FC Basel vs. FC St.Gallen (Sa. 09.02.2019 - 1900h)

Diskussionen rund um den FCB.
winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

Goldust hat geschrieben:edit: man verstehe mich richtig. me darf gärn e anderi meinig ha als die, wo hinter dere aktion stoht. aber sich über d aktion sälber motze und denn no so vollweichi und FALSCHI üsserige vo sich gä, wod initiante söll lächerlich mache ("kleini buebe, hän no nüt erläbt") findi eifach zum kotze.
So was vo Word.
E spruchband per seh, het d fiehrig am allerwärtische kratzt.
I glaub eifach das vorallem für d mk s mass voll Isch ( evtl. Au für anderi Fans), das jetzt nid nur Dr indie Deal betrifft, sondern im allgemeine in die Richtig wos lauft. Do Find ich au Dr Protest vo Dr Kurve ok, den schienbar bringe Spruchbänder nüt oder wärde nid wirkli zur Kenntnis gnoh, de muess meh halt eine druf setzte....
Sicherlich isches die ersti Mannschaft wo "drunter" lidet. Wenn sie Dr Support von Dr Kurve nid bechunnt. Aber wie sell meh de si Unmuet de sunsch Dr Vereinsleitig kund due? So das sies Au kapiere?

Gesendet von meinem TA-1020 mit Tapatalk

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Spruchbänder erlauben halt keine wahnsinnig differenzierte Aussage - Missverständnisse dürfen daher nicht wundern.

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

winniepooh hat geschrieben:So was vo Word.
E spruchband per seh, het d fiehrig am allerwärtische kratzt.
I glaub eifach das vorallem für d mk s mass voll Isch ( evtl. Au für anderi Fans), das jetzt nid nur Dr indie Deal betrifft, sondern im allgemeine in die Richtig wos lauft. Do Find ich au Dr Protest vo Dr Kurve ok, den schienbar bringe Spruchbänder nüt oder wärde nid wirkli zur Kenntnis gnoh, de muess meh halt eine druf setzte....
Sicherlich isches die ersti Mannschaft wo "drunter" lidet. Wenn sie Dr Support von Dr Kurve nid bechunnt. Aber wie sell meh de si Unmuet de sunsch Dr Vereinsleitig kund due? So das sies Au kapiere?

Und am Schluss entscheidet d Vereinsfüehrig trotzdem elei. Ganz ehrlich wenns dr MK nid passt, denn müend sie sich langsam überlege e andere Verein go unterstützte. Die 0-Toleranz gegeüber allem wo nid in ihre Krage passt findi kindisch. Amigs hani s gfühl, d MK nimmt sich e biz z wichtig. Schlussändlich gohts umd Manschaft und alles andere kamme als Fan nur sehr igschränkt beiflusse.

D MK macht sunscht e riese Job und ich bi dankbar um Ihre grandiose Support. Aber ständig gege alles rebelliere hilft dr Manschaft nid witer.

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

NaSrI hat geschrieben: D MK macht sunscht e riese Job und ich bi dankbar um Ihre grandiose Support. Aber ständig gege alles rebelliere hilft dr Manschaft nid witer.
Me söll also brav do stoh und zue allem jo sage, d show im stadion abliefere damit die 12.50 kunde e glatte obe hän? Nei, nei und nei. Wenn me für sich gränze definiert, denn muess me die au uffzeige. irgendwenn wird me an punkt ko, wo's kei zrugg meh git und me d konsequänze muess zie. do suecht me sich au kein "neue" verein wie das vili gloryhunters mache, aber me lauft dr grosse liebi drvo. wenn lüt für erfolg alles wänn mache und zue allem jo und amen wänn sage isch das guet und rächt, me söll aber au respektiere wenn das änderi lüt nid wänn. das sind au keini gedanke wo erst sit neuem do sin, das sind sache wo sich über johre hinwäg zien.. dr erfolg het dä verein halt au hässlich gmacht.

die aktion het für mi absolut gstumme, ellei scho wenn kontrovärs drüber gredet wird und die ganze "aber me loht d mannschaft im stich" kommentär kömme vo däne wo eh nie d schnurre uff bekömme. alles richtig gmacht.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

NaSrI hat geschrieben:Und am Schluss entscheidet d Vereinsfüehrig trotzdem elei. Ganz ehrlich wenns dr MK nid passt, denn müend sie sich langsam überlege e andere Verein go unterstützte. Die 0-Toleranz gegeüber allem wo nid in ihre Krage passt findi kindisch. Amigs hani s gfühl, d MK nimmt sich e biz z wichtig. Schlussändlich gohts umd Manschaft und alles andere kamme als Fan nur sehr igschränkt beiflusse.

