Neues Trikot
Re: Neues Trikot
Rächt cool, mol öbbis anders. Flamme, "brenne für dr FCB". Macron isch in sache personalisierig vo de liibli scho ganz geil.
-
- Benutzer
flämmli? ernschdhaft?? 

Puhhh wieso kompliziert und übertrieben wenn es einfach und schlicht geht… definitiv nicht mein Geschmack.
S kunnt scho guet 

-
- Erfahrener Benutzer
Hat was, man muss sich daran gewöhnen aber irgendwie nice.
-
- Erfahrener Benutzer
dUssag wird wohl brenne für de FCB si.Trotzdem gfalltmr das Trikot leider gar nit….
Macron so ein Müll… müsste man fast die Ausswärtsspiele boykottieren.
Quelle: https://www.fcb.ch/aktuell/news/alle-ne ... ikot-2425/Begeisterung, Leidenschaft und ein frischer Blick auf Tradition – das alles wird vereint in unseren neuen Trikots. Passend zum Motto «Brenne für dr FCB» kommen unsere Trikots für die Saison 2024/25 in einem ganz besonderen Design daher.
Schaut man in Basel genau hin, sind die Symbole der Stadtgeschichte und des FCB überall präsent – ob Basilisk, Baslerstab, Stadtwappen, Fasnachtssujets oder verschiedenste Fahnen.
Als «geflammte Flagge» wird eine Fahne bezeichnet, in deren Zentrum das Wappenschild steht, von welchem aus die Flammen (gewellte Strahlen) in den Hauptfarben des Wappens nach aussen strahlen. Dieser traditionelle Ausdruck von Energie, Stärke und Eleganz wurde mit einem kontemporären Twist auf den neuen FCB-Trikots adaptiert.
Die neuen Trikotdesigns wurden vom FCB in Kollaboration mit der Modedesignerin Anaïs Marti (Collective Swallow, Basel) sowie den Grafikdesignern Julian Bauer und Gregor Brändli (Tristesse, Basel) entworfen. Zudem werden auf den Trikots die Rückennummern und -namen in der vom Swiss Design Award ausgezeichneten FCB-Schrift «1893» des Grafikers und Schriftgestalters Sylvan Lanz (Studio Sylvan Lanz, Basel) aufgedruckt.
In Zusammenarbeit mit unserem Ausrüster Macron hat der FC Basel 1893 die offiziellen Mannschaftstrikots mit ÖKO-Stoffen und Garn aus Polyester, das aus recyceltem PET gewonnen wird, produziert und von Global Recycled Standard zertifiziert.
Mir brenne für dr FCB und sin heiss uff die neui Saison. Alli zämme im neue Trikot ins Joggeli – sichere dir jetzt dein Exemplar!
Das Auswärtstrikot in Schwarz-Weiss ist ab sofort im online Fanshop und ab morgen Freitag auch im Joggeli-Fanshop vor Ort erhältlich.
Euer Heimtrikot in Rotblau gibt es ab Freitag, 12. Juli 2024, zu erwerben.
Saisonkarten-Ticker 25/26
Google Sheets
Google Sheets
Nid übel 
-
- Benutzer
Neuseeländer hat geschrieben: 11.07.2024, 22:32
dUssag wird wohl brenne für de FCB si.Trotzdem gfalltmr das Trikot leider gar nit….
Scho klar, aber ich find das etwas gar biider. Naja, über gschmack losst sich stritte. Mir gfalle klassischi Trikots dütlich besser.
Nakata hat geschrieben: 11.07.2024, 22:30 Puhhh wieso kompliziert und übertrieben wenn es einfach und schlicht geht… definitiv nicht mein Geschmack.
Das Design ist ja wohl überhaupt nicht "kompliziert und übertrieben".
Im Gegenteil, sehr schlicht gehalten. Das Muster ist uralt und überall zu finden.
Gar nit mins. Hoff schwer dass sHeim nit im glyche Design ghalte isch.
-
- Erfahrener Benutzer
4058_sqln hat geschrieben: 11.07.2024, 22:43 Gar nit mins. Hoff schwer dass sHeim nit im glyche Design ghalte isch.
Wird vermutlich leider so sein, wird auf der Homepage so angedeutet,.
Zuletzt geändert von Neuseeländer am 11.07.2024, 23:11, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Erfahrener Benutzer
Neuseeländer hat geschrieben: 11.07.2024, 23:004058_sqln hat geschrieben: 11.07.2024, 22:43 Gar nit mins. Hoff schwer dass sHeim nit im glyche Design ghalte isch.
Wird leider so sein, wird auf der Homepage so angedeutet,.
UNSER GLAUBE LEBT, SOLANGE DEINE FAHNE WEHT!
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
"Die neuen Trikotdesigns wurden vom FCB in Kollaboration mit der Modedesignerin Anaïs Marti (Collective Swallow, Basel) sowie den Grafikdesignern Julian Bauer und Gregor Brändli (Tristesse, Basel) entworfen. "
tja, mit dem trikot hält tristesse einzug, das müssen wir halt jetzt kollektiv schlucken.
Wieso dörfs denn nid mol bitz öbbis anders syy? Solang d'farbe iighalte wärde?
Und sälbscht do: eins vo de absolute kultliibli isch rot gsi, mit wysse adidas-streife...
Aber jedem das seine.
Und sälbscht do: eins vo de absolute kultliibli isch rot gsi, mit wysse adidas-streife...
Aber jedem das seine.
Ach, das isch jetzt nid so mins. Ich hoff, Heimshirt isch anders.
Yazid hat geschrieben: 11.07.2024, 23:05 Wieso dörfs denn nid mol bitz öbbis anders syy? Solang d'farbe iighalte wärde?
Aber jedem das seine.
Naja, bim Heimshirt bini sehr konservativ: Mitti-Mitti rot-blau oder blau-rot vo mir us. Wappe uf dr Brust und nid mittig. Bitz Spielereie mit Krage, Hintergrund (z.B. schwarze "Rahme") ja, aber d Grundstruktur bibhalte.
Feanor hat geschrieben: 11.07.2024, 23:08Yazid hat geschrieben: 11.07.2024, 23:05 Wieso dörfs denn nid mol bitz öbbis anders syy? Solang d'farbe iighalte wärde?
Aber jedem das seine.
Naja, bim Heimshirt bini sehr konservativ: Mitti-Mitti rot-blau oder blau-rot vo mir us. Wappe uf dr Brust und nid mittig. Bitz Spielereie mit Krage, Hintergrund (z.B. schwarze "Rahme") ja, aber d Grundstruktur bibhalte.
S'heimdress hani am liebschte au rotblau teilt. Wappe je nachdäm au mittig ok (Toyota-shirt).
Mol luege, was morn kunnt. Ha's zwar au gärn "traditionell", aber wieso nid für ei saison mol öbbis anders. Do jetz anschinend jedes joor e neus aane muess, gönn d'idee denn sunscht irgendwenn halt scho us.
Findi ebbe nit bezgl. Heimlibli, dasch langwilig und het me jetzt 100 mol gseh.
Rotblau teilt, drei Streife, vier Streife, fünf Streife, fertig, und das sit x Joore.
Findi guet kunnt frische Wind ine.
Rotblau teilt, drei Streife, vier Streife, fünf Streife, fertig, und das sit x Joore.
Bi Adidas und Nike isch jedes Johr gmotzt worde, dass me nur 0815 templates kriegi. Jetzt macht me mit Macron speziellieri Sache und denne isch es au nid rächt.
Ich bin verhalte optimistisch. Muess es zersch no in echt gse.
Ich bin verhalte optimistisch. Muess es zersch no in echt gse.
Waldfest hat geschrieben: 11.07.2024, 23:14 Findi ebbe nit bezgl. Heimlibli, dasch langwilig und het me jetzt 100 mol gseh.
Das kha mä so formuliere oder ebe als "Tradition".

