Rekruten angetreten!
Rekruten angetreten!
Start: Montag, 11.07.
who else?
who else?
B6X & Durchschnittsuser 2004
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
Bière suxx
Bière ist echt schei**e, bin jetzt seit 3 Wochen daGustavo hat geschrieben:Start: Montag, 11.07.
who else?

Ich nehme an du wirst bei der Infanterie sein und mir darum wohl selten bis nie begegnen

- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Anstrengend? Heutzutage fährt man mit Puch und Duro in die Stellung und stellt die Dinger auf.Magoo hat geschrieben:Vor ein paar Jahren war ich in der Luxusunterkunft in Birmensdorf. Da konnte man nach den anstrengenden Tag (Minenspicker), den Abend noch gemütlich in der SS geniessen oder im Nelson.
Früher © mussten wir die Minenwerfer noch auf kilometerlangen Märschen mit uns herumbuckeln ...
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
so e saublööde spruch ka nur vo aim ko, wo in de 3-E erscht grad uffgno worde isch (?) und aiggentligg dert nüt verlore hett...!Gryff hat geschrieben:viel vergniege bim wiggse!![]()
was würdsch derzue sage, wenn am 20. jänner 2006 in der gryffegass alli zuschauer am strosserand s glyche würde zue dir sage, bym abmarsch zum mähli...???
reg di ab!Libero hat geschrieben:so e saublööde spruch ka nur vo aim ko, wo in de 3-E erscht grad uffgno worde isch (?) und aiggentligg dert nüt verlore hett...!
was würdsch derzue sage, wenn am 20. jänner 2006 in der gryffegass alli zuschauer am strosserand s glyche würde zue dir sage, bym abmarsch zum mähli...???

i ha's uff dä thread bezoge!
AN DIE SÄCKE!
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
was bisch denn du für eine ? chill di mol halbschtargge !Libero hat geschrieben:also, denn hesch s ämmel begryffe - nur söttsch das ensprächend kommuniziere und nyt wie die alti fasnacht hinde füre ko - immerhin !
10.15 frauenfeld... und wenn diese nasen meinen attest nicht akzeptieren dann gibts ärger !!

- housestyle
- Erfahrener Benutzer
Start: Montag 11.07, 13:30 Uhrtonton hat geschrieben:Bière ist echt schei**e, bin jetzt seit 3 Wochen da Das Wetter ist mega schräg dort Es gibt nur voller Sonnenschein und 30° und regnerisches, kaltes Wetter
Ich nehme an du wirst bei der Infanterie sein und mir darum wohl selten bis nie begegnen ]
Gustavo hat geschrieben:Start: Montag, 11.07.
who else?

- housestyle
- Erfahrener Benutzer
- Rebi
- Erfahrener Benutzer
rechter winkel 60 grad,genau das hab ich mich auch schon gefragt. muss jemand nach windisch?
LIEBER ZWEI[color="Red"]T[color="Blue"]E[color="Red"]R [color="Blue"]A[color="Red"]L[color="Blue"]S [color="Black"]Zi!rücher!!![/color][/color][/color][/color][/color][/color][/color]
Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."
Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."
-
- Erfahrener Benutzer
Für alli Bièreler, do no e chline Bricht vomene Kolleg wo letscht Wuche dört gi isch...
"Bière isch chli zwei gspalte! Es isch zwar ei riesegrossi Kasären, allerdings isch si halbiert! Artillerie und Infantrie!
Bière isch eigentlich e Kasärne wie me si sich so vorstellt! Nid all zu neu, aber no rächt konvortabel für Militärverhältniss! Es hed sogar ufem Kasärneareal e kleins Restaurand! Und das hani bis jetzt no uf kei andere Kasärne atroffe!
S hed halt chli viel Russe z Bière, aber mit es bitz Glück hesch dütsch-sprächendi Vorgsetzti und somit scho es Problem weniger! Ah jo, in de erschte 7 Wuche, wo sie die usselektioniere, wo müend witers mache, würdi mi eifach nid all zu gschickt astelle wenns ums Französisch rede goht! Am beschte duesch sogar eso, als würdsch kei Wort Französisch verstoh! (sofärn de nid wotsch witers mache)
Vom Wätter här isches dört genau so heiss wie z Basel! Ich glaub d Luftfüechtikeit isch sogar nochli höcher! Es hed brutal viel Mugge dört! Ich würd also irgend wellche Mugge-Sprei oder so mit näh!
Usgangsmässig heds öbbe 8 Beize dört! Fascht alli sind grad näbe dr Kasärne! (muesch also nur 2x umgheie und scho bisch nachem Usgang wider zrug in dr Kasärne) Allerdings wirsch chum emol öbbis anders als Rekrute und sunschtigi Militärs im Usgang aträffe! Z Bière gits drum öbbe gliech viel Soldate wie Ihwohner vo däm Dörfli! Also öbbe 1500 Ihwohner und 1500 Soldate!"
"Bière isch chli zwei gspalte! Es isch zwar ei riesegrossi Kasären, allerdings isch si halbiert! Artillerie und Infantrie!
Bière isch eigentlich e Kasärne wie me si sich so vorstellt! Nid all zu neu, aber no rächt konvortabel für Militärverhältniss! Es hed sogar ufem Kasärneareal e kleins Restaurand! Und das hani bis jetzt no uf kei andere Kasärne atroffe!
S hed halt chli viel Russe z Bière, aber mit es bitz Glück hesch dütsch-sprächendi Vorgsetzti und somit scho es Problem weniger! Ah jo, in de erschte 7 Wuche, wo sie die usselektioniere, wo müend witers mache, würdi mi eifach nid all zu gschickt astelle wenns ums Französisch rede goht! Am beschte duesch sogar eso, als würdsch kei Wort Französisch verstoh! (sofärn de nid wotsch witers mache)
Vom Wätter här isches dört genau so heiss wie z Basel! Ich glaub d Luftfüechtikeit isch sogar nochli höcher! Es hed brutal viel Mugge dört! Ich würd also irgend wellche Mugge-Sprei oder so mit näh!
Usgangsmässig heds öbbe 8 Beize dört! Fascht alli sind grad näbe dr Kasärne! (muesch also nur 2x umgheie und scho bisch nachem Usgang wider zrug in dr Kasärne) Allerdings wirsch chum emol öbbis anders als Rekrute und sunschtigi Militärs im Usgang aträffe! Z Bière gits drum öbbe gliech viel Soldate wie Ihwohner vo däm Dörfli! Also öbbe 1500 Ihwohner und 1500 Soldate!"
B6X & Durchschnittsuser 2004