiis bini e Nazi (als Usländer) willi öppis gege dr Kleidigsstil und feminini Männer gsait ha…und dass es au deswäge Gegebewegige git (Trump, Tate usw.).

S Thema interessiert mi eher us de Sicht vo Gender Studies. D Veränderig vom männliche Gschlächt und was für Uswürkige uff d Gsellschaft het.

Aber ebbe, ka öpper gärn e Offtopic-Thread uffmache zum Thema…die Feminisierung des Mannes.
Gender Studies könne mr gärn bespräche. Mach e Thread uff odr schryb mr e PN; ich bi drby. Abgseh vo däm hanni di nie explizit als irgendöppis betitelt. Mi Punkt isch nie politisch gsi. Nur welle sage, dasses nid okay isch uff dere Plattform öppis gege irgendöpper z sage. Für mi isch au bezeichnend uff welli Pünkt vo mir ygange worde isch und uff welli nid. Ich stand zu allem, wonni gschrybe ha; wennde wirklich no wyter wotsch rede drüber, denn weisch wiede mi erreichsch. Für mi isch alles gsait.

Dr Papi hets mr zeigt.

Bebbinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbinho »

👍

Alles guet. Sisch au bi mir biz eskaliert. Chli e stränge Tag ka.

Wie scho gsait, ha nüt gege die Lüt sondern nur gege de Trend wo sit Joore im Lauf isch…

Ha do interessanti Studie gläse (Harvard) und gueti Professore wo das Thema uffgriffe (hohi Suizidrate bi junge Männer oder s abdrifte nach Rächts). S het au nüt mit Frauehass z tue sondern halt eher, dass ihne itrichteret wird dass Maskulinität schlächt isch. 90-95% vode Primarlehrer sind wiiblich. D Pädagogik isch uff Fraue usgrichtet. Im Studium sind mittlerwile 65-70% Fraue. Fraue kämpfe um ihri Rächt, während Männer eifach alles hinämme und sogar zu Fraue wärde wänn.

Uff jede Fall sehr interessant.

Aber lömmer das jetzt 😁 Peace

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Bebbinho hat geschrieben: 04.06.2025, 23:20 👍

Alles guet. Sisch au bi mir biz eskaliert. Chli e stränge Tag ka.

Wie scho gsait, ha nüt gege die Lüt sondern nur gege de Trend wo sit Joore im Lauf isch…

Ha do interessanti Studie gläse (Harvard) und gueti Professore wo das Thema uffgriffe (hohi Suizidrate bi junge Männer oder s abdrifte nach Rächts). S het au nüt mit Frauehass z tue sondern halt eher, dass ihne itrichteret wird dass Maskulinität schlächt isch. 90-95% vode Primarlehrer sind wiiblich. D Pädagogik isch uff Fraue usgrichtet. Im Studium sind mittlerwile 65-70% Fraue. Fraue kämpfe um ihri Rächt, während Männer eifach alles hinämme und sogar zu Fraue wärde wänn.

Uff jede Fall sehr interessant.

Aber lömmer das jetzt 😁 Peace
D'Wält verändert sich dauernd. Gsellschafte sind immer im Wandel. Und ich dänk nit, dass irgendwelchi Pädagoge in Schuele do d'Jugend massgäblich beiflusse könne. Viellicht düsch ich mich au. Aber bi mir isches definitiv nit so gsi.

Hohi Suizidrote bi junge Männer het nüt mit iitrichtere vo "Maskulinität isch schlächt" oder sunschtigem Bullshit z'tue. Oder inere gwüsse Art bi einige scho, halt uff e anderi Art. Fraue händ weniger Problem damit, binere Situation wo sie nüm klar kömme, Hilf z'sueche. Darum kamme Suizid eher verhindere. Psychischi Erkrankige gönd oft Hand in Hand mit Suizidgedanke. Und inere Gsellschaft, wo dr Leischtigsdruck nit kleiner worde isch und me immer mehr Online versinkt, lauft viellicht die wichtigi Läbensphase vo Kind zum Erwachsene nüm ganz so guet ab wie au scho. Einsamkeit. S'Gfühl, nüm dazue z'ghöre. Und vieli Gründ mehr, weil jedi Entscheidig zum Tod individuell anders verlauft.

