Fitness - Fitnessstudio - Tageskarten in Basel

Der Rest...
Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

CHEF hat geschrieben:Isch öber im Kieser-Training? Das dönt no intressant, well me mit em abo au in Züri ka trainiere (schaff und studier in züri). Wie ischs Agebot dötte?
schlecht. hat nichts mit krafttraining oder ähnlichem zu tun.
da trainiert man mit übermässig viel gewicht, dafür wenig wiederholungen; nur 1 satz... keine freihanteln; nur was für "omas", die an den geräten dann denken, dass sie "fit" bleiben (hat nicht mal cardio-geräte; sprich laufbänder oder velos).

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

wie isch s malibu so? wie sin d prise? muess me bi dä grät lang astoh?

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

[quote="Sad Mo S."]schlecht. hat nichts mit krafttraining oder ähnlichem zu tun.
da trainiert man mit übermässig viel gewicht, dafür wenig wiederholungen]
Stimmt! Kieser bini au mol vor 6-7 Joor gsi... nit zu empfähle.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Russe hat geschrieben:dir würd i dämfall scho zumene trainingsplan rote....bisch jo scho kaputt wenn bi dir d stäge ind wohnig muesch laufe!! :D
HAHA.. stimmt! Gilt allerdings au für DICH !! ;) Petition pro Lift für Pascilicious und Badcop. Naja für e Badcop nit.. hehe.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

JHR hat geschrieben:Isch klei, aber härzig. Mit Fernseh und eme hooche Fraueateil :) , aber paar Gwichtstämmer-Harrys het's halt scho, aber sie sin klar in dr Minderheit. Vo de Lütt här find' ich's guet.

Bits viel Fluktuation bim Personal in letschter Zit. Bi aber grundsätzlich zfriede.

Wie isch es gsi, Di Probetraining, isch jo hütt, oder?
Also bi zäme miteme Kolleg ans Probetraining gange am Mi. nach em schaffe und muess sage, es isch tiptop.
Vieli modärni Grät. Vieli wo ich no nie gseh ha (wos z.b. im Migrosparc nit git). Sehr wenig Lüüt, zobe am 6i. Kei Astoh, easy ruhigi Atmosphäre. Chli und gemütlich. Und ebe, nit so das typische "Afterwork" sehen und gesehen werden wie im Migros..sondern eifach easy sie Sach durezieh. Het au TV, bi jedem Velo und chasch au Kopfhörer mitnäh und umschalte, voll gemütlich.
Am Fr. wirdi mi und dr Kolleg zäme amälde. 5 min. vo mim Gschäft und 10 min. vo mir dehei..Perfekt! Nit grad s günschtigschte.. aber das isch egal.
Was no geil isch, bechunsch bi jedem Bsuech gratis e Badtuech und e Handtuech und Duschgel und Shampoo isch au gratis.

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Pascilicious hat geschrieben:Also bi zäme miteme Kolleg ans Probetraining gange am Mi. nach em schaffe und muess sage, es isch tiptop.
Vieli modärni Grät. Vieli wo ich no nie gseh ha (wos z.b. im Migrosparc nit git). Sehr wenig Lüüt, zobe am 6i. Kei Astoh, easy ruhigi Atmosphäre. Chli und gemütlich. Und ebe, nit so das typische "Afterwork" sehen und gesehen werden wie im Migros..sondern eifach easy sie Sach durezieh. Het au TV, bi jedem Velo und chasch au Kopfhörer mitnäh und umschalte, voll gemütlich.
Am Fr. wirdi mi und dr Kolleg zäme amälde. 5 min. vo mim Gschäft und 10 min. vo mir dehei..Perfekt! Nit grad s günschtigschte.. aber das isch egal.
Was no geil isch, bechunsch bi jedem Bsuech gratis e Badtuech und e Handtuech und Duschgel und Shampoo isch au gratis.
wo bisch denn gsi? im csc?
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

JHR
Benutzer

Beitrag von JHR »

Pascilicious hat geschrieben:Also bi zäme miteme Kolleg ans Probetraining gange am Mi. nach em schaffe und muess sage, es isch tiptop.
CitySportsClub!

Cool, dass es Dir gfalle het. Git's dört eigentlich kei Kunde-gwünne-Kunde-Programm oder so? Denn chönnt mir uns d'Belohnig teile und nach em Training gmüetlich e Schwarzwäldertorte go verdrugge! ;)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

[quote="JHR"]CitySportsClub!

Cool, dass es Dir gfalle het. Git's dört eigentlich kei Kunde-gwünne-Kunde-Programm oder so? Denn chönnt mir uns d'Belohnig teile und nach em Training gmüetlich e Schwarzwäldertorte go verdrugge! ]
Schwarzwälder isch nit soooo mi Ding... Schoggikueche und e grosses Glas Milch eher! HAHA... 5 Liter Bier zum spüehle jo!
Hmmm weiss nit öbs das git, cha aber scho si.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Russe hat geschrieben:wo bisch denn gsi? im csc?
CitySports binis gsi. Gang mi Morn definitv go amälde. Bi positiv überrascht gsi. Vorallem liggts halt sehr noch vom Gschäft und au vo dehei und bi schnäll wieder dehei, entweder mit em Trämli oder 2 Büs. Wenns no e grosses Schwimmbad hätti, wärs perfekt. Aber easy.

