Costanzo Girl hat geschrieben: 06.02.2025, 10:35 https://tageswoche.ch/sport/lumpenliede ... index.html
den dicksten, verdammi nomol, DEN DICKSTEN!
Costanzo Girl hat geschrieben: 06.02.2025, 10:35 https://tageswoche.ch/sport/lumpenliede ... index.html
Waldfest hat geschrieben: 06.02.2025, 10:49Que sera nodürlig!maradoo hat geschrieben: 06.02.2025, 10:47 «Lueg die Schnitte, die Schnitte. Het riese Titte, die Schnitte. Ych will sie figge, die Schnitte. Super FCB!»
Uff was füre Melodie?
World Trade Center scha la la la laaaaaa lalalalalaaaaaaaaaa...
Lied text vo de neue bekunsch an uswärts matchruben.r1893 hat geschrieben: 05.02.2025, 15:24 Bi jez scho 2,3 mol in de MK gsi und mir isch ufgfalle das. D‘Liedtext nonig ganz sitze. Ich verstand au e paar Wörter oder Sätz vo de andere aber die s‘ganze verstand i denn nit. Wenn mir öper kan witerhelfe gern melde au per pn wenns besser isch. Wenn niemerts barat isch das gratis z‘mache ka me au do drüber rede.
maradoo hat geschrieben: 06.02.2025, 11:03Waldfest hat geschrieben: 06.02.2025, 10:49Que sera nodürlig!maradoo hat geschrieben: 06.02.2025, 10:47 «Lueg die Schnitte, die Schnitte. Het riese Titte, die Schnitte. Ych will sie figge, die Schnitte. Super FCB!»
Uff was füre Melodie?
![]()
E Zytli lang au "H5N1..."
maradoo hat geschrieben: 06.02.2025, 11:03Waldfest hat geschrieben: 06.02.2025, 10:49Que sera nodürlig!maradoo hat geschrieben: 06.02.2025, 10:47 «Lueg die Schnitte, die Schnitte. Het riese Titte, die Schnitte. Ych will sie figge, die Schnitte. Super FCB!»
Uff was füre Melodie?
![]()
Basilius hat geschrieben: 06.02.2025, 15:15 Männgmool dängg i, ass gwissi Kurve Speezis unmeegligs verlange. Do wiirsch ainersyts gritisiert wenn nit mitsingsch, wel ganz aifach dä Thäggscht nit kennsch, anderersyts wird e Staatsaffääre us irne Liedthäggscht gmacht und s isch gar nit gäärn gsee wenn si effedlig zuegänglig gmacht wäärde. Vilicht verstoon i s aber ganz aifach drum nit, wel i kai Kurve Ladyyn studiert ha und e Gnoche us der Fuessballkulturarme Zyt bi wo Signaalfaggle nummen in allerheggschter Seenoot zunde woorde sinn.
Im Extrazug oder in er Kurve selber werden die neuen Texte ja verteilt. Wo ist das Problem?battlefield hat geschrieben: 06.02.2025, 15:24Basilius hat geschrieben: 06.02.2025, 15:15 Männgmool dängg i, ass gwissi Kurve Speezis unmeegligs verlange. Do wiirsch ainersyts gritisiert wenn nit mitsingsch, wel ganz aifach dä Thäggscht nit kennsch, anderersyts wird e Staatsaffääre us irne Liedthäggscht gmacht und s isch gar nit gäärn gsee wenn si effedlig zuegänglig gmacht wäärde. Vilicht verstoon i s aber ganz aifach drum nit, wel i kai Kurve Ladyyn studiert ha und e Gnoche us der Fuessballkulturarme Zyt bi wo Signaalfaggle nummen in allerheggschter Seenoot zunde woorde sinn.
Genau das mein ich ja. Was ist falsch daran diese texte zu veröffentlichen? Zumindest die meisten..Ihr wisst schon..
Ich verstehe auch einiges nicht und kann dann auch nicht mitsingen. Sehr sehr schade und komplett unverständlich.
