Leinenzwang für Hunde?
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
lauras hund wird dich lieben und necken ...alter sack hat geschrieben:doch hat sie dann mal ihren hund,
beisst der dir deinen arsch ganz wund!
das hesch jetzt drvo!!!!
der alte sack
und dir mit nasser zunge über die backe lecken ...

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
was ist jetzt dadran so grandios????snake hat geschrieben:Grandios an diesem Post finde ich den Nickname des Schreiberlings! Lautet doch der Lateinische Name des Dingos korrekt: Canis lupus familiaris dingo
Weitere Infos hier: http://www.australien-gala.de/dingo.htm
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
es ist ein männchenSeemann hat geschrieben:habe auch einen schäfermischling....böse ist sie jedoch nicht. einfach noch ungestüm und beim spielen ein bisschen grob. hin und wieder mal eifersüchtig auf andere hunde.
wie äussert sich das "böse werden" bei deinem tier? greift sie dich an?

naja zuhause ist er der liebste hund überhaupt!
er weiss auch das wir "höher" gestellt sind als er und respektiert dies auch!
draussen ist dies meistens auch kein problem, sobald er aber andere hunde sieht spinnt er völlig und fängt an zu bellen, wenn man ihn aber ab der leine lässt geht er eher unterwürfig zum gegenüber und will nur spielen.. ich vermute das er angst hat vor gewissen anderen hunden, dasselbe bei kleinen kindern die vorbei rennen oder herumschreien, da stellt er auch die haare und würde bestimmt auch zuschnappen wollen (deshalb auch maulkorb und halten kann ich den hund problemlos, auch mit einer hand!)
ich hab so ziemlich alles versucht, immer wieder an anderen hunden vorbei, nicht stehen geblieben oder strassenseite gewechselt... aber es brachte nix...
so nen spray halsband wie man es in den tv reportagen oft sieht hab ich auch gekauft... 250.- für nix, brachte nen scheiss!
wenn sichs bald nix ändert muss ich wohl dann zu nem hundepsychologen.. bleibt wohl nich viel mehr übrig

- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
I würds an Dinere Stell mol mit ere Tierphysio-Tante aluege.. do im Forum mit öpperem schriebä bringt allwä nid wirkligg viel.. vorallem will me nid ka gseh wieso sie uf eimol bös wird und was bi Dir bös sie wärde heisst..! Bisst sie und oder fallt sie Lüt / Hünd etc. aa.. usw.blubb hat geschrieben:hat denn hier drin sonst niemand nen schäfer mischling der aus dem nichts raus böse wird??
wäre mal noch interessant zu wissen, könnte ja gemeinsam versuchen das in den griff zu bekommen...
weisch wien i mein..!?

siehe obiges postHäx hat geschrieben:I würds an Dinere Stell mol mit ere Tierphysio-Tante aluege.. do im Forum mit öpperem schriebä bringt allwä nid wirkligg viel.. vorallem will me nid ka gseh wieso sie uf eimol bös wird und was bi Dir bös sie wärde heisst..! Bisst sie und oder fallt sie Lüt / Hünd etc. aa.. usw.
weisch wien i mein..!?

jo mir versueches momentan eso das mir mitm velo fahre, denn ischer so abglänkt und uf uns fixiert das är an allem näbe dure rennt!Häx hat geschrieben:wie wärs mit ablänkig.. !!? Spielt Di Hund gärn.. oder isch er verfrässe.. bim verbii laufe an anderne Hünd..duesch en uf Dich konzentriere.. mit Gudelis oder ebe eme Balli.. was besser hilft.. könnt no funktioniere.. wie het er reagiert bim Spray..!?
aber ob das wirklich öbbis bringt wärde mr erscht no seh, bis jetzt ämmel nonig

bim spray ischer eifach witergrennt wenner e andere hund gseh het ischer drvo grennt und het 0 uf dä spray reagiert vellicht kurz dr kopf gschüttlet, aber witergrennt..
mir hän en ebbe nit mit gudelis erzoge, sondern nur mit spielsache, an däm hetter aber au e freud!
ablänke hämmeren aber mit däm au nit könne wenner anderi hünd seht

- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
Man sollte nicht verallgemeiner aber grundsätzlich bin ich bei Hunden, die in ihrer Eigenart gefährlich sind für Leinen und jenachdem zusätzlich noch für Maulkorbzwang.Sicher spielt bei dieser Thematik auch sehr stark der Tierhüter eine Rolle.Und bei "gefährlichen"Hunden sollten die Tierhüter auch einen Test machen,weil diese Hunde nicht jeder Depp führen sollte und kann. Und was man aber auch beachten sollte ist das jeder noch so lieber Hund plötzlich zur Bestie werden kann.Und nicht nur, wenn die Erziehung, Führung plötzlich in diese Richtung zielt. Und man sollte auch an die armen Menschcen Kindern denken die zerfleischt werden denn bei der Diskussion ist das wohl der entscheidende Faktor.
Was mich bei dieser Diskussion immer stört was Tierbesitzer eigentlich dagegen haben seinem Hund ein Maulkorb oder ne Leine anzuhängen in der Öffentlichkeit. Das Lebensgefühl des Hundes wird dadurch auch nicht stark beeinträchtigt. Also bei meinem Hund Tim klappte das auch 20 Jahre gut.
Was mich bei dieser Diskussion immer stört was Tierbesitzer eigentlich dagegen haben seinem Hund ein Maulkorb oder ne Leine anzuhängen in der Öffentlichkeit. Das Lebensgefühl des Hundes wird dadurch auch nicht stark beeinträchtigt. Also bei meinem Hund Tim klappte das auch 20 Jahre gut.
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
hesch emol mit Dim Hund Hundesport gmacht...!? I red nid vo Abklänkig als solches.. sondern e "ufgeile" am Spielzüüg.. weisch wien i mein...!?blubb hat geschrieben:jo mir versueches momentan eso das mir mitm velo fahre, denn ischer so abglänkt und uf uns fixiert das är an allem näbe dure rennt!
aber ob das wirklich öbbis bringt wärde mr erscht no seh, bis jetzt ämmel nonig
bim spray ischer eifach witergrennt wenner e andere hund gseh het ischer drvo grennt und het 0 uf dä spray reagiert vellicht kurz dr kopf gschüttlet, aber witergrennt..
mir hän en ebbe nit mit gudelis erzoge, sondern nur mit spielsache, an däm hetter aber au e freud!
ablänke hämmeren aber mit däm au nit könne wenner anderi hünd seht![]()
Das Spray Dings isch nur nützlich bi sehr sehr wäsenschwache Hünd.. sunscht bringts nüt..! Wenn Du ihm rüefsch wenn er zume andere Hund ane rennt kehrt er denn um..!? Wenn i das eso lies denn hän Dr viellicht e weng e Gehorsamproblem..!

was genau isch bi Dir Öffentlichkeit.. und wottsch mr jo nid verzelle Du hesch Dim Hund 20ig Joohr lang e Muulkorb aagleggt und en nume an der Leine kha..!?crazychillbär hat geschrieben:Was mich bei dieser Diskussion immer stört was Tierbesitzer eigentlich dagegen haben seinem Hund ein Maulkorb oder ne Leine anzuhängen in der Öffentlichkeit. Das Lebensgefühl des Hundes wird dadurch auch nicht stark beeinträchtigt. Also bei meinem Hund Tim klappte das auch 20 Jahre gut.

