Onkel Tom hat geschrieben: 05.04.2021, 18:05
BloodMagic hat geschrieben: 05.04.2021, 17:58
's Kuriosischte isch eigentlich, dass es Lütt gitt wo würklich mol d Verpflichtig vom Sfoza begrüesst händ.
Weni jetzt ghör dr Sfoza muess jetzt endlich wäg isch das doch e absolute Hohn! Dä Typ sött gar nid bi uns sii!!!
Die meisten wollten ihm eine Chance geben. Wirklich begeistert war wohl niemand.
Gemäss User "Feanor" aka "Ciri" darf man ohnehin weder Spieler, noch Trainer, noch Führung kritisieren.
Gohts ämol au ohni billigi Polemik?
Ich bi ganz dezidiert gege dr Sforza, das kasch ällei scho in däm Faade gschätzt 10mol läse. Und gege d Vereinsleitig sowieso.
Ich bi au ganz klar drfür, dass mä d Leistig vo de Spieler kritisiert und miner Asicht noch längts für dr Kalulu rein spielerisch schlicht nid.
I find aber au, dass es do inne an Wuetbürger*inne wimmlet, die grundsätzlich alles niederschriebe und woni mi denn scho frog, worum mä überhaupt no FCB-Fan isch. Will letschtändlich isch das do jo gläb au ä FCB-Fan-Forum. Und do dörf mä sich gläb au drüber freuä, dass ä Kalulu, wo mä scho zum Pfäffer gwunsche het, die eint oder ander positivi Leistig zeigt.
Und denn dini Reaktion: Ich sott grad aka Ciri syy. wie lächerlich isch das bitte? Das isch doch genau die Schwarz-Wiss-Haltig, wo die ganz Stimmig vergiftet. Wenn mä dr Däge preferiert, will mä s Gfühl het, dass unterem BB alles nur no schlimmer wird, isch mä grad ä LG-Dave-Bländer und muess sich denn öffentlich entschuldige, wenn denn genau das iträtte isch, wo d Gägner vonere DD-Übernahm befürchte. Und die wiederum sind grad automatisch blindi BB-Versteher. Drby isch doch d Position, dass mä im Däge s gliche Problem oder no mehr gseht genau so nochvollziehbar. Warum also das ständige gegesitige Gedisse do inne? Mir wüsses alli nid besser bzw. wüsse mrs genau denn, wenns denn klar isch. Aber im Nochhinein könne mir uns immer alli uf d Schultere klopfe. Hämmer jo immer scho gwüsst und die andere Idiote sind jetzt schuld dra. Molmol, das bringt und mega witter als Fansbasis.
Warum bisch du überhaupt no do inne? Machts dir eifach Spass, über die eigeni Mannschaft z poltere und anderi User do inne z disse? Isch das di Sinn vom Forum? Git dir das öpis? Und wenn däm so isch: Warum isch das so? Ich main das ganz ehrlich und fänds agebrocht, wenn du diesbezüglich Antwort gisch.