Behinderteparkplätz vorem Joggeli

Der Rest...
Antworten
C6_Aff
Neuer Benutzer

Behinderteparkplätz vorem Joggeli

Beitrag von C6_Aff »

Isch nid komplett Off topic, aber ha denkt i will das nid ins Hauptforum froge.

Ich ha e junge Kolleg wo Cerebralparese hed. (Behinderig wo me Spastike, problem bim Laufe und anderi Ihschränkige hed)

Er hed e Behinderteparkcharte und an de Spiel hämmer jetzt ame uf de Behinderteparkplätz vor dr Parkgarage bi dr iishalle parkiert. Letschti simmer mol vo eme Fahrer vomene Büssli mit Behinderte ahgstresst worde, will die Parkplätz nume für "söttigi wos wirklich bruche wie sini Mitfahrer sind" er hed denn gseit er würd dr Polizei ahlüte und das Auto abschleppe loh und ich hanem gseit er chas gern mache und gfrogt ob er eins am Chessel hed.

Notüerlich heder nid dr Polizei ahglütte.

Aber jetzt zur Froog.. Es hed jo dört tatsächlich wenig Behinderteparkplätz. Muess me e schlächts Gwüsse ha wenn me dört parkiert? Aso er cha scho chli stäge laufe und mir chönnte theoretisch au in dr Garage parkiere, aber es isch halt sehr ahsträngend für ihn und scho dr Wäg zum Stadion und denn an Platz isch müehsam. Zuedem chas sau schwirig si zum usstige wenn dr Parkplatz äng isch.

Min Gedanke isch: Er hed e Behinderteparkcharte und denn söll er die au nütze, wenn er schomol e Vorteil cha ha.

Mir sind jewils früeh an de Spiel und spoot wieder zrugg bim Auto, dorum hani kei ahnig obs ame e Problem git wege z wenig Plätz.

Somnium
Erfahrener Benutzer

Re: Behinderteparkplätz vorem Joggeli

Beitrag von Somnium »

Er hat eine BPK. Was gibt es da noch zu diskutieren?

Vorteile wem Vorteile gebühren!
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."

Tief im Herzen wartet jeder auf das Ende der Welt. (Haruki Murakami)

C6_Aff
Neuer Benutzer

Beitrag von C6_Aff »

Somnium hat geschrieben: 02.06.2025, 22:08 Er hat eine BPK. Was gibt es da noch zu diskutieren?

Vorteile wem Vorteile gebühren!

Jo sehni eig au so, aber sind au scho im Europapark ahgschnautzt worde :D au wenns jewils kompletti Pföste sind gsi, heds mi glich e biz verunsicheret, und ha jetzt das gfrogt zum wieder ohni Hintergedanke dört parkiere.

merci

Catullus_Neonatus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Catullus_Neonatus »

War es denn ein offizielles Behindertentransportunternehmen? Meist haben die ja ein Logo oder Tel.-Nr. an ihren Fahrzeugen.

Schreib denen doch ein nettes Brieflein (ist verbindlicher als ein Anruf), in dem du die Situation schilderst und mitteilst, dass trotz Platzknappheit ihr halt dort parkiert, und zwar berechtigterweise. Drohungen wegen Abschleppen sind fies, und wenn der deine Karre trotzdem abschleppen lässt, würdest du ihnen gerne die Rechnung dafür zukommen lassen.

Mach vielleicht noch eine Kopie zuhanden des FCB; vermutlich wissen die auf dem FCB-Büro einigermassen Bescheid, welche Unternehmen diese Plätze am regesten benutzen und damit gibst du da vielleicht einen Anreiz, dass in Zukunft ein paar Parkplätze mehr für Behinderte geschaffen werden.
"Folg den unheimlichen nicht, den gewaltigen Rufern."
--Johannes Urzidil

Gesendet von meinem C64er mit Wählscheibenmodem

Domingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Domingo »

Was für Plätze habt ihr denn im Stadion?
Ich würde mal noch direkt beim FCB anfragen, mE solltet ihr evtl. auch unten parkieren können...

Die Seite kennst du: https://www.fcb.ch/startseite/fans/barr ... iheit-1-1/ 
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

C6_Aff
Neuer Benutzer

Beitrag von C6_Aff »

Merci euch beidne für d Antwort.

Jo ich belohs jetz mol bi dämm dasi us dämm Thread eifach mitnimm, dass ich kei schlächts Gwüsse muess ha wenn mer dört parkiere.

S Unternähme weiss ich nümme, villicht hed dä Mitarbeiter au eifach e schlächte Tag gha. Weni nid wieder so e Situation ha isches für mich gässe.

Mir hend im Stadion bis jetzt eimol e Rollstuehlplatz gha, wo er grad bsunders müeh hed gha mit laufe. Aber normalerwiis simmer uf normale Plätz.

C6_Aff
Neuer Benutzer

Beitrag von C6_Aff »

Domingo hat geschrieben: 03.06.2025, 15:29 Was für Plätze habt ihr denn im Stadion?
Ich würde mal noch direkt beim FCB anfragen, mE solltet ihr evtl. auch unten parkieren können...

Die Seite kennst du: https://www.fcb.ch/startseite/fans/barr ... iheit-1-1/ 

Normalerwiis im C6. oder au mol C1. Das mit unde inne Parkiere klär ich no ab, merci für e Tipp (Am Kolleg si Vatter hed mir eifach gseit er hed ame dört parkiert, aber i weiss nid wie viel er sich schlau gmacht het).

Antworten