jä mir sin im hundesport gsi... aber döt hetter so afo ummespinne wäg de andere hünd das es nümm wirklich gange ischHäx hat geschrieben:hesch emol mit Dim Hund Hundesport gmacht...!? I red nid vo Abklänkig als solches.. sondern e "ufgeile" am Spielzüüg.. weisch wien i mein...!?
Das Spray Dings isch nur nützlich bi sehr sehr wäsenschwache Hünd.. sunscht bringts nüt..! Wenn Du ihm rüefsch wenn er zume andere Hund ane rennt kehrt er denn um..!? Wenn i das eso lies denn hän Dr viellicht e weng e Gehorsamproblem..!
wemmer dusse sin kunnter scho wennem rief, wenner aber e andere hund seht kasch das vergässe, zmindescht meischtens ab und zue klappts doch, was aber eher sälte dr fall isch zum teschte well ich en ungärn renne los wenn anderi hünd umme sin.. vor allem viel anderi hundebsitzer spinne denn umme wenn e hund mit muulkorb z renne kunnt, obwohl är denn eigentli nur spiele wott
s wär halt praktisch wenn öbber e ähnlichs problem hät denn könnt me das zu zweit eventuell besser in griff kriege, und vellicht isch mi hund jo eifach zwenig "drunter" ko als welpe, isch zmindescht dr dickschti gsi vom schlag und dr labrador wo mr no hän isch so e liebe siech dä het sich sowieso immer unterdrucke lo...
welpeschuel het döt au nümm viel brocht die 2 mol wo mr no hän könne goh

- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
Also Öffentlichkeit ist bei mir im Park auf der Straße auf jedenfall wo viele Menschen sind.Gegensatz im offen Feld wo weit und breit niemand ist und wo man auch schnell sieht ob jemand kommt.
Nein mein Hund hatte nicht 20 Jahre lang einen Maulkorb bzw. war immer an der Leine. In der Öffentlichkeit war die Leine eigentlich immer dran.
Nein mein Hund hatte nicht 20 Jahre lang einen Maulkorb bzw. war immer an der Leine. In der Öffentlichkeit war die Leine eigentlich immer dran.
aso das er zwengi drunter ko isch.. kani nid ärnscht näh.. das duet em weder hälfe no sunscht öppis in die Richtig.. im Gegeteil.. hätt en no agressiver könnte mache..! S Problem isch .. mit Muulkorb wenn er denn uf e Hund los rennt kas sie das dä dure keiht und en bisst.. er ka sich denn überhaupt nid wehre..! Das findi schlächt..! I ha e ähnliche Fall ka mit ere Dobi Hündin.. wobii die nümi unter uns weilt hüt.. und sie no viel vereggter gsii isch..! Mi dunggts eifach das Dus söttschs fertig bringä Di Hund in jedere Situation abzrüefe.. Du muesch intressanter sii als alles anderi uf dere Wält.. !!!blubb hat geschrieben:jä mir sin im hundesport gsi... aber döt hetter so afo ummespinne wäg de andere hünd das es nümm wirklich gange isch
wemmer dusse sin kunnter scho wennem rief, wenner aber e andere hund seht kasch das vergässe, zmindescht meischtens ab und zue klappts doch, was aber eher sälte dr fall isch zum teschte well ich en ungärn renne los wenn anderi hünd umme sin.. vor allem viel anderi hundebsitzer spinne denn umme wenn e hund mit muulkorb z renne kunnt, obwohl är denn eigentli nur spiele wott
s wär halt praktisch wenn öbber e ähnlichs problem hät denn könnt me das zu zweit eventuell besser in griff kriege, und vellicht isch mi hund jo eifach zwenig "drunter" ko als welpe, isch zmindescht dr dickschti gsi vom schlag und dr labrador wo mr no hän isch so e liebe siech dä het sich sowieso immer unterdrucke lo...
welpeschuel het döt au nümm viel brocht die 2 mol wo mr no hän könne goh![]()

ah so... jä denn kani das au absolut unterschriebä so.. ha au khei Problem drmit mi Hund an dene Ort an dr Leine zha..! I gang dört eh sälte go laufe..crazychillbär hat geschrieben:Also Öffentlichkeit ist bei mir im Park auf der Straße auf jedenfall wo viele Menschen sind.Gegensatz im offen Feld wo weit und breit niemand ist und wo man auch schnell sieht ob jemand kommt.
und ähm.. so näbebii.. het Di Hund e schöns alter ka.. isch hüt au fang sälte..!

- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
Mein Hund wurde 20.In 4Wochen wäre er 21 geworden.Ja recht selten dieses alter aber ich kenne andererseits auch nicht soviele andere Hundebesitzer also kann ich´es nicht so stark beurteilen wie selten das ist.
scho rächt sälte.. vorallem bi dr hüttige Überzüüchtig.. sin d' Durchschnittsalter bi öppe 12 Joohr!crazychillbär hat geschrieben:Mein Hund wurde 20.In 4Wochen wäre er 21 geworden.Ja recht selten dieses alter aber ich kenne andererseits auch nicht soviele andere Hundebesitzer also kann ich´es nicht so stark beurteilen wie selten das ist.

naja mit em "drunter ko" meini halt ebbe in dr welpeschuel kriegt me jo ufs dach und git au ufs dach, so lost sich e rudel bilde s git döt immer stärkeri und schwächeri... und dr ander hund vo uns het sich immer uf e rucke kehrt etc.!Häx hat geschrieben:aso das er zwengi drunter ko isch.. kani nid ärnscht näh.. das duet em weder hälfe no sunscht öppis in die Richtig.. im Gegeteil.. hätt en no agressiver könnte mache..! S Problem isch .. mit Muulkorb wenn er denn uf e Hund los rennt kas sie das dä dure keiht und en bisst.. er ka sich denn überhaupt nid wehre..! Das findi schlächt..! I ha e ähnliche Fall ka mit ere Dobi Hündin.. wobii die nümi unter uns weilt hüt.. und sie no viel vereggter gsii isch..! Mi dunggts eifach das Dus söttschs fertig bringä Di Hund in jedere Situation abzrüefe.. Du muesch intressanter sii als alles anderi uf dere Wält.. !!!
drum dänki daser vellicht e chli z dominant isch gegeüber andere hünd oder "kleine" wäse...
aber interessant wärs usezfinde wieni das aastelle ka dasi interessanter bi als alles anderi

[quote="blubb"]naja mit em "drunter ko" meini halt ebbe in dr welpeschuel kriegt me jo ufs dach und git au ufs dach, so lost sich e rudel bilde s git döt immer stärkeri und schwächeri... und dr ander hund vo uns het sich immer uf e rucke kehrt etc.!
drum dänki daser vellicht e chli z dominant isch gegeüber andere hünd oder "kleine" wäse...
aber interessant wärs usezfinde wieni das aastelle ka dasi interessanter bi als alles anderi ]
jä und wennd wäg rennsch.. und schreisch oder so.. i weiss jo nid genau wie Du ihm rüefsch. .. aber versuech mol ei Affetheater aazelle wennd ihm rüefsch..! und denn halt ebe ihn mit em Balli oder em Spielzüügs zbelohne oder mit em zspiele .. wenn er denn ko isch.. wenn e Hund im Spieltrieb isch.. gits in dr Regel nid viel anders wo ihn interssiert und Din isch jo e Schäfer.. aso d Vorusetzige wäre dänggi mol do..
aber interessant wärs usezfinde wieni das aastelle ka dasi interessanter bi als alles anderi ]
jä und wennd wäg rennsch.. und schreisch oder so.. i weiss jo nid genau wie Du ihm rüefsch. .. aber versuech mol ei Affetheater aazelle wennd ihm rüefsch..! und denn halt ebe ihn mit em Balli oder em Spielzüügs zbelohne oder mit em zspiele .. wenn er denn ko isch.. wenn e Hund im Spieltrieb isch.. gits in dr Regel nid viel anders wo ihn interssiert und Din isch jo e Schäfer.. aso d Vorusetzige wäre dänggi mol do..

jo das het ab und zue was brocht wenn me grad amene ecke gsi isch und so het könne drvo renne das är mi denn nümm seht denn ischer scho z renne ko!Häx hat geschrieben:jä und wennd wäg rennsch.. und schreisch oder so.. i weiss jo nid genau wie Du ihm rüefsch. .. aber versuech mol ei Affetheater aazelle wennd ihm rüefsch..! und denn halt ebe ihn mit em Balli oder em Spielzüügs zbelohne oder mit em zspiele .. wenn er denn ko isch.. wenn e Hund im Spieltrieb isch.. gits in dr Regel nid viel anders wo ihn interssiert und Din isch jo e Schäfer.. aso d Vorusetzige wäre dänggi mol do..
aber ebbe das funktioniert au nit immer

