Quo hat geschrieben:Und gelegentlich sollten gewisse User lernen, dass es unsinnig ist, während des Spiels zu posten, weil...
1. wen interessiert das denn während des Spiels? achso, typisch quo mol widr, du bisch also dä, wo entscheidet, was wär wenn z interessiere het? mi interessierts zb., wenn ich, wie bi däm spiil, mit igipstem arm drhei hock. s isch denn biz wie zämme luege... aber eigentlig muess sich niemerts rächtfertige, wenn är schribt, das forumspolizeigetue, wo du sit eh und jeh an tag legsch, isch imho nid abrocht.
2. während des Spiels der emotionale Anteil eines Posts doch viel zu gross ist. Viele schreiben da etwas, was sie ein paar Stunden später nicht mehr schreiben würden oder gar bereuen, dass sie es geschrieben haben. Es ist doch ein Unterschied, ob ich im Stadion fluche, weil mir gewisse Aktionen des FCB nicht gefallen oder ob ich das in ein Forum schreibe. wirklig jetzt? du wotsch e zensur vo de emotione? das isch im fall e fuessballforum... wenn ich während dere 150% vom ajeti schrib, är isch e chancetod, den isch är das in däm momänt au. es isch lächerlig, wemme sich nümme über e vergäbeni chance darf ufrege. und wie gseit, was ich schrib, hesch du nid z bestimme... du darfsch gärn diskutiere, wiso oder worum du das anderscht gsehsch. aber alli user, wo sich nid nach dim gusto verhalte, als vollidiote z beschimpfe (oder, wie anderi, ihne d berächtigung als fuessballfans abspräche), isch niderträchtiger als jedi kritik.
3. der Gehalt der Posts, die nach dem Spiel geschrieben werden, in der Regel deutlich höher ist und eher zu einem Meinungsaustausch führt, während die "Frustposts" meist nur "Frustantworten" provozieren. findi nid. d fruschtposts mache du und konsorte, wo aföhn anderi sinnlos azfigge...
Konter hat geschrieben:Sehe ich genau gleich!
wow, was füre überraschig...
Quo hat geschrieben:Ging mir auch schon durch den Kopf. Ich finde aber, dass "wir Schönredner"

das Feld nicht einfach denen überlassen sollten, die offensichtlich keine Freude mehr für den FCB empfinden können.
du findsch also dini beleidigunge geb´genüber anderne als schönrederei??? ich ha di schomol druf higwiise, ich würd wirklich dringend an dinere sälbschtwohrnähmig schaffe, wenn ich du wär...
Onkel Tom hat geschrieben:Du bringst es auf den Punkt. Nur: was soll man tun, wenn man keine Frau hat, die man während des Spiels anfiggen kann? Dann verirrt man sich halt ins Forum.
wider sone bispiil... unglaublig... und dir redet vo niveau und so...
lpforlive hat geschrieben:War das gestern geil vor Ort

Eine fast voller Gästesektor, Action auf dem Platz und neben dem Platz, eine ganze Kurve als Einheit permanent bebte. Eines der Toperlebnisse dieser Saison. Danke FCB
Was man aber hier lesen muss, vor allem gestern während dem Match und auch nach dem Spiel