JHR
Benutzer

Beitrag von JHR »

Pascilicious hat geschrieben:Schwarzwälder isch nit soooo mi Ding... Schoggikueche und e grosses Glas Milch eher! HAHA... 5 Liter Bier zum spüehle jo!
Hmmm weiss nit öbs das git, cha aber scho si.
Uff Bier chönne mir uns einige! Am Claraplatz het's jo e paar gueti Beize...

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

wieviel zahlsch jetzt fürs CitySport-Club ?

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Sad Mo S. hat geschrieben:wieviel zahlsch jetzt fürs CitySport-Club ?
Fr 125.- / Monat

Nit grad günschtig.. aber jänu.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

JHR hat geschrieben:Uff Bier chönne mir uns einige! Am Claraplatz het's jo e paar gueti Beize...
Genau!!! Schiefe Eck..hehe

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Pascilicious hat geschrieben:Genau!!! Schiefe Eck..hehe
lüüüüüüüücien.....bring drei bächer!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Russe hat geschrieben:lüüüüüüüücien.....bring drei bächer!!
"nid hetze, Schätzeli. Weisch ich bi au nümm dr Jüngscht"

:D
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Russe hat geschrieben:lüüüüüüüücien.....bring drei bächer!!
Mir gööööhn no lang nit eime... *hicks*

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Scho no interessant wie useme Fitness-Fred schnäll e Alk-Fred wärde cha... :D

ANALMINISTER
Neuer Benutzer

Beitrag von ANALMINISTER »

JHR
Benutzer

Beitrag von JHR »

Pascilicious hat geschrieben:Scho no interessant wie useme Fitness-Fred schnäll e Alk-Fred wärde cha... :D

Es führt öbbe halt scho alles Gueti immer zum Bier :)

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

globo gym

Bild

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

wegen bier:

bier in massen ist gesund und fördernd (maximal 0.3L pro tag)... aber nicht 10 tage NICHTS drinken und am 11. Tag dann 3.3 liter !!!

ansonsten: eiweiss (ca. 2g pro körpergewicht) und die muskeln werden Dir danke sagen :)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Sad Mo S. hat geschrieben:wegen bier:

bier in massen ist gesund und fördernd (maximal 0.3L pro tag)... aber nicht 10 tage NICHTS drinken und am 11. Tag dann 3.3 liter !!!

ansonsten: eiweiss (ca. 2g pro körpergewicht) und die muskeln werden Dir danke sagen :)
Ui...hanis hüte 0.5l ka übrere Mittag... sehr gsund gsi! :D

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

JHR hat geschrieben: :D

Es führt öbbe halt scho alles Gueti immer zum Bier :)
Heeee jooooo... ha scho Angscht ka, s goht no lang bis mir ufs göttliche Thema z spräch chöme! :p

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

[quote="JHR"]CitySportsClub!

Cool, dass es Dir gfalle het. Git's dört eigentlich kei Kunde-gwünne-Kunde-Programm oder so? Denn chönnt mir uns d'Belohnig teile und nach em Training gmüetlich e Schwarzwäldertorte go verdrugge! ]
Has ändlich gschafft mi azmälde bim Citysportsclub.. finds geil.
Morn nomittag gits wieder e Session. S geilschte:
- 5 Min. vo mim Gschäft
- 10 Min. vo Dehei
- Um 17:30 höchstens 10 Lüüt dörte
- Moderni Gräät
- Gratis Duschmittel und Badtuech bi jedem Training neu
- Lockeri kleini easy Atmosphäre

Es isch nit grad ganz billig... aber wenigschtens nit voller Novartis Juppies wie im Wellnessparc. ;)

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

@pasci.. nit z verachte sind d tv's.. kasch ohni schlechts gwüsse während em trainiere die doofe talkshows innezieh. :D :rolleyes:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

[quote="CubaLibre"]@pasci.. nit z verachte sind d tv's.. kasch ohni schlechts gwüsse während em trainiere die doofe talkshows innezieh. QUOTE]
Git no Lüüt wo schaffe am Nomittag! ;) Aber ideal für d Simpsons zum luege. Ha scho ziemlich viel Fitnessclubs gseh: Kieser, Swisstraining, Wellnessparc etc. Jedoch gfallt mr im Ganze s Citysports am beschte.
Bim Migros isch eifach d Nasszone unschlagbar! :p

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

und up :o

was würde dir mir empfähle... s john valentines oder s malibu? bi hi und her grisse :rolleyes:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

flOX hat geschrieben:und up :o

was würde dir mir empfähle... s john valentines oder s malibu? bi hi und her grisse :rolleyes:
CitySportsClub .. ha wieder afgange und het neui Gräät becho.. Badcop und Russe wie gsehts us mit Eiwiis Shake.. s muess was laufe..hopphopp!! Link vo Produkt, wo nit fett mache, aber ideal zum training passe :cool:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Anderi Froog. Was bringe Roohi Eier zum training (Halb Usduur / Halb Kraft) ??
Isch hässlich, je sais.. aber s würdi au no abewürge. :p

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

und bidde d Hormon nid vergässe, suscht schafft di Ziel nid:
Pascilicious is zwei Joohr

Bild
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Antworten