Aufstellung gegen Zürich
Aufstellung gegen Zürich
Am besten schnell vergessen und nach vorne schauen:
-----------------------Zubi-------------------------
Zanni---------Boris-------------Dzombic--------Kléber
---------------------Malick Ba-------------------
Ergic--------------------------------------Chippy
---------------------Delgado-----------------------
----------------Jimmy---------Stereo--------------
Rossi für Delgado
Rakitic für Ergic
Degen für Jimmy
-----------------------Zubi-------------------------
Zanni---------Boris-------------Dzombic--------Kléber
---------------------Malick Ba-------------------
Ergic--------------------------------------Chippy
---------------------Delgado-----------------------
----------------Jimmy---------Stereo--------------
Rossi für Delgado
Rakitic für Ergic
Degen für Jimmy
-
- Erfahrener Benutzer
hmmm wieso eigentlich nit , was sie am schluss gspielt hänn , het mr no passt...
-----zubi-----------
-Zanni--- Müller/Yakin/dzombic----Boris
-----MalikBa/Baykal----Kleber
-Ergic-------------------------Chips(mi wunsch wär MEsba)
------------------Delgado-------
--Jimmy---------Rossi/DEgen/Sterijovski
Eventuell au Ba und Baykal drfyr dr Kleber zrugg und dr Boris in d'Mitti
-----zubi-----------
-Zanni--- Müller/Yakin/dzombic----Boris
-----MalikBa/Baykal----Kleber
-Ergic-------------------------Chips(mi wunsch wär MEsba)
------------------Delgado-------
--Jimmy---------Rossi/DEgen/Sterijovski
Eventuell au Ba und Baykal drfyr dr Kleber zrugg und dr Boris in d'Mitti
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
Wenn wir so spielen wie heute (wovon Ich aber eigentlich nicht ausgehe) dann gibts die erste Heimpleite nach 2 1/2 Jahren. Bin aber optimistisch und freue mich bereits auf das Spiel
----------------Zubi-----------------
-Zanni-----Müller----Smiljanic--Kleber-
----------------Baykal/Ba----------------
-----Ergic---------------Chipperfield--
----------------Delgado--------------
-------Gimenez---------Petric---------

