Feanor hat geschrieben: 27.02.2022, 18:45
MistahG hat geschrieben: 27.02.2022, 18:43
Yazid hat geschrieben: 27.02.2022, 18:32
Oh hör doch eifach uf mit däm scheiss!! Es het gnueg mätch geh wo das nid dr fall gsi isch.
Zuedäm machsch es dir so extrem eifach... E ungniegendi mannschaftsleischtig isch nid so eifach uf 2 spieler zruggzfiehre... Aber eifach isch halt easy gäll?
nei, isches nid, aber dr abascal hätti müesse die kompletti hierarchie übere huffe wärfe. villicht wäre denn alli hässig worde, aber denn hätt die mannschaft wenigschtens emotione. so isch das eifach garnüt. villicht sin stocker und frei wichtig für unser spiil, aber das umeträberle ufem fäld isch imho trotzdäm die falschi mentalität im momänt. ich verstands vorallem nid, dr vale isch emol sone mentalitätsmonschter gsi, me könnt jetzt meine, är sigi bim vonlanthen in dr sekte. wenn dr frei, dr stocki und dr kasami wänn leader si, denn will ich au gseh, dass si sich füre FCB ufem fäld verrisse, gras frässe und d pace atriibe. mache si aber nid, egal, obs ohni die no schlächter isch. und das isch au s problem im momänt. und das macht mi hässig.
und denn muesch doch als trainer, wennde übernimmsch, au neui impuls setze, aber nei, die gliichi schissmannschaft ufs fäld schicke, wo trippeli träppeli fuessbal in grosspapi tempo spiilt. und gege füre mit de gliiche spiiler wo permanänt in dr agriffsbewegig d bäll verliere... denn muess me eifach sage, das isch nid FCB würdig. mir isches wirklig nid emol so wichtig, dass me das spiil gwünnt. aber ich will gseh, dass si sich alli dr arsch ufrisse und me gseht, dass si dr letsti strohhalm wänn packe und sich drfür verrisse. und das mün d früehrigsspiiler als erschts. hesch du das hüt gseh? wenn jo. ok, hämmr beidi e anders spiil gseh. wenn nei, welli berächtigung hän die spiiler, e leaderrolle iznäh???
dr stocker isch doch hüt ein vo de wenige aggressive gsi?
iverstande bezüglich eächsel. males scho in dr hz-pause use. grad zeige, dass mä geillt isch, anders ufzträtte
gnueg aggresiv hesch gfunde? oder eher e biz gfruschtet? guet, villicht bi ich au biz gfruschtet...
eigentlig muess me jetzt em breitenreiter s dopplete ghalt abiete, wo är im momänt het. denn hasse uns alli, mache si aber eh scho. ha kei besseri idee...
lägg, wie kame das spiil eso aneschänke? WIE WIE WIE????????? das isch doch nid fucking normal???? zirü! het verdient gwunne, das isch s schlimmschte. und zwar nid numme, well si besser gschuttet hän, sondern au wägem isatz, dr mentalität, em wille und em sälbschtverständnis. si sin uns in ALLE belange überläge gsi, si hän uns e fuess ins gsicht gäh, e penalty dass es tätscht. e plug in allerwärtischte. es isch mir egal, wenn si verlier, und ich ha gseh, si häns probiert. hani aber nid, ich seh sit x spiil, dass es ihne egal isch, kei isatz, kei wille, nüt. mr brüchte jetzt dr ibrahimovic , wo in d kabine kunnt und seit, är tötet alli, wo nid s beschte us sich use hole...
mir hän e huffe super jungi ohni füehrig und gnüegsami füehrigsspiiler... zumindescht macht das dr aschin. und sälbscht wenn das numme dr aaschin macht, und garnid so isch, es dörf au nid dr aschin mache...
so ich schalt jetzt ab, bi so hässig...