D MK macht sunscht e riese Job und ich bi dankbar um Ihre grandiose Support. Aber ständig gege alles rebelliere hilft dr Manschaft nid witer.
Das mein ich gar nid, es sind jo scho paar Mol Spruchbänder uftaucht us de Kurve.. i dängg eifach, sie fühle sich nid ernst gnoh....
Es Isch glaubi es Problem, das die Kommunikation zwüsche Kurve und Vereinsleitig nüm funktioniert.
Sicher Isch d Kurve verwöhnt gsi mitem wäg vom BH, aber so wie's usgseht lauft jo dört durre gar nüt. Drum cha ich Dr Unmuet vo Dr Kurve e stückwis verstoh

Es Isch immer e Kommunikation umme gsi unterem BH Au wenn's nid für Mk ussgfalle isch, aber so wie's jetzt ussseht, lauft dert durre ebe gar nüt, drum dä Protest

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

stacheldraht hat geschrieben:.....Me söll also brav do stoh und zue allem jo sage, d show im stadion abliefere damit die 12.50 kunde e glatte obe hän? Nei, nei und nei. Wenn me für sich gränze definiert, denn muess me die au uffzeige. ...
Eine exakte Bekanntgabe, was und warum denn genau für einen so unstimmig ist, täte not. Unpräzise pauschale Wischiwaschiäusserungen sind wenig zielführend.

blauetomate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blauetomate »

stacheldraht hat geschrieben:Me söll also brav do stoh und zue allem jo sage ....
Amüsant. Was die sportlichen Entscheidungen (Transfers, Leistungen auf dem Platz, Resultate etc.) betrifft, forderst du regelmässig braves Hin- und Strammstehen und ziehst über jene her, die die sportliche Entwicklung kritisch beurteilen und nicht jeden sportlichen (Fehl)Entscheid mit Kopfnicken begrüssen.

Visions
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Visions »

NaSrI hat geschrieben:Und am Schluss entscheidet d Vereinsfüehrig trotzdem elei. Ganz ehrlich wenns dr MK nid passt, denn müend sie sich langsam überlege e andere Verein go unterstützte. Die 0-Toleranz gegeüber allem wo nid in ihre Krage passt findi kindisch. Amigs hani s gfühl, d MK nimmt sich e biz z wichtig. Schlussändlich gohts umd Manschaft und alles andere kamme als Fan nur sehr igschränkt beiflusse.

Absolut nit iverstande mit dir!

- dVereinsfiehrig entscheidet und muess entsprächendi Verantwortig übrnäh und Konsequenze draage, für das sin sie au agstellt. Ich bi abr überzügt das dr FCB nur ka funktioniere wenn mr e aständige Ustuusch mit dr Fanbasis pflegt und dFans hinter sich hed!
- s goht nit schlussändlig um dMannschaft sondern dr FCB als Verein. es muess jetzt e öffentligi Diskussion ane wo dä Verein ane will. ich ka dAktion vo dr MK 100% nochvollzieh. Ich will e Verein wo e FUESSBALL Verein isch und de Lyt in dr Region e Freud macht. Wenn s Fuessballbusiness erforderet das mr uns "neui Geldquelle" erschliesse um könne CL spiele will ich das nit. ich stell definitiv s sportlige hinter s Ideologische, denn wirdi lieber vierte und mr hän in dr EL viel mehr Spass! Wenn e Merhheit vo de Mitglieder abr dä Kurs begriesst muess meh das akzeptiere und konsequent au fern bliebe. Ganz ehrlig das wurd grausam weh due abr i bi nüm so wiit drvo e Wäg. dr Verein muess allne ghöre. mr sin kei Rendite Gsellschaft wo mit Beteiligunge dealt! s isch jetzt au Ziit zum an dr negste GV ufstoh und entsprechendi Aadräg z stelle (odr scho friehner, gem. Statute länge 400 Mitglieder ume e usserordentligi GV i z beruefe).
- s Argument mit dMK nimmt sich e biz wichtig findi so unfassbar oberflächlig wies gar nit schlimmer goht. Die Mensche liebe dr Verein, opfere viel Gäld, Ziit, Feriedääg, stelle dFamilie hintedra etc zum füre FCB do zsi. Denn isch es für mi Sälbstverständlig das mr sich mit sinre grosse Liebi kritisch darf usenandr setze und au mol nit alles harmonisch isch. die jetzige Wärt wo dr FCB hi sott zwüsche Burgener und MK divergiere wohl diametral und s wird lang bruche use z finde wo mr ane wän. dAktion vom Samstig isch aber als Usgangspunggt guet umgsetzt gsi ; s redet nämmlig die ganzi Stadt drüber!

