Abtreibung... Ja oder Nein?

Der Rest...

Sollen schwangere Frauen abtreiben dürfen?

Ja , es wird noch kein Leben zerstört!
67
41%
Nein, wo bleibt denn da die Moral?
9
5%
Kommt ganz auf die Situation drauf an (Bsp. Vergewaltigung)
83
50%
Schwangere Männer dürfen abtreiben, Frauen sollen gefälligst das Kind gebären!
6
4%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 165

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

ach hey was solls! klar ischs nid toll e lebewese z töte aber mir isch das ehrlichgseit egal solangs nid muetwillig gmacht wird!

verglicht me uns doch mol mit tier und pflanze??

find eifach immer das gejömmerle miehsam ahhh do tötet me lebe blalala...

jede tag het e nid vegetarier weiss nid wie viel lebewese ufem gwüsse!
soll eifach nid vergesse werde! bi dene wo jetzt de befürworter(heisst nid ich finds e cooli sach oder e gueti alternative zur verhietig,ganz sicher nid!!!)
mörder und unmenschlichi istellig(jo vilicht ischs jo e animalischi ;) :confused: ) vorwärfe...

ich als ma würd jedefalls zumene chind stoh! aber dodezue chunts erscht gar nid wenn me sich s hirni nid grad usebumst het!
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Kann man mit JA oder NEIN meiner Meinung nach nicht beantworten.

Ich bin dafür dass Frauen selber entscheiden können, was mit Ihrem Körper zu geschehen hat, sprich Abtreibung oder Schwangerschaft. Der beteiligte Mann sollte jedoch immer auch ein gewisses Mitspracherecht haben.

Hingegen denke ich auch dass jeder Mensch der Sex haben kann eigentlich auch soweit denken kann zu verhüten.

Aber auch hier keine Regel ohne Ausnahme, ein Mädchen dass ungewollt schwanger wird, sollte die Möglichkeit zur Abtreibung haben. Sicher soll dies keine 'Gewohnheit' werden, aber manchmal passiert das schneller als man denkt. Eine Frau für die eine Schwangerschaft gefährlich wäre etc etc etc, da sollte das Thema Abtreibung keine Frage sein.

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

solo hat geschrieben:Ich bi dr meinig dases hützutags gar nid zure ungewollte schwangerschaft darf cho.. Und wenn halt mol e gummi platz oder Pille vergässä god denn chame immer no d Pille danach hole..
Aber das isch jo genau s'gliche, ah easy, gang ich schnell ins Spital und hol mir d'Pille denoch...
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Pioneer hat geschrieben:wenn isch denn zahltag in dinere bude?
Erst am 25. wieder .... HAR HAR ;)

solo

Beitrag von solo »

Bandita hat geschrieben:Aber das isch jo genau s'gliche, ah easy, gang ich schnell ins Spital und hol mir d'Pille denoch...
nei das isch für e absolute Notfall wenn wie gseit e gummi platz oder sowas..
Und die muess verschriebe wärde.. mit untersuechig etc. also glaubi nid dases so easy schnell go hole isch.. zudem het die näbewürkige wo wiederum unagnehm sin.. duet sich hoffentlich au lieber niemer a..

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

solo hat geschrieben:nei das isch für e absolute Notfall wenn wie gseit e gummi platz oder sowas..
Und die muess verschriebe wärde.. mit untersuechig etc. also glaubi nid dases so easy schnell go hole isch.. zudem het die näbewürkige wo wiederum unagnehm sin.. duet sich hoffentlich au lieber niemer a..
Ah jo denn scho, isch mir vorher nur anderst übereko! Jo ich weiss ebe nid, öb das hyt zu Daags nid alles vill aifacher goht! Ich glaub bi ere Abtriebig muesch nümm unbedingt zum Psycho-Doktor...aber do bi ich mir jetzt nid sicher.. :(
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

PeppermintPatty hat geschrieben:@1: Asichtssach. Letschtlig isches d' Frau wos Kind bekunnt und die ganz Verantwortig het.

@2: Ebefalls Asichtssach. Worum schribsch denn Du witter obe, dass binere Vergwaltigung e Abtribig ok si ka und sunscht nit? Isch öppe Mord (nach Dinere Def.) nit immer Mord?

Fazit: Das isch eigentlig das wo ich mein - jede (bzw. v.a. jedi) söll s Rächt ha, für sich sälber z urteile, was sie verantworte ka.

