Kleidung Kurve
Kleidung Kurve
Sali zäme
Wo cha mer d Kleider vo de Kurve kaufe?
Wo cha mer d Kleider vo de Kurve kaufe?
- BaslerBasilisk
- Erfahrener Benutzer
Re: Kleidung Kurve
#Erfolg isch nit alles im Läbe
#bi Sunneshiin und Räge
#bi Sunneshiin und Räge
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
Wie meinst du das jetzt genau?
@BaslerBasilik
Die Site chan ich ned öffne
Kleidung Kurve
Nid onlineTim04 hat geschrieben:@BaslerBasilik

Liebe Tim04, versuechs am beschte bi Choreohalle.ch. Die händ glaub e guete Online-Shop, mit rächt fründlichem Customer Service für Fans vo jeglichem Hintergrund.
Hahaha @Pusher
Nei jetzt wirklich, cha mer d Sache irgendwie online kaufe oder eifach am Matchtag oder wie gseht das us?
Nei jetzt wirklich, cha mer d Sache irgendwie online kaufe oder eifach am Matchtag oder wie gseht das us?
-
- Erfahrener Benutzer
Tim04 hat geschrieben: 05.07.2023, 13:15 Hahaha @Pusher
Ich erlös di. bekunnsch im bauwage hinter dr mk an de mätch.
Okay, danke viel mol @NaSrI
S kunnt ab und zue vor dass sich anderi Gruppierige mit Kurvesache vorem Shop idegge und die denn als "Trophäe" irgendwo im Netz präsentiert wärde. Eifach als Hiewies. Wär schomol in dr Kurve gschtande isch weiss normalerwies jo au wo die Sache zbekoh sind.
Ahh @Pusher
Nei, be voll und ganz FCB Fan

Nei, be voll und ganz FCB Fan
- Faniella Diwani
- Erfahrener Benutzer
S erste Suechergäbnis uf Insta mit däm Name isch ein vo Züri vo für dr ehc Klote isch.
Das bin ich ned, be wie gseit FCB Fan, ned us Züri und letzti Saison au scho an diverse Spiel gsi 

Das be wird im Zürcher Dialekt nicht benutzt.
Tim04 hat geschrieben: 05.07.2023, 16:26 Das bin ich ned, be wie gseit FCB Fan, ned us Züri und letzti Saison au scho an diverse Spiel gsi
Wie scho gschriebe worde. Entweder isch me Kurvegänger, denn weiss me, wo me die Kleider här griegt, oder me isch FCB-Fan, denn isch me bim offizielle FCB-Fanshop besser ufghobe, öpis dritts gits nid, drum wirsch do inne halt (zurächt) dumm agmacht. Muesch nid druf igoh und es bringt au nüt z schruebe wie sehr me FCB Fan isch
- Faniella Diwani
- Erfahrener Benutzer
Butter hat geschrieben: 08.07.2023, 19:51Tim04 hat geschrieben: 05.07.2023, 16:26 Das bin ich ned, be wie gseit FCB Fan, ned us Züri und letzti Saison au scho an diverse Spiel gsi
Wie scho gschriebe worde. Entweder isch me Kurvegänger, denn weiss me, wo me die Kleider här griegt, oder me isch FCB-Fan, denn isch me bim offizielle FCB-Fanshop besser ufghobe, öpis dritts gits nid, drum wirsch do inne halt (zurächt) dumm agmacht. Muesch nid druf igoh und es bringt au nüt z schruebe wie sehr me FCB Fan isch
Nitt numme zu-rechts sondern pholl fair-dient!