Heeeeeeee?Fool hat geschrieben:muaahahahaha
Szene Basel II - DVD
- Schwerverbrecher
- Benutzer
- PizzaBaecker
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
[quote="PizzaBaecker"]S'primitive Volk brucht die DVD jeeeeettzzttt! Looooos arbeitet schneller! Schneller und härter! Schloof und Pausene sin für Weicheier, AUF JETZT!
...sorry, i kas nur kuum me erwarte ]
jetz dient doch nid so es het doch mol ghaisse si kunnt im spootsummer...
....ok das wär im 2004 gsi
...sorry, i kas nur kuum me erwarte ]
jetz dient doch nid so es het doch mol ghaisse si kunnt im spootsummer...
....ok das wär im 2004 gsi

- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Meiner Meinung nach sollte man Jeden sofort standesrechtlich erschiessen, der dauernd wegen dieser DVD stürmt.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
man hört halt immer nur so halboffizielle information wie:
da würde ich auch nachfragen^^
12.01.2005 16:20 Fool
das ganze wird sich no paar wuche anezieh...
19.01.2005 16:06 Wurzel
also jungs,
es goht no paar täg! drfür wie immer mit bonus material
und vo newcastle isch au no was druff!
30.01.2005 11:02 Faktion Basel
kei Angscht, si sind glaub scho igschickt, also sötte si in ei/zwei Wuche do si.
da würde ich auch nachfragen^^
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
Wie heisst dr 2. Teil vo dr Intromusik, dr erschti isch jo vom Orff sinere Carmina Burana, aber dr 2. glaubs nid, has ämmel nid gfunde unter Carmina Burana.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
Isch definitiv nid Carmina Burana, aber i weiss leider au nid wie's heisst!Goofy hat geschrieben:Wie heisst dr 2. Teil vo dr Intromusik, dr erschti isch jo vom Orff sinere Carmina Burana, aber dr 2. glaubs nid, has ämmel nid gfunde unter Carmina Burana.
Du meinsch dä Song, wo d'Bilder als wie schneller wäggsle und denn dä alti Typ kunnt!