PS: WORUM SCHREISCH EIGENTLIG ESO? GLEMMT DI CAPSLOCK TASCHTE ODER WAS??
1. nix Assichtssach, denn es isch öbbis wo zwüsche emene Ma und ere Frau entstoht. Es isch mir shco klar, dass dFrau sKind gebährt, dVerantwortig trage aber beidi

2. Ich bin lang däre Meinig gsi, dass au binere Vergewaltigung me Abtribig sött verbiete. Aber au ich lern drzue und find, dass e Vergewaltigung e Verbräche isch anere Frau und bereits Mord an de Seel vom Kind und de Frau. Dorum isches fir mi akzeptabel, aber mE nid zwingend nötig abztribe, Wie Du jo scho gschribe hesch, könnt me sis Kind au in däne Fäll liebe!

PS NEI ME DÖRF DAS NID JEDEM EINZELNE ÜBERLO, MORD ISCH E VERBRÄCHE!!

PS ICH SCHREI WENN ICH WOTT ;)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

mimpfeli hat geschrieben:Kann man mit JA oder NEIN meiner Meinung nach nicht beantworten.

Ich bin dafür dass Frauen selber entscheiden können, was mit Ihrem Körper zu geschehen hat, sprich Abtreibung oder Schwangerschaft. Der beteiligte Mann sollte jedoch immer auch ein gewisses Mitspracherecht haben.

Hingegen denke ich auch dass jeder Mensch der Sex haben kann eigentlich auch soweit denken kann zu verhüten.

Aber auch hier keine Regel ohne Ausnahme, ein Mädchen dass ungewollt schwanger wird, sollte die Möglichkeit zur Abtreibung haben. Sicher soll dies keine 'Gewohnheit' werden, aber manchmal passiert das schneller als man denkt. Eine Frau für die eine Schwangerschaft gefährlich wäre etc etc etc, da sollte das Thema Abtreibung keine Frage sein.

e Frau het sRächt mit Ihrem Körper zmache was sie wott, abr nid mit em Läbe vo ungeborene Kind

solo

Beitrag von solo »

Bandita hat geschrieben:Ah jo denn scho, isch mir vorher nur anderst übereko! Jo ich weiss ebe nid, öb das hyt zu Daags nid alles vill aifacher goht! Ich glaub bi ere Abtriebig muesch nümm unbedingt zum Psycho-Doktor...aber do bi ich mir jetzt nid sicher.. :(
das weissi au nid..bi nie in dere Situation gsi.. und wirdi mi au ni ine sone Situation bringe..

Carlsberg
Neuer Benutzer

Beitrag von Carlsberg »

PRO Abtreibung - nach Abstimmung unter dem Volk

Schaggi
Neuer Benutzer

Beitrag von Schaggi »

RALE BALE hat geschrieben:ABSOLUTE QUATSCH, WÄR GNUEG RYF ISCH ZEM POPPE, SÖLL AU KONSEQUÄNZE ZIEH (USSER BINERE VERGEWALTIGUNG!). NIEMERTS HETS SRÄCHT ÜBER E LÄBE ZENTSCHEIDE VOM UNGEBORENE KIND!
däre meinig bini eigentlig grundsätzlig scho au.numme muess me sich denn in gwüsse fäll au froge, wer am schluss s leidtragende isch....d muetter oder s kind????? i kenn öpper, wo e kind biko het, mit 18, und sich aber genau e feuchte dregg um das kind kümmeret.das ka jo denn au nid dr sinn vo dr sach si, well in däm moment klar s kind dr kürzer zieht. i dänk nid, das me die obe gstellti frog,eifach so mit jo oder nei beantworte ka.
zum thema ob me si kind au liebt, wenn mr vrgwaltigt worde isch findis no schwierig irgendöppis drzue z sage. glaub dass numme fraue, wo das wiklrig mol hän müesse erlebe, wüsse wie me sich denn fühlt, nochvollzieh kamme das in kein fall. wie me denn gfühlsmässig reagiert, schwanger vom eigene peiniger, weiss nid.findi e SEHR SEHR heikels thema

eldorado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eldorado »

Wollte ja eigentlich nichts schreiben, aber jetzt muss ich einfach:

Die Aussagen, dass die Abtreibung generell nicht erlaubt sein soll, aber bei einer z.B. Vergewaltigung erlaubt sein soll ist BULLSHIT!