----------------Zubi-----------------
-Zanni-----Müller----Smiljanic--Kleber-
----------------Baykal/Ba----------------
-----Ergic---------------Chipperfield--
----------------Delgado--------------
-------Gimenez---------Petric---------
leider wird i das spil verpasse, abr i hoff au für euch alli, dass es ä reaktion git und dr rekord no in richwiti blibt. nach em hütige spil und de ereignis in dere wuche isch für mi eins klar...
zubi
zanni-YAKIN-BORIS-kleber
ba(-ykal)
ergic - chippy
delgado
jimmy - PETRIC
(evt. muess uf de ussebahne öppis gänderet werde, damit mehr speed chunnt -> dege)
boris muess gsetzt si, egal wer do nati spiler isch. dr müller het hüt usgseh wie en senile amateurspiler us dr 5. liga (zumindest am fernseh). wie de sich usdribble lo het, unglaublich. ich ha so viel vo dem erwartet, woner präsentiert worde isch... so gohts nid, ha no KEI überzügends spil vo ihm gseh und do muess er jetzt mol dra glaube. zum muri: i bi KEI muri fan, abr nach dere aktion MUESS er ä top leistig anebringe und das wird em sis ego au zueloh. dr muri wird topmotiviert si und erst recht wenns es paar pfiff git, jetzt muess öppis ane. dr petric muess füre und zwar vo afang a und wenns goht übr 90 minute. dr jimmy isch immer für es goal guet, abr ender en stolperi. dr rossi lauft zwar wie ne maschine und macht assists, abr sry, ä stürmer MUESS goal mache, wenn me vor allem international will öppis erreiche. sunsch chönne mir jo grad widr 4-1-4-1 spile. es mien 2 stürmer vorne si, wo goal mache. dr rest cha ins mittelfeld vo mir us... dr petric hät dr ball hüt besser unter kontrolle gha.
jetzt sött gege dr fcz eifach ä reaktion cho, wo ALLNE zeigt, dass basel dr favorti blibt, sunsch mache mir uns lächerlich. schwachi leistig gege abstigskandidat nummere 2, in thun nid chönne gwünne und denn no dehei nümm "unschlagbar" si... das wär au es ganz es schlechts zeiche für die internationali saison. i hoff, dass s nächste spil so einiges zeige wird.
und wegem neue spiler: klar wärs scheisse, wenn me gc geld git, abr momentan(eigentlich scho sit zwei joor will i dä) wär en herr eduardo en spiler, wo mir sehr guet chönnte bruche. i würd mi freue übr sini verpflichtig usser s chunnt en "bekannte" name, wo me als ersti reaktion grad "boah" macht
VIEL SPASS EUCH GEGE DR FCZ!!!! (rhodos wartet
)
zubi
zanni-YAKIN-BORIS-kleber
ba(-ykal)
ergic - chippy
delgado
jimmy - PETRIC
(evt. muess uf de ussebahne öppis gänderet werde, damit mehr speed chunnt -> dege)
boris muess gsetzt si, egal wer do nati spiler isch. dr müller het hüt usgseh wie en senile amateurspiler us dr 5. liga (zumindest am fernseh). wie de sich usdribble lo het, unglaublich. ich ha so viel vo dem erwartet, woner präsentiert worde isch... so gohts nid, ha no KEI überzügends spil vo ihm gseh und do muess er jetzt mol dra glaube. zum muri: i bi KEI muri fan, abr nach dere aktion MUESS er ä top leistig anebringe und das wird em sis ego au zueloh. dr muri wird topmotiviert si und erst recht wenns es paar pfiff git, jetzt muess öppis ane. dr petric muess füre und zwar vo afang a und wenns goht übr 90 minute. dr jimmy isch immer für es goal guet, abr ender en stolperi. dr rossi lauft zwar wie ne maschine und macht assists, abr sry, ä stürmer MUESS goal mache, wenn me vor allem international will öppis erreiche. sunsch chönne mir jo grad widr 4-1-4-1 spile. es mien 2 stürmer vorne si, wo goal mache. dr rest cha ins mittelfeld vo mir us... dr petric hät dr ball hüt besser unter kontrolle gha.
jetzt sött gege dr fcz eifach ä reaktion cho, wo ALLNE zeigt, dass basel dr favorti blibt, sunsch mache mir uns lächerlich. schwachi leistig gege abstigskandidat nummere 2, in thun nid chönne gwünne und denn no dehei nümm "unschlagbar" si... das wär au es ganz es schlechts zeiche für die internationali saison. i hoff, dass s nächste spil so einiges zeige wird.
und wegem neue spiler: klar wärs scheisse, wenn me gc geld git, abr momentan(eigentlich scho sit zwei joor will i dä) wär en herr eduardo en spiler, wo mir sehr guet chönnte bruche. i würd mi freue übr sini verpflichtig usser s chunnt en "bekannte" name, wo me als ersti reaktion grad "boah" macht