Sorry aber sind einige User komplett von allen Geister verlassen. Da liefert der FCB mental eine Topleistung ab, aber da werden wieder einige eigene Spieler derart an den Karren gefahren. Und von diesen User liest man nur im jeweiligen Matchthread ihren Dünnschiis! Habt ihr einen Dachschaden verdammt nochmals!!!
Der FCB hat trotz schwieriger Saison noch die Möglichkeit einen Titel zu holen und dies noch auswärts beim grössten Hassverein! Aber die eigene Mannschaft und Staff mit mehrheitlichen fadscheinigen Aussagen schlecht machen. Die grösste Schande seit ihr alleine! Entweder reisst euch endlich zusammen oder verpisst euch auf Facebook, dort seid ihr mit anderen Missmacher besser aufgehoben. Da muss sich keiner wundern, wenn User wie Mundi sich verabschieden.
jo, und dr näggscht wuetbürgerthread... spüre dir euch eigentlig no sälber??? aber passt, dr mundi isch genau au so eine gsi...
winniepooh hat geschrieben:Also s Fan si Hani dir gar nid welle abspräche, wie gseit i Bi Au nid Grad Dr Fan vom Burgener, nur seh ich das mir vorem Burgener es Team an Spitze gkah hän wo meh so nüm wird becho, wo öbis uff d bei gestellt het wo meh 1994 nid Mol Dr vo het gwoggt zträume, wo e asoluti ussnahmeerschienig gsi Isch und wird bliebe. Du als neui führig z bestoh, Isch unmöglich und do sin als Fans durch die letschte joore eifach verwöhnt. das glaub ich nid. dass es möglig isch, e attraktiv spiilendi mannschaft zämmezstelle, zeigt YB zb. grad rächt dütlig...
Es goht glaub nid Mol ums agriffe si, sondern au wenn's für dich nid e bedütig het( Dr Cup Isch in dine Auge nid so wichtig, aber Bi anderne scho und sorry das in gänf Isch öbis vom geilste gsi wo ich jeh erläbt ha in de rotblaue Farbe)
Meh stoht imne halbfinal gege Dr erzfeind, haut seh schlussändlich 3:1 wäg und de haglets zu 75 prozänt nüt als Kritik... 1. schliesst sich krtik und freud nid us. 2. würd niemerts kritisiere, wenns im cup so spiil git, me aber in dr meischterschaft e fiini klinge würd füehre, so isches aber nid..
Dr Cup läbt von so dräckige Spiel.
Kei Wunder fühle sich e huffe user agriffe, wenn's doch schlussändlich guet usse cho Isch und für die wo in Züri drbi gsi sin (für die Isch Dr Match geschter e emotionsparty gsi, was Au cool isch)
Muess meh doch nid nur uf falsche päss und vereinsleitig ume Hacke. achso, und das rächfertigt die verbale entgleisige vo dene, wo sich agriffe fühle, wemme die sportligi leischtig kritisch hinterfrogt? isches denn wirklig so geil gsi, bis dr kuz pfäffer dri brocht het???
Ah wie Isch das nur so gsi, die neui leitig git sich 3 joor für die Umstellig uffs neue konzämpt, mir wäre im joor 2 ich glaub au, dass mir gstärkt us dere (bis jetzt) kleine baisse wärde usekoh...
Und es Isch nid persönlich gege dich
Gesendet von meinem TA-1020 mit Tapatalk
lpforlive hat geschrieben:Sorry aber bin selber extrem gereizt, wenn eigene Spieler als "Chancentod" oder "Vollpfosten" bezeichnet werden, obwohl man den Hassverein Nummer 1 auswärts gebodigt hat und die einzige Chance bewahrt hatte. Das der FCB spielerisch nicht die Klasse hat wie es alle erwarten dürfte allen klar sein, aber wichtig ist das die Leidenschaft und Emotionen spürbar ist und das dürfte jeder einzelne vernünftige Fan regristriert haben. Aber wenn weiterhin das Haar in der Suppe in dieser äusserst ansprechenden Rückrunde verzweifelt gesucht wird und mit Schlagwörter "weit unter der Gürtellinie" gefunden werden ist die Reife des schreibenden User äusserst bedenklich.
du schribsch usgrächnet vo "reife", aber dinere wortwahl bisch dr scho bewusst, oder??? dr ajeti isch e guete spiiler, aber är isch, und das untermuurt jedi statistik, leider (no) e chancetod. was isch dodra unter dr gürtellinie? es isch nid emol e beleidigung, es isch e fakt. är kas spiil rächt klar mache, vergit aber, eimol mehr, e 100%igi... dass ärs ka, zeigt är jo denn spöter binere viil schwiirigere aktion... und das beschriibt s wort chancetod genau, eine, wo z viil chance vergit... übrigens wärs mir au lieber, är hätti das manko scho usgmerzt...
Back in town hat geschrieben:Ich finde es traurig... ...Klasse mangelte.
du bisch e guets bispil. mit dir bini so vyylmol nid iverstande, sehr vyylmol denn aber scho... aber alles doch kei grund, so dumm go umezfigge, wies do ammigs gmacht wird...