Wo kämen wir denn da hin, wenn jede Frau zuerst eine Riesenstory über eine Vergewaltigung zu Protokoll geben müsste, nur damit sie (legal) abtreiben kann? Glaubt ihr wirklich, dass bei einem solchen Gesetz noch eine Frau zum Arzt gehen würde und ehrlich genug wäre? Nein, jede würde eben genau eine erfundene Geschichte erzählen, nur damit sie abtreiben kann.

Kommt dazu, dass ich es erniedrigend finde, wenn man von einer Frau verlangt, dass sie über eine erlebte Vergewaltigung sprechen muss. Auch dies soll jede für sich selber entscheiden. Es gibt Frauen, welche sofort zur Polizei rennen. Andere versuchen es für sich zu verdrängen. Fakt bleibt, dass wohl die eine wie die andere das Kind eventuell nicht austragen möchte und somit muss das Recht auf Abtreibung bestehen bleiben. Ohne wenn & aber!

Ich habe fertig!

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Oralapostel »

Mätzli hat geschrieben:Wenn ich mir die Einträge gewisser User ( Ich nenn jetzt keine Namen, betrifft nicht diesen thread) in diesem Forum so anschaue, hätte man mit Abtreibungen und Zwangssterilisationen das Schlimmste verhüten können.
Merci, sprichst mir aus der Seele. Die Ansichten gewisser Leute hier ist nur noch abscheulich und verachtend.

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

ganz klares JA! ohne wenn und aber...

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

RALE BALE hat geschrieben:1. nix Assichtssach, denn es isch öbbis wo zwüsche emene Ma und ere Frau entstoht. Es isch mir shco klar, dass dFrau sKind gebährt, dVerantwortig trage aber beidi
Leider giz mehr wie gnueg Männer wo sich us däre Verantwortig stähle. Nit oft isch das zumindescht mit e Grund, worum e Frau überhaupt e Abtriibig in Erwägig zieht.

Und ob Abtribig Mord isch oder nit - do ka me lang stritte drüber, bzw. muess me nit stritte, s bringt nüt, ich gseh das nämmlig völlig anderscht. Wiexeit, mE Asichtssach.
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

h a nid gross gläse was ihr do gschribe händ. ich find abtriebige e riise schweinerei (agseh devo wenn öber vergwaltigt wird). bisch alt gnueg zum figge, bisch alt gnueg zum konsequänze drage! und wenn nid. dennn dreisch di kind uss und kasches jo zur adoption frei gä oder zu pflägeltere wie au immer. abtriebig isch mord. sobald sich s ei ignischtet het weiss me dases e kind druss gid. es gid e kind öb de im 8 monet oder in der 2te wuche schwanger bisch. s resultat druss isch sgliche. und wär seid es läbt nid het unrächt. es isch vom erste momänd a läbe und es isch vom erste momänd a "di" kind. oder fods denn vom mändig uffe zistig blötzlich a läbe?
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

AJZ hat geschrieben:h a nid gross gläse was ihr do gschribe händ. ich find abtriebige e riise schweinerei (agseh devo wenn öber vergwaltigt wird). bisch alt gnueg zum figge, bisch alt gnueg zum konsequänze drage! und wenn nid. dennn dreisch di kind uss und kasches jo zur adoption frei gä oder zu pflägeltere wie au immer. abtriebig isch mord. sobald sich s ei ignischtet het weiss me dases e kind druss gid. es gid e kind öb de im 8 monet oder in der 2te wuche schwanger bisch. s resultat druss isch sgliche. und wär seid es läbt nid het unrächt. es isch vom erste momänd a läbe und es isch vom erste momänd a "di" kind. oder fods denn vom mändig uffe zistig blötzlich a läbe?
ebbe das meini, was isch den kei mord???? mir mensche sin eifach öbbis bessers wie tier und pflanze....

mir dörfte jo keini kleider me aha uf kei regewurm me trampe nach dinere istellig?
ev. isch füre kind eher e pflegefamilie mord?!

