4058_sqln hat geschrieben: 09.09.2024, 19:05
Goldust hat geschrieben: 09.09.2024, 17:51
KeiDetail hat geschrieben: 09.09.2024, 17:45
Es ist einfach unwürdig so. Fast 550 Spiele und nun von jetzt auf gleich zum FC Winterthur, um das Gesicht zu wahren. Einfach erbärmlich. Frei hätte, da bin ich mir sicher, seine Rolle akzeptiert und sich im Sommer 2025 gerne gebührend verabschiedet, wohlmöglich vielleicht sogar nach einer Saison in der man endlich wieder etwas erfolgreicher war.
Nein, so kommt es nicht und nun reiht er sich nahtlos ein in die diversen, eher unrühmlichen Abgänge vielverdienter FCB-Exponenten... Dass sich ein 36-jähriger nicht von Mai auf Juni grundlegend ändert oder leistungstechnisch massiv zulegt, ist nichts neues. Dann kann man das halt rechtzeitig angehen, aber jetzt ein solcher Abgang, bei dem seitens des Vereins nun noch das üble "Gschmäggli" dass er es nicht bringe"... Ehrenhaft ist anders.
tatsach isch, daser letscht saison 35 vo 38 saisonspiel gspielt het. und zwar durchschnittlich 82.75 minute (siehe transfermarkt). mit däm ghörter ind top 3 vom ganze team. und denn plötzlich sölls niene meh länge. wär nid gseht, wohär das kunnt, däm isch eifach nüm z hälfe. shaq-transfer hi oder här, dr lampebärger het eifach kei astand. het jo dr chrigel gross vor 20 joor scho gseit und wie figura zeigt, het sich das bis hüt nit gänderet.
es het letscht saison scho nümmi glänggt, abbr döt het me die nötige alternative nit ka...
denn stelle sich mir aber folgendi froge:
a) wieso zum fuck het me das nid ändi letscht saison oder in dr summerpause klärt, bevor me in die neui saison startet? das isch e umstand, wo scho rächt oft itroffe isch unter dere fiehrig.
b) was genau het sich gänderet sit vor 2 mönet, wo dr fäbbse no gseit het: nopey, kei vertragsuflösig. ich blib. jetzt im septämber gohter doch.
beides goht für mich in ei richtig: d fiehrig hetten in dr hinterhand welle bhalte, fallses mitem leroy ind hose goht. denn het me gseh, dass das guet kunnt und me het em fäbbse welle dr schueh gä. (theorie uf frog a)
dr fäbbse het vilicht s gfühl gha, är könn sich mit leistige bewiese. hett denn aber festgstellt, daser eifach kalt gstellt wird, sogar gege subige hetter nur no 30 mins kriegt. (theorie zu punkt b) OOOOODER: dr fiddli het im juli welle dr billig jakob spiele und en zunere vertragsufflösig für lau / sehr wenig welle triibe. und dr fäbbse seit: nei. wenni söll vor vertragsablauf go söll, denn KOSCHTET DAS. und die verhandlige hän sich bis jetzt anezoge.
anyway: schlächt kommuniziert, schlächte zitpunkt. wie immer.