es git viel neui in dr kurve, wo dr text nid kenne, und mir könne doch eifach i däm bitrag eifach all lied text ine schribe

Das ist hier verpöhnt, sonst singt noch jemand mitfcb fäns hat geschrieben: 01.04.2025, 09:55 Dr fcb gohts wiedr besser,
es git viel neui in dr kurve, wo dr text nid kenne, und mir könne doch eifach i däm bitrag eifach all lied text ine schribe?
ch-maggot hat geschrieben: 01.04.2025, 10:10Das ist hier verpöhnt, sonst singt noch jemand mitfcb fäns hat geschrieben: 01.04.2025, 09:55 Dr fcb gohts wiedr besser,
es git viel neui in dr kurve, wo dr text nid kenne, und mir könne doch eifach i däm bitrag eifach all lied text ine schribe?
So eine Frechheit!
Goldust hat geschrieben: 01.04.2025, 12:00ch-maggot hat geschrieben: 01.04.2025, 10:10Das ist hier verpöhnt, sonst singt noch jemand mitfcb fäns hat geschrieben: 01.04.2025, 09:55 Dr fcb gohts wiedr besser,
So eine Frechheit!
das isch generell verpönt im netz und dasch au richtig so.
Catullus_Neonatus hat geschrieben: 01.04.2025, 13:06 bevor mir hütt ins Stadion göhn
putze mir no unsri Zöhn
öle unsri Stimmebänder
hoffe uff e Fuessballwänder
ob am Bahndamm, in dr Kurve
mit Fanschal oder Fasnachtslurve
im Härze alli rot und blau
das isch alles einerlau
solang mir Basel unterstütze
griege die andere uf d Kappe...
SensatiomüllCatullus_Neonatus hat geschrieben: 01.04.2025, 13:06 bevor mir hütt ins Stadion göhn
putze mir no unsri Zöhn
öle unsri Stimmebänder
das isch alles einerlau
....griege die andere uf d Mütze...Catullus_Neonatus hat geschrieben: 01.04.2025, 13:06 bevor mir hütt ins Stadion göhn
putze mir no unsri Zöhn
öle unsri Stimmebänder
das isch alles einerlau
SuperCatullus_Neonatus hat geschrieben: 01.04.2025, 13:06 bevor mir hütt ins Stadion göhn
putze mir no unsri Zöhn
öle unsri Stimmebänder
das isch alles einerlau
ThreeLions hat geschrieben: 11.05.2025, 08:34 Könnt mir bitte öbber dr kompletti Teggscht schigge vo:
......losst mi nümme los
etc.
Härzlige Dangg!
Mir auch gerne, fand das Lied schön, der Text war allerdings abgesehen vom Anfang praktisch unverständlich.fcb fäns hat geschrieben:Kammer öpper uf PN dr text vo däm, scho biz ältere lied schicke?
https://m.youtube.com/watch?v=PyOTp4Ouflg
s lied foht ab 1:37 aa.
ich glaub es isch au geg Luzern uswärts gsunge wurde.
dangge
fcb fäns hat geschrieben: 12.05.2025, 17:50 Kammer öpper uf PN dr text vo däm, scho biz ältere lied schicke?
dangge
stacheldraht hat geschrieben: 12.05.2025, 18:41fcb fäns hat geschrieben: 12.05.2025, 17:50 Kammer öpper uf PN dr text vo däm, scho biz ältere lied schicke?
dangge