Huggelito hat geschrieben: 06.02.2025, 15:27Im Extrazug oder in er Kurve selber werden die neuen Texte ja verteilt. Wo ist das Problem?battlefield hat geschrieben: 06.02.2025, 15:24Basilius hat geschrieben: 06.02.2025, 15:15 Männgmool dängg i, ass gwissi Kurve Speezis unmeegligs verlange. Do wiirsch ainersyts gritisiert wenn nit mitsingsch, wel ganz aifach dä Thäggscht nit kennsch, anderersyts wird e Staatsaffääre us irne Liedthäggscht gmacht und s isch gar nit gäärn gsee wenn si effedlig zuegänglig gmacht wäärde. Vilicht verstoon i s aber ganz aifach drum nit, wel i kai Kurve Ladyyn studiert ha und e Gnoche us der Fuessballkulturarme Zyt bi wo Signaalfaggle nummen in allerheggschter Seenoot zunde woorde sinn.
Genau das mein ich ja. Was ist falsch daran diese texte zu veröffentlichen? Zumindest die meisten..Ihr wisst schon..
Ich verstehe auch einiges nicht und kann dann auch nicht mitsingen. Sehr sehr schade und komplett unverständlich.
battlefield hat geschrieben: 06.02.2025, 16:45Huggelito hat geschrieben: 06.02.2025, 15:27Im Extrazug oder in er Kurve selber werden die neuen Texte ja verteilt. Wo ist das Problem?battlefield hat geschrieben: 06.02.2025, 15:24
Ich bin weder in Kurve noch in Zügen unterwegs. Trotzdem fänd ichs geiler wenn ich alle Texte könnte. Und ich glaube das viele andere im Stadion auch gerne mehr mitsingen würden wenn die Texte klar wären. Gegenfrage, die mir noch keiner beantworten konnte: Wo ist das Problem diese zu veröffentlichen?
Schambbediss hat geschrieben: 06.02.2025, 17:00battlefield hat geschrieben: 06.02.2025, 16:45Huggelito hat geschrieben: 06.02.2025, 15:27
Im Extrazug oder in er Kurve selber werden die neuen Texte ja verteilt. Wo ist das Problem?
Ich bin weder in Kurve noch in Zügen unterwegs. Trotzdem fänd ichs geiler wenn ich alle Texte könnte. Und ich glaube das viele andere im Stadion auch gerne mehr mitsingen würden wenn die Texte klar wären. Gegenfrage, die mir noch keiner beantworten konnte: Wo ist das Problem diese zu veröffentlichen?
Die gegner lesen mit z.b.
Ein lyrisches Meisterwerk - hast PNch-maggot hat geschrieben: 06.02.2025, 14:35 Kann mir jemand den Text schicken von "Wenn mir eu schnappe, schlön mir eu Büüle"? Hat man gegen die Stricher am Sonntag mal wieder aus der Mottenkiste geholt
battlefield hat geschrieben: 06.02.2025, 17:04Schambbediss hat geschrieben: 06.02.2025, 17:00battlefield hat geschrieben: 06.02.2025, 16:45
Die gegner lesen mit z.b.
und? Sie hören ja auch mit. Und was bringt win Text den niemand versteht? Und wenn die wirklich wollen, dann kriegen sie den Text auch. Und wenn sie etwas kopieren wollen, ist das mehr ein Armutszeugnis als schlau. Ist kein Argument für mich, sorry.
Wenn s au bi de Hardcore Kurven Ayatollahs in Ziiri nit gäärn gsee isch, drotzdäm no dä Thäggscht vo däm Lied fir alli Baasler Iiberlaiffer wo mitsinge wännCostanzo Girl hat geschrieben: 05.02.2025, 20:12 https://m.youtube.com/watch?v=gPYkOb-xJ ... Rvbg%3D%3D
Halt scho no geil
Achtung züri
Basilius hat geschrieben: 06.02.2025, 18:07Wenn s au bi de Hardcore Kurven Ayatollahs in Ziiri nit gäärn gsee isch, drotzdäm no dä Thäggscht vo däm Lied fir alli Baasler Iiberlaiffer wo mitsinge wännCostanzo Girl hat geschrieben: 05.02.2025, 20:12 https://m.youtube.com/watch?v=gPYkOb-xJ ... Rvbg%3D%3D
Halt scho no geil
Achtung züri
Überall für dich da
Das wird immer so si
Vergiss es nöd, dänk immer dra
Dass ich dich nie elleige lah
Musch dunne dure gah
Stömmer für dich da
Dreihet dure und mir singet immer witer
Mit ois bisch eine meh
Muesch eifach alles geh
Stönd hinter dir und singe, Züri Allez!