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

Wer umevögle kha, kha denen au zu dr verandwortig stoh!! Jo usser nadürligg binere Vergwaltigung oder sunnscht!
Aber das Kind im Buch het au e rächt uf e läbe..!! :mad:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

FCBTUSSI hat geschrieben:Wer umevögle kha, kha denen au zu dr verandwortig stoh!! Jo usser nadürligg binere Vergwaltigung oder sunnscht!
Aber das Kind im Buch het au e rächt uf e läbe..!! :mad:
Hmmmm darfi mol di Verantwortigsbewusstsi überprüefe? :D

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

AJZ hat geschrieben:h a nid gross gläse was ihr do gschribe händ. ich find abtriebige e riise schweinerei (agseh devo wenn öber vergwaltigt wird). bisch alt gnueg zum figge, bisch alt gnueg zum konsequänze drage! und wenn nid. dennn dreisch di kind uss und kasches jo zur adoption frei gä oder zu pflägeltere wie au immer. abtriebig isch mord. sobald sich s ei ignischtet het weiss me dases e kind druss gid. es gid e kind öb de im 8 monet oder in der 2te wuche schwanger bisch. s resultat druss isch sgliche. und wär seid es läbt nid het unrächt. es isch vom erste momänd a läbe und es isch vom erste momänd a "di" kind. oder fods denn vom mändig uffe zistig blötzlich a läbe?
WORD...!!!!!!!!!

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Pascilicious hat geschrieben:Hmmmm darfi mol di Verantwortigsbewusstsi überprüefe? :D
ghört das nid au na in en andere thread? :D
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

FCBTUSSI
Benutzer

Beitrag von FCBTUSSI »

Pascilicious hat geschrieben:Hmmmm darfi mol di Verantwortigsbewusstsi überprüefe? :D
:rolleyes: :D

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

jawoll!!! ka jo numme vo dir cho, du bruchsch glaub wirgligg zahldaag! :D

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

FCBTUSSI hat geschrieben: :rolleyes: :D
Hehehe.. meins jo nur guet mit Dir! ;)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Schranz hat geschrieben:jawoll!!! ka jo numme vo dir cho, du bruchsch glaub wirgligg zahldaag! :D
HA! Muesch halt luege... s isch im Dienschte vo dr Wissenschaft! ;)
Wot jo nur dass unser Tusseli nit au scho Mami wird und mir wieder 1 Läbewäse mehr verliere.. und eine muess es ihre jo erkläre! :D

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

AJZ hat geschrieben:abtriebig isch mord. sobald sich s ei ignischtet het weiss me dases e kind druss gid. es gid e kind öb de im 8 monet oder in der 2te wuche schwanger bisch. s resultat druss isch sgliche.
Ich nehme an, du isst keine Eier? Schlussendlich ist das auch "theoretisch" ein Lebewesen.

Der genaue Zeitpunkt am dem Leben beginnt ist natuerlich nicht einfach zu bestimmen. Schon gar nicht auf den Tag genau. Aber der Unterschied zwischen einem Zellklumpen in den ersten paar Wochen und einem eigenstaendigen Organismus ist offensichtlich.

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

[quote="Pascilicious"]HA! Muesch halt luege... s isch im Dienschte vo dr Wissenschaft! ]

i glaub du bisch z alt defür! :eek:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Schranz hat geschrieben:i glaub du bisch z alt defür! :eek:
Rueh!!! Das het sie jo nonig gwüsst.. hihi.. Nit lose Tussi.. bi e junge Schnuufer. Und für d Wisseschaft isch me niemols z alt! :cool:

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

Soriak hat geschrieben:Ich nehme an, du isst keine Eier? Schlussendlich ist das auch "theoretisch" ein Lebewesen.

Der genaue Zeitpunkt am dem Leben beginnt ist natuerlich nicht einfach zu bestimmen. Schon gar nicht auf den Tag genau. Aber der Unterschied zwischen einem Zellklumpen in den ersten paar Wochen und einem eigenstaendigen Organismus ist offensichtlich.
genau, so seh ich das au! das gschrei nach "mord" chani eifach nid ha! und wenns au in spezielle fäll halt wirklich mord wär, passiert tagtäglich au unter mensche...

hoff wird allgemein nid falsch verstande jetzt...

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

Pascilicious hat geschrieben:Rueh!!! Das het sie jo nonig gwüsst.. hihi.. Nit lose Tussi.. bi e junge Schnuufer. Und für d Wisseschaft isch me niemols z alt! :cool:
ganz nachem motto: s git kei z jung, nur z äng und das isch e dehnbare begriff oder wie?

:D

Antworten