mi beschäftige die ganze Gschichte wo abgön syt dr Burgener do isch sehr und bi bereit Energie uf zwände um könne ufzeige wie absolut hirnverbrennte Blödsinn e investment ine Verein in Indie isch! Ich will das definitiv nit und bi nit bereit dä Wäg z unterstütze und drhinter z stoh!

Nobby Stiles
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nobby Stiles »

Parzival hat geschrieben:Rein rechtlich gesehen haben die Vereinsmitglieder gar nichts zu sagen, denn die AG trägt den Verein und nicht umgekehrt. Die FC Basel AG kann kaufen wer will und dann auch tun damit was er oder sie möchte. Wer sich einbildet, dass Burgener die Zustimmung der Vereinsmitglieder braucht bevor er den FC Basel eines Tages möglicherweise weitergibt, der täuscht sich gewaltig. Es ist jedoch sicher so, dass ein neuer Eigner am besten den Support der Basis hat, ansonsten startet er denkbar schlecht… Gratulation an den Heilsbringer Heusler, der hat das alles listig verkauft und niemand scheint zu bemerken, dass er bis zur letzten Stunde ein cleverer Glückspilz war...
stimmt nicht ganz. In den Statuten ist verankert, dass Burgener einen Verkauf des FCB nicht ohne ausserordentliche GV und Abstimmung und Zustimmung der Mitglieder machen darf.

Lusti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lusti »

*13* hat geschrieben:Wenn man das Glas halbvoll sieht. war es ein animiertes Spiel, es geht aufwärts, das man hätte gewinnen müssen wenn man die Chancen genutzt hätte in HZ1.

Bei kritischer Betrachtung könnte man sagen, es hat sich gar nichts geändert.
Chancenauswertung miserabel, Zweite HZ wieder schwächer und auch wieder ein Gegentor kassiert, schlussendlich glücklich noch ein Punkt geholt.

Bin mir da selber nicht wirklich schlüssig.
Definitiv halbvoll. Dass die 2. HZ schwächer war ist richtig, aber es war eine schwächere Halbzeit auf höherem Niveau als im 2018. Oftmals war die 2. HZ gegen SG im 2018 die 1. HZ gefolgt von einer noch schwächeren 2. HZ.
Bezüglich Chancenauswertung ist der schlecht geschossene Penalty und der Pfostenschuss zu werten. Das Gegentor war in der Enstehung glücklich, wenn auch Basel hier einen Moment unkonzentriert war.

Was ist also noch negativ:
- Zu wenige Torchancen herausgespielt
- die Fehlpassquote (speziell in der Angriffsauslösung aber nicht nur da) ist definitiv zu hoch. Dies führt auch zu obengenanntem Problem
- mir fehlt irgendwie immer dieser letzte tödliche Pass, die letzten 25-30m sind einfach die Problemzone des FCB. Einzig zu Grundlinienläufe und ab und an mal eine Flanke führen zu gefährlichen Aktionen. Aus dem OM ins Sturmzentrum kommt selten was, hier muss unbedingt was passieren. Gegen GC und SG waren die Räume eigentlich da.
- der Leistungsabfall von HZ eins zu HZ zwei (wobei wie oben erwähnt auf höherem Niveau)
- die Standards, mit einem so klaren Cornerverhältniss muss mehr herausschauen.

Was ist schon positiv:
- Gegen einen hartnäckigen Gegner den Kampf angenommen und speziell in der 1. HZ auch gewonnen. Aktuell muss der FCB über den Kampf den Zugriff zum Spiel gewinnen und das tut er auch.
- Die Abwehr war gegen GC wie auch SG besser als im 2018. Dies gilt aber nicht nur für die letzte Reihe sondern für die gesamte Mannschaft in der Defensive.