Falls dä Thäggscht nit em korräggte Ziiridytsch entspricht, sorry.
Danke! Ein Hit, dieses Sprüchli!Penalty Inc. 1893 hat geschrieben: 06.02.2025, 17:29Ein lyrisches Meisterwerk - hast PNch-maggot hat geschrieben: 06.02.2025, 14:35 Kann mir jemand den Text schicken von "Wenn mir eu schnappe, schlön mir eu Büüle"? Hat man gegen die Stricher am Sonntag mal wieder aus der Mottenkiste geholt
Vogelgrippemaradoo hat geschrieben: 06.02.2025, 11:03Waldfest hat geschrieben: 06.02.2025, 10:49Que sera nodürlig!maradoo hat geschrieben: 06.02.2025, 10:47 «Lueg die Schnitte, die Schnitte. Het riese Titte, die Schnitte. Ych will sie figge, die Schnitte. Super FCB!»
Uff was füre Melodie?
![]()
Rückblickend finde ich es recht krass wieviele Texte früher hochdeutsch waren. Bis (so zumindest meine Erinnerung) eines schönen Tages die Kurve die Doktrin herausgab dass nur noch Baseldytsch gesungen wird, und seither wird das mit einer bewundernswerten Konsequenz durchgezogen.Schambbediss hat geschrieben: 05.02.2025, 16:10 "Die Nummer 1! Die Nummer 1! Die Nummer 1 der Schweiz sind wiiiir!"
Basilou hat geschrieben: 08.02.2025, 09:25Rückblickend finde ich es recht krass wieviele Texte früher hochdeutsch waren. Bis (so zumindest meine Erinnerung) eines schönen Tages die Kurve die Doktrin herausgab dass nur noch Baseldytsch gesungen wird, und seither wird das mit einer bewundernswerten Konsequenz durchgezogen.Schambbediss hat geschrieben: 05.02.2025, 16:10 "Die Nummer 1! Die Nummer 1! Die Nummer 1 der Schweiz sind wiiiir!"
Kann mir es irgendwie gar nicht vorstellen, dass es mal anders war als Baseldütsch. ..Waldfest hat geschrieben:Basilou hat geschrieben: 08.02.2025, 09:25Rückblickend finde ich es recht krass wieviele Texte früher hochdeutsch waren. Bis (so zumindest meine Erinnerung) eines schönen Tages die Kurve die Doktrin herausgab dass nur noch Baseldytsch gesungen wird, und seither wird das mit einer bewundernswerten Konsequenz durchgezogen.Schambbediss hat geschrieben: 05.02.2025, 16:10 "Die Nummer 1! Die Nummer 1! Die Nummer 1 der Schweiz sind wiiiir!"
Jep, früher gab es kaum Gesänge die nicht Hochdeutsch waren.
Mit dem Baseldytsch hat man ein grosses Unterscheidungsmerkmal. Die Hochdeutschen Lieder hatte irgendwie ja jeder Club...
Basilius hat geschrieben: 06.02.2025, 18:07Wenn s au bi de Hardcore Kurven Ayatollahs in Ziiri nit gäärn gsee isch, drotzdäm no dä Thäggscht vo däm Lied fir alli Baasler Iiberlaiffer wo mitsinge wännCostanzo Girl hat geschrieben: 05.02.2025, 20:12 https://m.youtube.com/watch?v=gPYkOb-xJ ... Rvbg%3D%3D
Halt scho no geil
Achtung züri
Überall für dich da
Das wird immer so si
Vergiss es nöd, dänk immer dra
Dass ich dich nie elleige lah
Musch dunne dure gah
Stömmer für dich da
Dreihet dure und mir singet immer witer
Mit ois bisch eine meh
Muesch eifach alles geh
Stönd hinter dir und singe, Züri Allez!
Falls dä Thäggscht nit em korräggte Ziiridytsch entspricht, sorry.