Zämme Simmer 12 Trikot
Zämme Simmer 12 Trikot
Ciao zämme, ich has verpasst e zämme simmer 12 Triket zkaufe. Hets no übrig? Ich bruuch 2 x M und 1 x L. Me ka PN an mi oder saage, wie wenn sie in Verkauf kömme.
-
- Erfahrener Benutzer
Re: Zämme Simmer 12 Trikot
ShaiZu hat geschrieben: 02.06.2025, 15:27 Ciao zämme, ich has verpasst e zämme simmer 12 Triket zkaufe. Hets no übrig? Ich bruuch 2 x M und 1 x L. Me ka PN an mi oder saage, wie wenn sie in Verkauf kömme.
Letscht Wuche sin im Saal12 die letschte verkauft worde, ich glaub nit, dasses no ha wird.
Mi nimmts wunder wieviel me produziert het, miesste jo mehreri tuusig gseh sii. Weiss das öbber? Und Chapeau, die Trikots sind sehr, sehr schön worde und mol ebbis anders als in der vorherige Finals.
S kunnt scho guet 

-
- Erfahrener Benutzer
Nakata hat geschrieben: 02.06.2025, 16:13 Mi nimmts wunder wieviel me produziert het, miesste jo mehreri tuusig gseh sii. Weiss das öbber? Und Chapeau, die Trikots sind sehr, sehr schön worde und mol ebbis anders als in der vorherige Finals.
Sah auch sehr geil aus uf de Räng:

-
- Erfahrener Benutzer
Hätte auch Interesse. Grösse L? :-)
Bis jetzt die schönsten Shirts der MK. Und endlich klassisch blau rot und nicht schwarz.
Bis jetzt die schönsten Shirts der MK. Und endlich klassisch blau rot und nicht schwarz.
Die Göbbfinalshirts der MK waren bis auf den wohl bewusst gewählten Kontrast 2017 im Finale in Genf gegen Sion so weit ich mich erinnern kann alle rotblau und nicht schwarz.St.Jakobs Park hat geschrieben: 03.06.2025, 07:57 Hätte auch Interesse. Grösse L? :-)
Jop, Usserdäm sin Schwarzwiss unseri Stadtfarbe, dorum dreiht Kurve au sehr oft schwarzVisions hat geschrieben: 03.06.2025, 08:10Die Göbbfinalshirts der MK waren bis auf den wohl bewusst gewählten Kontrast 2017 im Finale in Genf gegen Sion so weit ich mich erinnern kann alle rotblau und nicht schwarz.St.Jakobs Park hat geschrieben: 03.06.2025, 07:57 Hätte auch Interesse. Grösse L? :-)