Fazit:
Resultatmässig ein Dämpfer, fussballerisch aber eine Klasse besser als im alten Jahr. Auf solch eine Leistung lässt sich aufbauen. Koller scheint sich um die Hauptproblemzone Abwehr gekümmert zu haben, da klappt schon einiges besser. Die offensive ist noch zu sehr abhängig von Einzelleistungen, hier fehlen mir noch einige, klare Spielzüge und Laufwege. Neue Problemzone sind die Standards, da muss unbedingt etwas passieren.

Zur MK: Es ist deren gutes Recht zu protestieren, es ist mein gutes Recht das naiv und kindisch zu finden ...
FC Basel - Rasenmeister 2007

Nobby Stiles
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nobby Stiles »

Bierathlet hat geschrieben:Ah, der Klassiker wurde ausgepackt. Du weisst aber, dass man Vereine nicht einfach wechselt wie Kleider? Wenn sich der Herzensverein in eine Richtung entwickelt, die einem nicht behagt, kehrt man dem Verein doch nicht sofort den Rücken, sondern versucht der Entwicklung entgegenzuwirken.
Der Entwicklung entgegen zu wirken bedeutet z.B. neue Einnahmequellen zu schaffen. Durch den Zuschauerschwund gehen dem FCB Einnahmen verloren, die irgendwie kompensiert werden müssen. Dazu braucht es neue Ideen. Ich finde die Idee mit dem Indien Deal und dem E Fussball einen Schritt in die richtige Richtung.

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Nobby Stiles hat geschrieben:ja, das kann man durchaus so sehen. Der FCB hat offenbar und leider zu viele sogenannte Modefans und Eventgänger
Pecunia non olet.

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

stacheldraht hat geschrieben:Me söll also brav do stoh und zue allem jo sage, d show im stadion abliefere damit die 12.50 kunde e glatte obe hän? Nei, nei und nei. Wenn me für sich gränze definiert, denn muess me die au uffzeige. irgendwenn wird me an punkt ko, wo's kei zrugg meh git und me d konsequänze muess zie. do suecht me sich au kein "neue" verein wie das vili gloryhunters mache, aber me lauft dr grosse liebi drvo. wenn lüt für erfolg alles wänn mache und zue allem jo und amen wänn sage isch das guet und rächt, me söll aber au respektiere wenn das änderi lüt nid wänn. das sind au keini gedanke wo erst sit neuem do sin, das sind sache wo sich über johre hinwäg zien.. dr erfolg het dä verein halt au hässlich gmacht.

die aktion het für mi absolut gstumme, ellei scho wenn kontrovärs drüber gredet wird und die ganze "aber me loht d mannschaft im stich" kommentär kömme vo däne wo eh nie d schnurre uff bekömme. alles richtig gmacht.
Verstand mi nid falsch, ich ha Verständnis das es gwüsse Lüt nid passt was zurzit im Verein passiert. Doch das ständig gege alles zsi hilft niemertem witer. Das vo Site Verein kei Kommunikation gsuecht wird isch truurig, wenns wirklich stimmt. Wie ich aber verstande ha sind ledschdi dr Strelli und Heiri im Saal gsi, wenn me denn so unglücklich isch, denn müesst me död halt au mol konkret nach Lösige sueche.

Wie gseit ich bi au füre Diskussion, mi stressts nid so mit dem Indie-Deal, dä Betrag vo 1.5 Mio. stellt kei grosses Risiko dar. Wie au immer, es isch viellicht e chli überspitzt formuliert gsi mit "anderem Verein go sueche", aber die Aktion schadet wirkli nur dr Manschaft und bringt sicher kei rueh in die sportlich Situation. Vorallem jetzt wo YB nüm überragend spielt wärs wichtig gsi wenigschdens e biz ufzhole.

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

NaSrI hat geschrieben:Verstand mi nid falsch, ich ha Verständnis das es gwüsse Lüt nid passt was zurzit im Verein passiert. Doch das ständig gege alles zsi hilft niemertem witer. Das vo Site Verein kei Kommunikation gsuecht wird isch truurig, wenns wirklich stimmt. Wie ich aber verstande ha sind ledschdi dr Strelli und Heiri im Saal gsi, wenn me denn so unglücklich isch, denn müesst me död halt au mol konkret nach Lösige sueche.

