...hani mi au unter "sie sieht mich einfach nicht" iitrage.....Nur So... hat geschrieben:Hmmm.... wie ischs wenn Sie mi "nüm" gseht???![]()
....aber si luege wider.....i mein an mir kamme gar nid verbii luege!!

...hani mi au unter "sie sieht mich einfach nicht" iitrage.....Nur So... hat geschrieben:Hmmm.... wie ischs wenn Sie mi "nüm" gseht???![]()
wennde mol dini hose würdsch aständig azieh würds au besser usseh!Russe hat geschrieben:...hani mi au unter "sie sieht mich einfach nicht" iitrage.....
....aber si luege wider.....i mein an mir kamme gar nid verbii luege!!![]()
Und was machsch bis es wieder sowyt isch, falls ?? ... ha irgendwie voll kai Inträsse an andere momentan....Russe hat geschrieben:...hani mi au unter "sie sieht mich einfach nicht" iitrage.....
....aber si luege wider.....i mein an mir kamme gar nid verbii luege!!![]()
mach di nid verruggt und chill bitz ab.....bi mir isch es jetzt denn e johr här....am aafang gar kei bock uff anderi fraue ka.....nid emol jetzt wirklich.....also verstoh mi nid falsch: sex - klar, aber het mi aagschisse mit dene fraue im gliche bett schlofe oder si hebe oder so......Nur So... hat geschrieben:Und was machsch bis es wieder sowyt isch, falls ?? ... ha irgendwie voll kai Inträsse an andere momentan....![]()
Russe hat geschrieben:mach di nid verruggt und chill bitz ab.....bi mir isch es jetzt denn e johr här....am aafang gar kei bock uff anderi fraue ka.....nid emol jetzt wirklich.....also verstoh mi nid falsch: sex - klar, aber het mi aagschisse mit dene fraue im gliche bett schlofe oder si hebe oder so......
ebbe...irgendwenn bisch sowit, dass die zyt au kasch gniesse und wenn dr ex-partner das mitbekunnt und eigentlich merkt, was er an dir alles ka het - denn isch es möglich, dass dr ex-partner plötzlich angscht het, dass wäggschnappt wirdsch......oder so....
wie au immer....isch sicher kei aagnämi zyt....het aber au sini positive site...partys, zyt für kollege, anderi fraue....
kommt zeit kommt rat:
Was man liebt, muss man frei lassen. Kehrt es zu dir zurück, gehört es dir. Wenn nicht, hat es dir nie gehört.....
um das zu bezahlen, fehlt dir schlichtweg das Geld mein LieberPioneer hat geschrieben:schickst mir mal 'n (nackt)foto von dir? ich bezahle gut!
Bring mir den richtigen Mann dafür und wir könnten drüber reden....Pioneer hat geschrieben:keine lust auf eine heisse sexaffäre?