- alter sack
- Erfahrener Benutzer
i dängg wirkligg s Ziel müessti sii das Du intressanter bisch als alles andere.. dasch aber e lange Harte wäg und e stetigs schaffe..blubb hat geschrieben:jo das het ab und zue was brocht wenn me grad amene ecke gsi isch und so het könne drvo renne das är mi denn nümm seht denn ischer scho z renne ko!
aber ebbe das funktioniert au nit immertrotz viel lob und spielzüg
am beschte lütsch viellicht glich emol ere sone Hundetante aa.. i wüsst Dr sogar eini.. ! Viellicht ka Sie Euch jo hälfe.. isch jo nid wirkligg e Zuestand eso..

es isch halt wirkli e spezialfall... d fründin het jo au joorelang hundesport gmacht als leitere und het malinois etc wieder so ahnebrocht das sie brav an andere hünd dure gloffe sin.. aber bi däm hämmer anschiinend kei chanceHäx hat geschrieben:jä und wennd wäg rennsch.. und schreisch oder so.. i weiss jo nid genau wie Du ihm rüefsch. .. aber versuech mol ei Affetheater aazelle wennd ihm rüefsch..! und denn halt ebe ihn mit em Balli oder em Spielzüügs zbelohne oder mit em zspiele .. wenn er denn ko isch.. wenn e Hund im Spieltrieb isch.. gits in dr Regel nid viel anders wo ihn interssiert und Din isch jo e Schäfer.. aso d Vorusetzige wäre dänggi mol do..

nei das isches nit das stimmt!Häx hat geschrieben:i dängg wirkligg s Ziel müessti sii das Du intressanter bisch als alles andere.. dasch aber e lange Harte wäg und e stetigs schaffe..
am beschte lütsch viellicht glich emol ere sone Hundetante aa.. i wüsst Dr sogar eini.. ! Viellicht ka Sie Euch jo hälfe.. isch jo nid wirkligg e Zuestand eso..
jo kasch mr jo wenn de willsch mol d date per PN schigge wird wohl bald nüt anders mehr übrig blibe wenns velo training nit hilft

die sin eifach so tüür die hundepsychologe :/ aber wenni dänk wasi bereits jetz scho alles zahlt ha... kaschtriere, sprayhalsband etc. wärs wohl no billiger cho...
aber ebbe mr hän immer dänkt "mit däm kriege mrs ahne" aber s het alles nüt brocht

sogar e duftstecker hanni drhei mit so spezielle hormon, wo ihn sött ruhiger mache, has e monet iigsteckt gha s het genau nüt brocht
hui.. jä aso an so Duftzügs glaubi au nid.. aber dr Spray hätt scho könnte hälfe wenn er wäsenschwach wär.. aber ebe.. sig froh isch er das nid.. isch au nid immer toll.. !! Item.. jo i schigg Dr e PN.. no kasch ere jo mol alüte..blubb hat geschrieben:nei das isches nit das stimmt!
jo kasch mr jo wenn de willsch mol d date per PN schigge wird wohl bald nüt anders mehr übrig blibe wenns velo training nit hilft
die sin eifach so tüür die hundepsychologe :/ aber wenni dänk wasi bereits jetz scho alles zahlt ha... kaschtriere, sprayhalsband etc. wärs wohl no billiger cho...
aber ebbe mr hän immer dänkt "mit däm kriege mrs ahne" aber s het alles nüt brocht
sogar e duftstecker hanni drhei mit so spezielle hormon, wo ihn sött ruhiger mache, has e monet iigsteckt gha s het genau nüt brocht

jo weisch denn seht me so züg im superfrauchen wo sie so beauceron, rottis oder was weiss ich au e schäfer sowyt i mi mag erinnere wo sie ahne becho hän hauptsächlich mit däm scheiss halsband... denn hanni dänkt jänu muess halt so eins ahne... aber ebbe SONDERFALLHäx hat geschrieben:hui.. jä aso an so Duftzügs glaubi au nid.. aber dr Spray hätt scho könnte hälfe wenn er wäsenschwach wär.. aber ebe.. sig froh isch er das nid.. isch au nid immer toll.. !! Item.. jo i schigg Dr e PN.. no kasch ere jo mol alüte..
passt halt zu mir *lach*