Wie gseit ich bi au füre Diskussion, mi stressts nid so mit dem Indie-Deal, dä Betrag vo 1.5 Mio. stellt kei grosses Risiko dar. Wie au immer, es isch viellicht e chli überspitzt formuliert gsi mit "anderem Verein go sueche", aber die Aktion schadet wirkli nur dr Manschaft und bringt sicher kei rueh in die sportlich Situation. Vorallem jetzt wo YB nüm überragend spielt wärs wichtig gsi wenigschdens e biz ufzhole.
I dängg s ding isch halt, wie duesch so diskussione astosse? D Zyt isch halt rächt schnällläbig und was nid uffallt, wird nit für interessant befunde. Vilicht muess me halt mängmol wäg wähle, wo weh mache. Wo aber ufffalle. Öb dä wäg richtig oder falsch isch gseht jede andersch, i will kei dütigshoheit. für mi ischer richtig. Vo däm här het's mr gfalle, dass me im Rahme vom Protäscht jo au Froge gstellt het.. nit eifach nume "stimmigsmachig gege öbis" stattgfunde het. wie wit will me go? zue was isch me sälber bereit? I bi mr bewusst, dass au e huffe sage.. was wän die Schreihäls dört ähne scho wider, die sölle singe und guet isch. dr vision het's in sim bitrag aber sehr guet gschribe, s ideelle stoht überem erfolg.

mi persöhnlich stresst dä indie-deal au nid wirklich, bzw. s interessiert mi eigentlich nid gross. genau so wenig wie mi irgend e abstand zue däne hauptstadt-bure interessiert. schliesslich sin mr friener mol in betlehelm tätig gsi mit entwickligshilf im fuessball, und sit johre in afrika. ich find das sogar positiv. was mir stört am deal, und do simmer denn halt wider bim ideellle, dass me beteiligunge ame völlig fremde verein igooht. do het me sich für mi uff e stuefe mit mancity gstellt - und das macht uns enorm hässlich.

für d mannschaft isch so öbbis halt nid schön, das isch klar. aber s goht do um meh als 90 minute, e abstand zuenere buremannschaft wo nur vo kommerz läbt oder e meischtertitel.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

stacheldraht hat geschrieben:.....was mir stört am deal, und do simmer denn halt wider bim ideellle, dass me beteiligunge ame völlig fremde verein igooht. .....
Ich denke nicht, dass da irgendeine innige Verbundenheit besteht, bestehen soll oder bestehen wird - es war einfach nur eine passende, erfolgversprechende und risikoarme Gelegenheit

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

kunklatsch hat geschrieben:ich nehme an, dass der VR sich umstimmen lässt, dann ziehe ich den hut vor dieser aktion. ansonsten hat diese ein mal mehr nur geschadet.
ein kleiner protest ist mir nicht zuviel, aber wenn ich das gefühl habe er schadet der Mannschaft, dann ist es wirklich zuviel für mich. in dieser phase der wiederfindung zum erfolg sind solche störaktionen fehl am platz.
Du willlst uns also damit sagen dass z.b. die aktionen gegen fanpass, preiserhöhungen (noch unter HH) geschadet haben?

Wie deppert bist du denn?

rhybrugg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rhybrugg »

nobilissa hat geschrieben:Ich denke nicht, dass da irgendeine innige Verbundenheit besteht, bestehen soll oder bestehen wird - es war einfach nur eine passende, erfolgversprechende und risikoarme Gelegenheit
So wurde es definitiv nicht kommuniziert, würde ich aber auch so einschätzen.

Für Burgener ist es sicher Risikoarm, weil er es nicht aus der privaten Schatzkiste finanziert.
Das ganze "Austausch von Spieler" ist reines Marketingewäsch um die wogen tief zu halten. Egal ob von Basel nach Indien oder umgekehrt. Wenn man auf einen Diamanten stösst, dann Glück gehabt. Aber so wie es um den Fussball in Indien steht, wird da so schnell niemand wechseln.

