Uf sone Statement hani gwartet zum mi ihlogge (ha aber eher dänggt s käm vom Mistah G oder so...):lpforlive hat geschrieben:Da habe ich anscheinend einen anderen Match gesehenKuz hatte gestern auf jeden Fall 6 (!) Steilpässe mit grosser Technik in den Lauf gebracht. Aussenrist und andere Spässe so als Anmerkung. Ich lehne mich mal aus dem Fenster und behaupte Kuz ist unser wichtigster Mann im Zentrum. Nach seiner Einwechslung deutlich mehr Kreativität zu sehen, aber klar sein Fitnesszustand ist nicht so toll.
Lueg dr doch sunsch s Spiel im Replay nomol ah. Das wo du do verzellsch entspricht nämlig leider nid de Tatsache.
I ha jo dr Kuz nachem Luzärn-Spiel globt - weller e guets Spiel gmacht het. Geschter het das aber leider widr andersch usgseh: Jä, är het wider 2-3 langi vertikali Päss brocht, allerdings nüm genau ufe Maa. Die sin nid verwärtbar gsi (klar, us Kuzi-Sicht liegt das wohrschinlig an dr mangelnde Technik vode Mitspieler..

Fazit: Das geschtr isch halt wieder so chli durchschnittlig gsi. So isch dr Kuzi sicher nid dr wichtigscht Maa im Zentrum. Es schint bi ihm halt scho e Ihstelligssach zsi...