Falcão hat geschrieben:Marcel Koller het lang bruucht, bis er dr agrichteti Schade het könne mit neue Automatisme halbwegs behebe. YB het eam Schluss e riise Vorschprung ka.
Die Saison lauft vo allem Afang massiv besser. Es het richtig schöni Schpil geh, wo ufgrund vom neu zämegschtellte Kader Kai Sälbverschtändligkeit isch.
Heimspiel gege Servette, Lugano, Sion guet gsi, Uswärts gege YB drgege ghalte, Thun Sieg gsuecht und gfund, international PSV, Krasnodar, Trabzon alli schpilerisch sehr guet, au mit Kampf, Glück, Lideschaft.
Getafe e Abwehrschlacht gege e cleveres guets La Liga-Team.
Jä Herrgott, was willsch im Momänt meh ?
Trrurig langwilig isch es unterem UF gsi, aber wäge dr miese Konkurrenz.
wow, gege lugano, dr ufstiiger servette... gege YB drgegeghalte? do hämmr nid dr gliich match gseh, nachem füehrigsgool numme no mit glück nid verlore, vo YB an d wand druggt... PSV jo, hani jo gseit, Krasnodar isch top gsi, Trabzon naja, zwar e geils spiil, aber nid sonderlich abklärt. Getafe isch e top resultat, guete kampf. aber trotzdäm fählts an allne ecke und änd...
aber guet, einige schiine die biedere leischtige z gfalle. wenns mol nid lauft, denn het me kei plan, was me veränderet (siehe LASK oder FCZ oder oder oder). d mannschaft isch zwar sicherer, aber liideschaft isch anderscht. kei wunder, miteme trainer, wo die halb mannschaft scho zum vorstand gange isch, zum sich z beklage. und ich glaub nid, dass e mannschaft das eifach mol so schnäll näbebi macht. dene machts kei spass, gseht me u ufem fäld. und bi mir übertreit sich halt das luschtlose standgekicke vom blatz ufe rang...
unwichtig hat geschrieben:Mit dem Gejammer gebe ich Dir recht. Was YB betrifft: wie werden die spielen wenn die ihre Verletzten Stammspieler wieder fit haben? Sind ja keine Bankdrücker, sogar der neuste Ausfall Lustenberger war schadlos. Klar müssen die Verletzten erst einmal wieder auf Topniveau kommen, aber die werden keine halbe Saison dafür benötigen. Aber genau solche Spiele (gegen einen zwar erstarkten, aber bisher dennoch in sackschwacher Abstiegskandidat-Form) muss man unbedingt gewinnen wenn man YB eine ernsthafte Konkurrenz sein will.
YB isch e igspiilts team, si hän e gameplan und e strategie, wenn dä nid ufgoht, si sin variabel, dynamisch, hän power und vorallem freud am spiil. do ka jede junior e andere ersetze, und är wird mitdraage. jede wo neu kunnt, weiss was är z tue het. und me ka jetzt gege dr sousa sage, was me will, aber genau so isch das denn bi uns au gsi. und genau so isch es sit denn ebbe nüm... mir egal, was dr quo und konsorte jewiils predige, dass das nid stimmt, es isch eigentlig offesichtlig.
lpforlive hat geschrieben:Vor allem nach Getafe, der Mannschaft fehlendes Feuer vorwerfen. Meine Fresse, da tummeln wieder die extrem verwöhnten "Fans" herum. Wo bleiben eure geistreichen Kommentaren nach dem Getafe Spiel? Zürich im Joggeli? Krasnodar?
Gesendet von meinem G8141 mit Tapatalk
gang halt go läse, wasi nachem getafe spiil gschriibe ha. aber kennt me jo vo dir, wär nid dinere meinig isch, isch "verwöhnt" oder irgendwie anderwittig miteme verwärfliche attribut ideggbar...
nobilissa hat geschrieben:Weil man sich deren Mentalität und Wucht zu eigen machen sollte.
absolut. me luegt uf YB, well a) me stuunt, dass die so us unserem schatte use e sone fuessballspiilkultur hän könne anebaschtle, während mir si aktiv vernichte..., me b) sich grundsätzlich für d superleague interessiert und me checkt, dass das "wir schauen nur auf uns" gelaber genauso antiquiert isch, wie unsere fuessball. und well c) me sich dört mol biz öbbis sött abluege, well, so schad s isch, das z saage, si dört e top arbet leischte im momänt...