Nebenbei gilt in den meisten Fällen: wenig Risiko == wenig Gewinn.

lpforlive
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lpforlive »

Delgado hat geschrieben:Wo hat die MK denn das Spiel gestört? Gab es einen Platzsturm, gab es Pyro- und Böllerwürfe aufs Feld? Wurden Spieler direkt bedroht? Wenn das fernbleiben der MK der Mannschaft schadet, weil keine Stimmung mehr herrscht, dann schickt gefälligst das gesamte A, B und C nach Hause, die arbeiten Konstant gegen die Mannschaft.

BTW, der FCB hat die meisten seiner Vorbereitungsspiele gewonnen, und dies beinahe ganz ohne Zuschauer. Mann könnte meinen das die Mannschaft auch Fussballspielen kann wenn keine Fans ständig sie antreiben.
Delgados Zitat hat eigentlich alles gesagt. Wie schadet ein Fanprotest eine erfahrene Mannschaft wie den FCB? Das sind genau die Typen, wo entweder auf FB einen auf Wutbürger machen und die Kurve unter der Gürtellinie kritisieren, oder anderseits in den anderen Sektoren. :o

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Konter hat geschrieben:Vielleicht ist man nicht gewillt, dass jede Parzelle des Lebens dem Profitstreben unterworfen wird. Vielleicht hat man langsam die Schnauze voll, dass sich Fussball und der Leistungssport allgemein von einem Kulturgut einer Gesellschaft zu einer kapitalistisch geprägten Unterhaltungsindustrie entwickelt hat. Vielleicht hat man genug von gelangweilten Multimillionäre, die Vereine als Spielzeuge und Steuerhinterziehungsmaschine missbrauchen. Vielleicht scheisst es einem richtig an, dass die FIFA und UEFA eine Ansammlung frustrierter Juristen ist, die zu wenig Talent zum Fussballprofi hatten.

Und übrigens musst du dich noch erklären, was denn die Aktion genau mit Repression zu tun hatte.
+ 1893

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Idealist hat geschrieben:Hört sich an wie das Intro einer Selbsthilfegruppe.
Bild

unwichtig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unwichtig »

tanner hat geschrieben:Du willlst uns also damit sagen dass z.b. die aktionen gegen fanpass, preiserhöhungen (noch unter HH) geschadet haben?

Wie deppert bist du denn?
Warum so despektierlich einem FCB-Fan mit offensichtlich älterem Jahrgang? Ein bisschen mehr Respekt wenn ich bitten darf. Wenn Du so mit Teenie-Fans umspringen willst, okay, aber nicht mit Fussballfans, die Dein Vater sein könnten und sehr wahrscheinlich im Stadion waren, wo Du noch nicht mal in den Windeln lagst
Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Nobby Stiles hat geschrieben:Der Entwicklung entgegen zu wirken bedeutet z.B. neue Einnahmequellen zu schaffen. Durch den Zuschauerschwund gehen dem FCB Einnahmen verloren, die irgendwie kompensiert werden müssen. Dazu braucht es neue Ideen. Ich finde die Idee mit dem Indien Deal und dem E Fussball einen Schritt in die richtige Richtung.
das checke halt viili nid. dass versuecht wird, dr fcb unabhängig vo championsleague teilnahm und transfererlös wirtschaftlich z mache. was schlussändlig au de fans sött entgegekoh, schliesslig kame denn freier handle und isch bi irgendwelche etwaigitäte in zukunft besser gwappnet. d CL z erreiche wird in zuekunft nid eifacher, und wenn die entwicklig witergoht, denn wird das binere nägschte reform nid eifacher wärde. somit wäre au d summene für spiiler nümm eso enomr syy villicht... somit isches langfrischtig sehr vernünftig, dass me d wirtschaftlichkeit vom verein breiter gfächeret abstützt und das zuekunftsorientiert... d MK isch e biz undifferenziert. wenns um die erschti mannschaft oder um alles goht, wo diräggt drmit ztue het, denn findi tradition usw. wichtig und richtig (zürcher ikone als trainer, fanpass, usw.), aber wie me drgege ka syy, dass sich dr verein breiter und unabhängiger finanziell abstützt, das kani bim beschte wille nid verstoh. das e-sports tet niemerem weh, im gegeteil, dr fcb verdient villicht mol öbbis drmit. und esports wird immer interessanter. das indie engagement isch logisch und guet, me ka fascht nid verliere. und im schlimmschte fall gwünnt me nüt und het sich sozial engagiert, in däm me imene land jugendliche hilft, sport und schuel als chance könne z nutze. was bitteschön isch dodra falsch? das falsch z finde isch eifach numme asozial.
rhybrugg hat geschrieben:So wurde es definitiv nicht kommuniziert, würde ich aber auch so einschätzen.