Feanor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Feanor »

Bebbinho hat geschrieben: 04.06.2025, 23:20 90-95% vode Primarlehrer sind wiiblich. D Pädagogik isch uff Fraue usgrichtet. Im Studium sind mittlerwile 65-70% Fraue.

Du hesch no vergässe, dass alli Lehrer(inne) linksversifft sind. (dini Zahle hani abgseh drvo nid recherchiert, bi aber zimli sicher, dass dä abgseh villicht vo de pädagogische Hochschuel übertribsch)

Die Behauptig und dini sind scho öppe 20 Joor alt oder älter. Luschtig isch jo, dass in de meiste wichtige Schaltstell vo dr Wirtschaft denn trotzdäm unglaublich viel mehr Männer im Amt sind. Komisch, odr nid? Die miesste doch mittlerwile usem System verbannt oder zu Fraue worde syy.

Jetzt fählt nur no, dass dä dene 95% Lehrerinne und de Gender Studies zSchuld gisch für die unglaublich hohi Femizidrote. Will letzteres wär wirklich ä gsellschaftlich relevants Thema und nid, ob d Primarlehrerin jetzt ä Pimmel het oder nid.

Aber was weiss ich scho, ich bi ä mittelalterliche wisse Maa, dä trotz Kindergärtnerin und villi Lehrerinne  und trotz unzählige feministische und genderstudiererische Text noni abgschafft worde bi, sogar ä bitz Erfolg im Bruefsläbe gha ha, aber komischerwiis no nie s Gfühl, ich setti dr Mode wäge ä Frau syy. Aber du gsehsch das sicher differenzierter als ich.

P.S.
jetzt hani glich no bitz vo mim Schlof abzwackt und nochegluegt: 65-70% sind denn also doch arg übertriebe.

https://de.statista.com/statistik/daten ... eschlecht/

(dass ä Mehrheit drvo sich gemäss diner soziologische Beobachtig als Fraue definiere/kleide/vrhalte, das isch in dene Statistike natiirlig leider nid iberächnet, sorry gäll) :p

Basilius
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilius »

Zem Verständnis. Daarf der Straich jetz numme koo, wenn er sich e Schnauz wie der Guschti friener waggse loot, sich nimme bolitisch isseret, sich d Fingerneegel laggiert und nit grad wien en Öko aaglegt isch?

David79
Benutzer

Beitrag von David79 »

Gemäss 442 soll Peter Zeidler der nachfolger von Tomas Oral werden :)

"Ich habe mit ihm lange zusammengearbeitet. Jeder weiss, dass wir eine erfolgreiche Zeit zusammen hatten. Ich wäre dumm, wenn ich mir den Namen nicht durch den Kopf gehen lassen würde", sagte Sutter am Mittwoch bei "blue Sport" über eine potenzielle Renaissance mit Zeidler.

Dann hol ihn dir Alain Sutter und dann wird er nicht FCB Trainer ich wäre froh mag peter zeidler nicht denke er passt auch nicht zum FC Basel dann wird die nachfolger für Fabio Celestini einen kanditat weniger geben aber immer noch sehr viel zum spekulieren wer es wird

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

footbâle hat geschrieben: 04.06.2025, 20:46
Käppelijoch hat geschrieben: 04.06.2025, 19:04
SubComandante hat geschrieben: 04.06.2025, 18:51 Muskatnuss Herr Müller.

Und das "Nö aber ich war intelligent genug"... Nope.

Oh ein Kenner des guten Geschmacks! Sie verstehn Herr Müller?
"aben sie verstenden err müller?"
Die Szene muss man im Original (F) sehen.

Absolut. Nur so ist sie lustig.

Antworten