VIEL SPASS EUCH GEGE DR FCZ!!!! (rhodos wartet

-
- Erfahrener Benutzer
sicher ohne müller und rossi bei mir
zubi
zanni - boris (chef) - kleber
baykal - ba (eher mitte und eher def. mittelfeld)
degen - delgado - chippy
sterjo - petric
3 - 5 - 2 also
zanni - boris (chef) - kleber
baykal - ba (eher mitte und eher def. mittelfeld)
degen - delgado - chippy
sterjo - petric
3 - 5 - 2 also
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla
― Nikola Tesla
-
- Erfahrener Benutzer
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
am frytig isch d'cl-usloosig: a däm daag wird bim fcb dr biss und kick zruggkehrä, d' motivation wird aschtiigä, denn ohni das feeling, bestehend us ungwüssheit, aschpannig und vorfreud fählt am fcb öbbis.
thun liggt basel uswärts nid. wenn dr fcb motiviert isch simmer besser, aber wennr nid bi dr sach isch, kriägä mr problem.
schwachpünngt: müller (niä richtig in basel akoo), zanni (fäländi alaaga, fählikauf), rossi/ gimenez (einä vo beidnä isch z'vyl, denn dr delgado macht eifach (no) nid diä glych geilä päss wiä dr hakan, dorum bruchä mr vornä ä kopfallschtarggä schpyler), eveent. kleber (ä guätä fuässballer, aber kei guätä verteidiger)
au fehlt uns ä agressivleader, dorum, ohni dr baykal wellä abz'wärtä:
zubi
berner smiljanic müller(yakin) kleber
pape malik
ergic chipperfield
delgado
gimenez/rossi petric
p.s.: vyllicht wärs doch mol guät, uswärts in ämä kompaggtä 4-4-2 az'trätä.
thun liggt basel uswärts nid. wenn dr fcb motiviert isch simmer besser, aber wennr nid bi dr sach isch, kriägä mr problem.
schwachpünngt: müller (niä richtig in basel akoo), zanni (fäländi alaaga, fählikauf), rossi/ gimenez (einä vo beidnä isch z'vyl, denn dr delgado macht eifach (no) nid diä glych geilä päss wiä dr hakan, dorum bruchä mr vornä ä kopfallschtarggä schpyler), eveent. kleber (ä guätä fuässballer, aber kei guätä verteidiger)
au fehlt uns ä agressivleader, dorum, ohni dr baykal wellä abz'wärtä:
zubi
berner smiljanic müller(yakin) kleber
pape malik
ergic chipperfield
delgado
gimenez/rossi petric
p.s.: vyllicht wärs doch mol guät, uswärts in ämä kompaggtä 4-4-2 az'trätä.
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
Wenn gestern abend Petric für Rossi gespielt hätte, wäre das Resultat nicht "nur" 3:0 sondern noch höher! Rossi war für mich klar bester Spieler von Basel, er ist der einzige, der sich zerrissen hat und sich auch nicht vor Zweikämpfen gescheut hat.
Meine Aufstellung:
Zubi
Zanni-Muri-Smilianic-Chläber
Papä
Ergic-Chiperfield
Delgado
ROSSI-Gimenez
Meine Aufstellung:
Zubi
Zanni-Muri-Smilianic-Chläber
Papä
Ergic-Chiperfield
Delgado
ROSSI-Gimenez
PETRIC RAUS
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
@ LäggerliFanatikusLäggerlifreak hat geschrieben:wieso berücksichtig eigentlich keine me vo euch dr baykal?
Das het mit dr vorfraid betreffend em Malik (und nid Ba

Meh will au vo dem emol gseh, wiener sich uf dr 6er Position tuet
bewähre. Drumm denki, vrgisst meh dr Baykal fyr en kurze Moment.
Aber kei Angscht, dr Baykal wird schono sini Aggzzent setze kenne,
wie dr Malik mit Sicherheit au

