#FCBasel1893 #MirSinBasel
https://www.fcb.ch/aktuell/news/1-manns ... -catering/
Goldust hat geschrieben: 07.10.2022, 10:42 das isch glaub so e kleins gudeli gsi, wo sich dr däge uffgspart het. "nenei, kommuniziere mr nonig, spar dr das uff, wemmer mol wider e richtige scheissmatch gspielt hän, denn fange mr di schlächti luune uff".
bitte in däm uffwüsch au bim agebott überd biecher. bell bi de würscht isch schomol guet. jetzt dä wassermann schissdrägg keie und s agebott zugunste vo dr qualität in dr breiti biz verschlanke. schnitzelbrot (kotz) use, burger (doppelkotz) use (i red nur vom D, weiss nid, wies neuem anderscht isch). i weiss, dass me s bier nid so eifach wäggsle ka, aber vilicht luege, dasme vo fäldi statt hopfenperle uf e anders ka wäggsle. hopfenperle het eifach e huffe kohlesüüri und isch entsprächend gruusig, wenns lang umestoht. braufrüsch, s classic oder s 1768 oder wies heisst. ah und: valisianne ghört au fäldschlössli. eifach dases gseit isch
:D
Tsunami hat geschrieben: 07.10.2022, 10:54 Angebot bitte deutlich verschlanken!
Bratwurst, Klöpfer, Pommes und von mir aus noch die Bretzel zum Mampfen reichen. Es braucht weder Pizzas noch Döner.
Zum Saufen bitte Bier, Wasser, Cola und Eistee, bei tiefen Temperaturen dazu noch Kaffee, heisse Schokolade und Tee.
Und überall das gleiche Angebot. Und zusätzlich Bierstände. Keine Hexerei.
BloodMagic hat geschrieben: 07.10.2022, 10:50 Braufrüsch hani jetzt nid allzu schlächt gfunde. Sowit ich weiss wärde ganz vili Bier vom Fäldi nid in dene Mängene braut dass me se ins Joggeli cha lifere. Ich persönlich finds hopfenperle wenn früsch zapft nid schlächt und besser als s Classic. Aber jo - 1768 oder Braufrüsch wär natürlich toll
RL88 hat geschrieben: 07.10.2022, 10:53Goldust hat geschrieben: 07.10.2022, 10:42 das isch glaub so e kleins gudeli gsi, wo sich dr däge uffgspart het. "nenei, kommuniziere mr nonig, spar dr das uff, wemmer mol wider e richtige scheissmatch gspielt hän, denn fange mr di schlächti luune uff".
bitte in däm uffwüsch au bim agebott überd biecher. bell bi de würscht isch schomol guet. jetzt dä wassermann schissdrägg keie und s agebott zugunste vo dr qualität in dr breiti biz verschlanke. schnitzelbrot (kotz) use, burger (doppelkotz) use (i red nur vom D, weiss nid, wies neuem anderscht isch). i weiss, dass me s bier nid so eifach wäggsle ka, aber vilicht luege, dasme vo fäldi statt hopfenperle uf e anders ka wäggsle. hopfenperle het eifach e huffe kohlesüüri und isch entsprächend gruusig, wenns lang umestoht. braufrüsch, s classic oder s 1768 oder wies heisst. ah und: valisianne ghört au fäldschlössli. eifach dases gseit isch
:D
Plus 1893
Nur das Essen im A ist Okey!
Ice Tea und so warm, Bier abgestanden!
Kreditkarten Gerät geh nie
fare hat geschrieben: 07.10.2022, 11:54 eigentlich noch jemandem aufgefallen, dass das schnitzelbrot seit geraumer zeit kompletter müll ist?
1. anderes Brot
2. war das schon immer Poulet?!
Gesendet von meinem CPH2359 mit Tapatalk
fare hat geschrieben: 07.10.2022, 11:54 eigentlich noch jemandem aufgefallen, dass das schnitzelbrot seit geraumer zeit kompletter müll ist?
1. anderes Brot
Das isch scho siit Johre kackefare hat geschrieben: 07.10.2022, 11:54 eigentlich noch jemandem aufgefallen, dass das schnitzelbrot seit geraumer zeit kompletter müll ist?
1. anderes Brot
Brummler-1952 hat geschrieben: 07.10.2022, 13:56 Ha ghöre sage, dass d' Brasserie Lorraine uss Bärn s' Catering übernimmt.
Drno gits alkoholfreis Bio-Bier und zum Ässe Demeter-Lauchstängel und Riebli.
Bedient wärde au nümm alli.
![]()
Fcb Freak hat geschrieben: 07.10.2022, 15:12 Müsste der Fcb jenen Catering Auftrag nicht ausschreiben?
Weil es doch ne recht grosse sache ist mit dem Stadion catering.
Zum Stadionbier, wäre es zb im bereich des möglichen das wir Carlsberg erhalten könnten?
