imoht_1893 hat geschrieben: 16.04.2025, 11:26
Bam-Bam hat geschrieben: 16.04.2025, 11:19
Wär seit, dass es wirklich au Basler gsy sind?
Nur will sie roti und blaui Shirts aagha händ

Wiisi Schueh?
Schwarzi Sturmmaske?
Stinkt für mich alles chli ...
an die wo in ZH gsy sind:
Wenn isch dr Extrazug dört abgfahre?
Laut der rausgegebenen Mittelung sollen diese Schläger ja anschliessend zum Extrazug gelaufen sein und von den dort wartenden Fans der MK phrenetisch empfangen worden sein.
oke, denn miessts aber dr eint oder ander do inne geh, wo das chönnt bezüge ...?
Will so Mitteilige kenni, do wärde Sache gschriibe wo hinde und vorne nit stimme.
Wenni do falsch ligg, mea culpa, aber i chönnt mrs no guet vorstelle, dass das eifach gschriibe worde isch.
Vorallem:
Vom Stadion nach Altstätte isches jo au no e Stückli wäg.
I mag mi no an Zyyte erinnere, wo d Polizei no in Kampfmontur dört gstande isch bis dr Extrazug definitiv abgfahre isch, wills immer wieder Scharmützel geh het umd Gleis umme ...
Chasch mr nit sage, dass es d Polizei denn nit gschaft het (oder welle schaffe), die 50 Nase ufem Weg ufhalte, bevor sie bim Extrazug aachömme?
Will mir kenne d ZH-Polizei ... do chas syy, dassde mol iikesslet wirsch und im Knast landisch mit alle andere zämme ohni Grund.
Latteknaller hat geschrieben: 16.04.2025, 11:42
Costanzo Girl hat geschrieben: 16.04.2025, 11:39
Latteknaller hat geschrieben: 16.04.2025, 11:35
kann das jemand von den extrazug-benutzern bestätigen?
Wieso sollte das jemand bestätigen?
ich finde es schon noch relevant, ob das einfach eine frei erfundene geschichte zur begründung der massnahmen ist.
Genau, um das gohts ... isch das eifach erfunde worde zums rächtfertige?