Ich hoff dr Ergic dörf jetzt ändlig emol in dr Mitti agiere. Dorum seht mini ufstellig eso us:
-----------Zubi----------
Zanni-Smiljanic-Muri-Kleber
Degen-Ergic-Delgado-Chips
-------Rossi-Petric--------
Dr Jimmy bruchti au emol e Pause...
Zanni-Smiljanic-Muri-Kleber
Degen-Ergic-Delgado-Chips
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"
gute Variante, gerade weil Delgado im Moment eine Spielmacherkrise hat. Warum nicht so:Kimplayer hat geschrieben:Ich hoff dr Ergic dörf jetzt ändlig emol in dr Mitti agiere. Dorum seht mini ufstellig eso us:
Sanni-Smiljanic-Muri-Kleber
Degem-Ergic-Delgado-Chips
---------Zubi-----------
Zanni-Boris-Müller-Kléber
Degen Ergic-M.Ba-Chippy
-------Rossi-Petric-----
Delgado für Ergic
Berner für Chippy
Jimmy für Petric
Ging au. wobi au dr Baykal bringe chönntsch. Dä isch gestr, wenigstens in de erste 70 Minute gnueg aggressiv gsi.Pusher hat geschrieben:gute Variante, gerade weil Delgado im Moment eine Spielmacherkrise hat. Warum nicht so:
---------Zubi-----------
Zanni-Boris-Müller-Kléber
Degen Ergic-M.Ba-Chippy
-------Rossi-Petric-----
Delgado für Ergic
Berner für Chippy
Jimmy für Petric
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Müller spielt seit Monaten sackschwach, deshalb auf die Bank mit ihm.
Zubi
Sanni - Smiley - Gönno - Chlääbr
Baykal
Ergic - Delgado - Chippers
Rossi - Gimenez
Bin aber nicht sicher ob das hinhaut, bzw. ob das mit dem Ausländerkontingent aufgeht? Haben Delgado und Rossi jetzt ihre EU-Pässe?
Zubi
Sanni - Smiley - Gönno - Chlääbr
Baykal
Ergic - Delgado - Chippers
Rossi - Gimenez
Bin aber nicht sicher ob das hinhaut, bzw. ob das mit dem Ausländerkontingent aufgeht? Haben Delgado und Rossi jetzt ihre EU-Pässe?
ZANNI RAUS
[quote="Läggerlifreak"]lueg mol e rundi witer obe mi post ]
oh du dieb, nicht nur, das du meine formation geklaut hast, nein auch meine zeitmaschine.
aber in sachen posi bekleidung, sind bei uns doch ganz klar unterschiede da, ich würde n boris zb nie (sofern es ned wirklich 100% nötig is) auf die seite stellen. und bei den posis haste ja teilweise 3fach bestückt, da müsstest du selber noch wissen, wen du wirklich spielen lässt.
oh du dieb, nicht nur, das du meine formation geklaut hast, nein auch meine zeitmaschine.

aber in sachen posi bekleidung, sind bei uns doch ganz klar unterschiede da, ich würde n boris zb nie (sofern es ned wirklich 100% nötig is) auf die seite stellen. und bei den posis haste ja teilweise 3fach bestückt, da müsstest du selber noch wissen, wen du wirklich spielen lässt.

“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla
― Nikola Tesla
1. ich glaube nicht, wir mit petric höher verloren hätten, denn weder rossi noch petric gehen, ausser bei standards (dort is petric deutlich stärker als rossi) in die defensive.Starmaster hat geschrieben:Wenn gestern abend Petric für Rossi gespielt hätte, wäre das Resultat nicht "nur" 3:0 sondern noch höher! Rossi war für mich klar bester Spieler von Basel, er ist der einzige, der sich zerrissen hat und sich auch nicht vor Zweikämpfen gescheut hat.
2. was nützt mir ein rossi der rennt und rennt und rennt... aber nicht fussballspielen kann? ja liest sich hart, aber n marathon läufer wäre billiger und würde noch mehr rennen... die anzahl tore wären wohl etwa gleich.
3. muh
4. rossi ist nur noch ein schatten seiner selbst, wieso das so is, ka.
― Nikola Tesla
― Nikola Tesla
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
Wieso nid Ba? Sie vollständig Name isch jo Pape Malik Ba! Lueg emol doBasler_Monarch hat geschrieben:@ LäggerliFanatikus
Das het mit dr vorfraid betreffend em Malik (und nid Ba!) z'tue.
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer