fitba aktiv oder ehemalige...
fitba aktiv oder ehemalige...
spielt jemand selber aktiv fussball oder habt ihr auch mal gespielt?
I schutt amigs mit mim Unggle und e paar andere Verwandte vo mir uf dr Pruntruttermatte oder im Margarethepargg. Als Gool hän mir Plastiggsägg. Goht aber guet so.
Wenn ebber emol wött cho mitkigge, PN an mi oder mi Unggle.
Wenn ebber emol wött cho mitkigge, PN an mi oder mi Unggle.
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
bumbui hat geschrieben:Ig han immer nur us Plausch gschuttet. Momentan Goalie bim FC Thai Basel. U Ersatzgoalie bi de Hektikers!

Hektikers

.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Hab mal "Hobby" angeclickt. In jungen Jahren habis mal auf eine Halbzeit 1.Liga gebracht, dazu und danach insgesamt 6 Jahre 3.Liga, seit ca 7 Jahren aber 5.Liga-Pläuschler, der sich nach jeder Saison schwört, dass es die letzte war und endlich der Wechsel zu den Sennen erfolgt

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
- Versumpfte
- Benutzer
hehe...fc thai...vo däne hani au scho aafroge ka!!bumbui hat geschrieben:Ig han immer nur us Plausch gschuttet. Momentan Goalie bim FC Thai Basel. U Ersatzgoalie bi de Hektikers!
wenn i di wär (also goali) würdi dr küchenbursche vom chantaburi undbedingt uff die linki abwehrsite beordere...maschine ischers...au wenn er nur knapp 1.20 isch...hehe
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
Isch jo nid nume d Melinda derbi! Usserdem bin ig nur Ushilsgoalie! U han ämu Spass derbi wenn ig mitne Spiel!Versumpfte hat geschrieben:E Riese Spass mit dr Melinda?
Sektion PUHK (Psychiatrische Universitäts Hektikers Klinik)
es het mi gjaggt...
Hä? Mir sind sicher kei Frauemannschaft!Versumpfte hat geschrieben:Was sin dert fir Lyt drby?
Thai Paradise?
Thai 69?

Weisch grad dr Name vo ihm? Beschriebig seit mir grad nüd! Kunsch am Sunntig ko luege de spiele mir uf dr St.Jakob Sportalage!Russe hat geschrieben:hehe...fc thai...vo däne hani au scho aafroge ka!!
wenn i di wär (also goali) würdi dr küchenbursche vom chantaburi undbedingt uff die linki abwehrsite beordere...maschine ischers...au wenn er nur knapp 1.20 isch...hehe
- FC Thai Basel - Siam FC Zürich Aspielzyt isch 15.15 Uhr
-
- Erfahrener Benutzer
ich han aber au nie imne fuesballclub gspilt und han au nie behauptet ich chöng tschuuteSchranz hat geschrieben:i weiss, bi erscht im ledschte match so chli in fahrt cho!
immerhin bini im technische bereich doch no chli fundierter wie du (ok das isch jede 2te gsi an dem grümpeli)

edit: isch eiogetli na fies.. bi eusem improvisierte fründschaftspiel gege d'suufbriedere (wil ihre gegner ned ufaucht isch) wäri recht in fahrt gsi, aber leider isch de ja abbroche worde *sniff*

jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
hani leider erscht grad kurz vor abpfiff agfange verfolgedasto hat geschrieben:ich han aber au nie imne fuesballclub gspilt und han au nie behauptet ich chöng tschuute
edit: isch eiogetli na fies.. bi eusem improvisierte fründschaftspiel gege d'suufbriedere (wil ihre gegner ned ufaucht isch) wäri recht in fahrt gsi, aber leider isch de ja abbroche worde *sniff*![]()

erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Schranz"]hani leider erscht grad kurz vor abpfiff agfange verfolge
jo döt hätti doch au no e rechti manndeckig anebrocht ]
isch ebe es spiel uf würkli lockerem niveau gsi (wotsch losrenne und eget öper chlammeret sich a dim arm
han na 2 täg spöter chratzspuure gha
)
isch jo ned lang gange das ganze, und sisch eh en spontan aktion gsi..

isch ebe es spiel uf würkli lockerem niveau gsi (wotsch losrenne und eget öper chlammeret sich a dim arm

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Ich los das mol eifach so unkommentiert im Ruhm stoh......bumbui hat geschrieben:Hey nid so frech! S gitt wohl kei anderi Grümpelimannschaft wo me no so viel Spass het, als mit de Hektikers!
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
ich ha bis vorgeschter no muskelkater ghadasto hat geschrieben:isch ebe es spiel uf würkli lockerem niveau gsi (wotsch losrenne und eget öper chlammeret sich a dim armhan na 2 täg spöter chratzspuure gha
)

erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Klar... Luschtige Verein. Paraolympics.....bumbui hat geschrieben:Hey nid so frech! S gitt wohl kei anderi Grümpelimannschaft wo me no so viel Spass het, als mit de Hektikers!
@Schranz: Das definitiv kei Foul gsi...

-
- Erfahrener Benutzer
chasch ja nöchst johr wieder bi uns mittschute, schlechter chömmer ja nüme werdeSchranz hat geschrieben:ich ha bis vorgeschter no muskelkater ghaok no e harti partynacht hinter mir gha direkt und scho joore kei sport gmacht, aber ich muess unbedingt wider mol! isch geil gsi