Lieber Rhy oder Badi?
-
- Erfahrener Benutzer
Rhy zum chille am Obe...
Aber bi 34 Grad im Schatte am Sunntig griegt mr mi nur mti seeeehr guete Gründ neume anders ahne - git nüd chilligers als mit de alte copains im bad chille, sound lose, chli beache und tschütterle und drbi de chicks zueluege wie sie ihri bikins z'recht zupfe
Rhy zum chille am Obe...
Aber bi 34 Grad im Schatte am Sunntig griegt mr mi nur mti seeeehr guete Gründ neume anders ahne - git nüd chilligers als mit de alte copains im bad chille, sound lose, chli beache und tschütterle und drbi de chicks zueluege wie sie ihri bikins z'recht zupfe

Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
das isch|{i||er hat geschrieben:Besser als Kiffe und Suffe!
wenigstens nit gay...
go beache kasch wenn du:
1. Paul Laciga heissisch
oder
2. du e Bitch drbi hesch....
sorry frründ...aber kiffe und suffe isch definitiv besser als e gaysport

sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
-
- Erfahrener Benutzer
als Schaffhuser definitiv RHY!!! 

[CENTER]Watch my movies...! [/CENTER]
[CENTER]GRANDE LUGANO[/CENTER]
[CENTER]Bist auch du ein Penner? [/CENTER]
[CENTER]GRANDE LUGANO[/CENTER]
[CENTER]Bist auch du ein Penner? [/CENTER]
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
ok1 hat geschrieben:wenn scho,denn lieber rhy.i wött gar nid wüsse was in dene gartebäder alles umschwimmt, find die meiste erlig gseit recht grusig.vorallem am nomittag wenn sie so überfüllt sin.denn lieber in rhy go bade und nochher nöime gmüetlig ans ufer oder birsköpfli sitze.
mini schwimmlehrerin seit no öppe drei wuche, denn könn sie mi ganz ohni flügeli ins wasser lo![]()
lustig wie du bist...du weisst schon wieso!
Dein eintrag errinnert mich fast an st....'s alte märchen...!
cheers
-
- Neuer Benutzer
Yeah dr Tanga fritzliDiggi_Eier hat geschrieben:Dr Rhy nur zem Fuessbade... y will nid mit minere aigene Kackwurscht um d'Wett schwimme.
Zue Badi:
Eglisee: Türkepfuhl, Stresser und Pseudo- Kickboxer in Pose
Joggeli: Was dört im Wasser isch, möcht y nid wüsse... dr Tanga-Fritzli isch abr immr no cool.
Bettigerbädli: Langwyylig... gits das überhaupt no?

Mittlerwiele gang i nüme in d Badi do i die sunne eifach nid vertrag und do bringt schade au wenig.
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
da ich am rhein wohne bevorzuge ich natürlich meinen geliebten fluss!
nein, ich tu's mir nicht an, 15min. zur nächsten badi (bei mir wohl das Eglisee) zu rennen, um dann mit irgendwelchen deppen das wasser zu teilen! hat mir zuviel lärm, zuviele herumspringende kinder und ja, die nerfigen Jugos!
da spring ich lieber von der Wild Maa-Fähr-Steg in den Rhein, wo man ohne platzmangel in ruhe flussabwärts schwimmen kann!
Pro Rhy!
nein, ich tu's mir nicht an, 15min. zur nächsten badi (bei mir wohl das Eglisee) zu rennen, um dann mit irgendwelchen deppen das wasser zu teilen! hat mir zuviel lärm, zuviele herumspringende kinder und ja, die nerfigen Jugos!
da spring ich lieber von der Wild Maa-Fähr-Steg in den Rhein, wo man ohne platzmangel in ruhe flussabwärts schwimmen kann!
Pro Rhy!
http://fcbforum.magnet.ch/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=219257now can come what want
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
so scheen!redblue-calvin hat geschrieben:da ich am rhein wohne bevorzuge ich natürlich meinen geliebten fluss!
Pro Rhy!

- Bandita
- Erfahrener Benutzer
Ohni natiirlig..was fyr ä Frog....Scönling hat geschrieben:jo däng brunne, do frogt sich's numme no mit odr ohni badchläid/badhose?
pool isch ab weekend widr aktiviert....
zum thema:
joggeli isch easy. het vill wenigr lüüt als in de letschde joohre (schetz mol wäg dr fun card wo nimme zellt).
rhy isch au ganz geil. chills meischdens unde an dr schwizrhalle. villi geili jump-möglichkeite....

..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
au fir das problem gits e leesig ...Oralapostel hat geschrieben:Da muss ich mein T-Shirt nicht ausziehen wie in der Badi (so wegen cool und so) und niemand sieht meinen Ranzen.
"spot ab" ...

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"