Ich meinte das der Carlsberg konzern ja Feldschlöschen geschlukt hat jor x jahren?
Kann ja nur besser werden.
Goldust hat geschrieben: 07.10.2022, 14:59Brummler-1952 hat geschrieben: 07.10.2022, 13:56 Ha ghöre sage, dass d' Brasserie Lorraine uss Bärn s' Catering übernimmt.
![]()
d brass het zimmli geils bier. eifach zur info. und ässe (immer e fleisch- und e vegi alternative) isch us dr region/us dr schwiz. aber hauptsach em blick und de svp faschos nocheplappere.
Offenbar kommt einem der Humor und die Fähigkeit gewisse Ironien zu erkennen in der Brass abhanden. Nun gut - ich bin bürgerlich, aber nicht so sehr, wie Du auf der linken Seite des Spektrums zu sein scheinst. Ist jedem seine Sache - aber von Faschos zu plappern zeigt die Richtung ziemlich klar an.Goldust hat geschrieben: 07.10.2022, 14:59Brummler-1952 hat geschrieben: 07.10.2022, 13:56 Ha ghöre sage, dass d' Brasserie Lorraine uss Bärn s' Catering übernimmt.
![]()
d brass het zimmli geils bier. eifach zur info. und ässe (immer e fleisch- und e vegi alternative) isch us dr region/us dr schwiz. aber hauptsach em blick und de svp faschos nocheplappere.
Fcb Freak hat geschrieben: 07.10.2022, 15:12 Müsste der Fcb jenen Catering Auftrag nicht ausschreiben?
Hauenstein hat geschrieben: 08.10.2022, 10:53Fcb Freak hat geschrieben: 07.10.2022, 15:12 Müsste der Fcb jenen Catering Auftrag nicht ausschreiben?
Nein warum? Der FCB ist privat und er kann Aufträge vergeben an wen er will! Nur Aufträge der öffentlichen Hand welche vom Steuerzahler bezahlt werden, müssen ausgeschrieben werden!
Zum Stadionbier, wäre es zb im bereich des möglichen das wir Carlsberg erhalten könnten?
Ich meinte das der Carlsberg konzern ja Feldschlöschen geschlukt hat jor x jahren?
bumbui33 hat geschrieben: 08.10.2022, 12:39Fcb Freak hat geschrieben: 07.10.2022, 15:12 Müsste der Fcb jenen Catering Auftrag nicht ausschreiben?
War nicht Carlsberg einmal Co-Sponsor der Super League und wollte in allen Stadien exklusiv ihr Bier verkaufen? Kam aber dann im Joggeli nicht so gut an, so dass Carlsberg wieder Feldschlösschen brachte.
Brummler-1952 hat geschrieben: 07.10.2022, 17:19Offenbar kommt einem der Humor und die Fähigkeit gewisse Ironien zu erkennen in der Brass abhanden. Nun gut - ich bin bürgerlich, aber nicht so sehr, wie Du auf der linken Seite des Spektrums zu sein scheinst. Ist jedem seine Sache - aber von Faschos zu plappern zeigt die Richtung ziemlich klar an.Goldust hat geschrieben: 07.10.2022, 14:59Brummler-1952 hat geschrieben: 07.10.2022, 13:56 Ha ghöre sage, dass d' Brasserie Lorraine uss Bärn s' Catering übernimmt.
![]()
i meinti, mr hän sehr lang carlsberg gha. dasch bis hüt eins vo de wenige bier, woni am GRUCH erkenn, vo dere unsäglige bierschmeisserei friener in dr kurve. anyway, simmer froh, isches wäg.bumbui33 hat geschrieben: 08.10.2022, 12:39Fcb Freak hat geschrieben: 07.10.2022, 15:12 Müsste der Fcb jenen Catering Auftrag nicht ausschreiben?
War nicht Carlsberg einmal Co-Sponsor der Super League und wollte in allen Stadien exklusiv ihr Bier verkaufen? Kam aber dann im Joggeli nicht so gut an, so dass Carlsberg wieder Feldschlösschen brachte.
Goldust hat geschrieben: 08.10.2022, 15:02Brummler-1952 hat geschrieben: 07.10.2022, 17:19Offenbar kommt einem der Humor und die Fähigkeit gewisse Ironien zu erkennen in der Brass abhanden. Nun gut - ich bin bürgerlich, aber nicht so sehr, wie Du auf der linken Seite des Spektrums zu sein scheinst. Ist jedem seine Sache - aber von Faschos zu plappern zeigt die Richtung ziemlich klar an.Goldust hat geschrieben: 07.10.2022, 14:59
isch halt schwierig, weme d person nid kennt. nüt für unguet in däm fall![]()
aber im zämehang mit dr SVP (vor allem nid IRGENDWÄR, sondern vA aeschi und hess) von faschos zu sprechen, ist klar berechtigt.