Bolzblatzholzer hat geschrieben: Eifach schad, dass dr Sforza dr Wolfwinkel nid scho gege Sofia ufd Bangg gsetzt het...Dr Stocker het alles wos brucht um uf däre Position ihzschloh. Vergässe mr doch die Sach mit ihm ufem Flügel, tempi passati, dört bringtr dr Mannschaft viel weniger.
Seh ich auch so. Dütlich meh Ifluss. Zudem isch dr Wolf zurzit total verunsicheret, het me bi dr abpiffene Offsidechance gse - so ein macht selbst er normalerwis!
Bolzblatzholzer hat geschrieben: hämr jetzt dört Pululu und Zhegrova - grossartig.
Definitiv. Von Moos gefiel ebenfalls meiner Meinung nach. Und bei Kalulu wird sich zeigen, ob er noch die Kurve kriegt. Für Oberlin scheint der Zug aber abgefahren sein.
Bolzblatzholzer hat geschrieben:Zentrals Mittelfäld bini mr noni ganz sicher wohi do dr Wäg goht. Frei scho eher unglücklig, aber sicher noch wie vor wichtig fürd Mannschaft. Bunjaku vielversprächend. Campo für mi immer no e Frogezeiche. Und wo wärde denn Xhaka, Zuffi, Marchand ihgsetzt wenn sie wieder fit sin? Doppelbelastig gits jo keini meh..
Ha dSRF Zemmefassig gse. Jo, bi beidne Goal het er e Mitschuld ok. Aber definitiv gohts nid uf sini Kappe, sondern uf die vo dr Gsamtdefensive. Find das sowieso e Unding, Einzelspieler für Gegegoal verantwortlich zmache.
Zudem isch dr langi Ball uf de Zhegrova vor em 1:0 vom Frei ko. Das isch Zucker gse.
Bunjaku muess vom Tauli no lerne no effizienter Zweikämpf zführe. I denk aber, dass er und de Xhaka sich abwechsele werde und dStaubsuuger im Mittelfeld si werde. Dr Zuffi/Frei werde eher die gstaltendi Rolle überneh.
Bim Campo seh ich ehrlich gseit kei Zuekunft. An Frei/Zuffi/Xhaka wird er nie verbicho. Die Junge (Marchand, Bunjaku) sind bereits mind. so guet wie er. Wenn ich ihn wär, würd ich wächsle.
Bolzblatzholzer hat geschrieben:D Abwehr agiert äfach rächt unglücklig in letschter Zit. Do sehni eigentlig kei grundsätzligs Problem. Nikolic blibt unter Beobachtig, aber isch ufem richtige Wäg. Und zum Padula, wo mi noni volländs überzügt het, gits jo jetzt (Jorge) und spöter (Petretta) gnueg Alternative. Klar, e Alderete Abgang miesst zwingend kompensiert wärde. Wie gseit könnt ich do mitem Klose guet läbe. I glaub dä würd do alles gäh für si Verein (wennr gsund blibt).
Seh ich au so. Links fänd ichs zwar toll, wenn dr Padula au mol sin linke Fuess würd bruche. Aber alles in allem find ich das gseht ok us. Isch halt mMn au vieles Pech gse was mir an gegegoal becho hend die saison.