Ich bruch kei "Spannig", Abwächslig, öpis Neus oder frische Wind bim Heimlibli.
-
- Erfahrener Benutzer
Zuletzt geändert von Hauenstein am 11.07.2024, 23:25, insgesamt 1-mal geändert.
Scho klar, Tradition schön und guet.
Nur würdi mol behaupte, me verkauft nit mehr Libli, wenn me dr Streife Joor für Joor e halbe Millimeter dünner macht und dr Räst glich loht.
Dasch halt au e Faktor, ob mes mag oder nit.
Ei Joor mit Flamme wird me sicher überläbe, isch jo kein zwunge das Teil z kaufe
Näggst Joor denn wieder Streife oder so.
Nur würdi mol behaupte, me verkauft nit mehr Libli, wenn me dr Streife Joor für Joor e halbe Millimeter dünner macht und dr Räst glich loht.
Dasch halt au e Faktor, ob mes mag oder nit.
Ei Joor mit Flamme wird me sicher überläbe, isch jo kein zwunge das Teil z kaufe

Näggst Joor denn wieder Streife oder so.
ok, bim Promo-Video gseht besser us.
Designtechnisch frogwürdig für mi aber d Position vom Wappe, s C kunnt fascht bi dr Flamme ah.
Designtechnisch frogwürdig für mi aber d Position vom Wappe, s C kunnt fascht bi dr Flamme ah.
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Immer diese Motzis. Hat doch Kultpotential?

- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Ja, ich wusste, da war doch wasHauenstein hat geschrieben:https://images.app.goo.gl/sxSSpsVka352zxj97

-
- Erfahrener Benutzer
Jetzt begreif ich auch,warum man mit der Veröffentlichung gewartet hat bis alle im Bett sind…
Wer das kauft, hat die Kontrolle über sein Leben verloren!
-
- Erfahrener Benutzer
Yep, verschtoh i au nit, wieso sLogo so nöch an de Flamme platziert worde isch, und nit mittig zwische zwei Flammene…Feanor hat geschrieben: 11.07.2024, 23:25 ok, bim Promo-Video gseht besser us.
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Hauenstein hat geschrieben:
Jetzt begreif ich auch,warum man mit der Veröffentlichung gewartet hat bis alle im Bett sind…
Vermutlich. Jetzt können die, die entäuscht sind, nicht mehr einschlafen. Für meinen Geschmack fürchterlich. Aber ja, weil es so hässlich ist, könnte es so etwas wie Kultstatus erlangen.
Kaufen aber altes tragen. Evtl. etwas für die Sammlung.
Aber noch einmal, das ist Geschmacksache. Die die es toll finden haben jetzt ihre Freude. Ich kann gut damit leben.