Für Burgener ist es sicher Risikoarm, weil er es nicht aus der privaten Schatzkiste finanziert.
Das ganze "Austausch von Spieler" ist reines Marketingewäsch um die wogen tief zu halten. Egal ob von Basel nach Indien oder umgekehrt. Wenn man auf einen Diamanten stösst, dann Glück gehabt. Aber so wie es um den Fussball in Indien steht, wird da so schnell niemand wechseln.

Nebenbei gilt in den meisten Fällen: wenig Risiko == wenig Gewinn.
nid immer. wär früeh in bitcoin investiert het, het richtig könne absahne. s git unzähligi bispiil. und im schlimmschte fall isches e wohltätigi investition für indischi kinder.
lpforlive hat geschrieben:Delgados Zitat hat eigentlich alles gesagt. Wie schadet ein Fanprotest eine erfahrene Mannschaft wie den FCB? Das sind genau die Typen, wo entweder auf FB einen auf Wutbürger machen und die Kurve unter der Gürtellinie kritisieren, oder anderseits in den anderen Sektoren. :o
d kurve verhaltet sich eher grad wie dr wutbürger, wo alles neue und fremde ablähnt... dodrzue passt, dass si immermeh zumene einheitsbrei verkunnt, immer s gliche trällele, immer trötzele und denn sprichts au nid grad für diversität und meinigsvyylfalt, wenn ALLI gschlosse usegöhn... eher wie gruppe zwang. mir sin dr fcb, statt wir sind das volk... (numme so bös, zum ufzeige, was für e blöds argumänt das wuetbürgerargumänt isch...)

Keule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keule »

Bafana Bafana hat geschrieben:Viele Fanproteste in der Vergangenheit (z.B. Fanpass, Ticketpreise) haben Wirkung gezeigt.

Leider wird es nicht möglich sein, die (noch stärkere) Kommerzialisierung völlig zu verhindern.

Mit Fanprotesten kann man diese aber zumindest verlangsamen und den Entscheidungsträgern den "Preis" aufzeigen, welcher sie zahlen müssen, wollen sie weiter an der Kommerzialisierungsschraube drehen.
es ist ja nicht der fcb, der an der kommerzschraube dreht; er versucht aber, im rahmen des machbaren diesem trend rechnung zu tragen, respektive langfristig breiter, variabler aufgestellt zu sein. Mann muss sich einerseits als verein und fan schon fragen, ob man diesem trend mit all seinen konsequenzen folgen oder konsequent abschwören möchte. Den 5er und das weggli gibt es leider nicht.
Ohne Taktik, ohne System, ohne Umschaltspiel zum Meister 2015/16; dasch e mol e Leischtig!

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

MistahG hat geschrieben:das checke halt viili nid. dass versuecht wird, dr fcb unabhängig vo championsleague teilnahm und transfererlös wirtschaftlich z mache. was schlussändlig au de fans sött entgegekoh, schliesslig kame denn freier handle und isch bi irgendwelche etwaigitäte in zukunft besser gwappnet. d CL z erreiche wird in zuekunft nid eifacher, und wenn die entwicklig witergoht, denn wird das binere nägschte reform nid eifacher wärde. somit wäre au d summene für spiiler nümm eso enomr syy villicht... somit isches langfrischtig sehr vernünftig, dass me d wirtschaftlichkeit vom verein breiter gfächeret abstützt und das zuekunftsorientiert... d MK isch e biz undifferenziert. wenns um die erschti mannschaft oder um alles goht, wo diräggt drmit ztue het, denn findi tradition usw. wichtig und richtig (zürcher ikone als trainer, fanpass, usw.), aber wie me drgege ka syy, dass sich dr verein breiter und unabhängiger finanziell abstützt, das kani bim beschte wille nid verstoh. das e-sports tet niemerem weh, im gegeteil, dr fcb verdient villicht mol öbbis drmit. und esports wird immer interessanter. das indie engagement isch logisch und guet, me ka fascht nid verliere. und im schlimmschte fall gwünnt me nüt und het sich sozial engagiert, in däm me imene land jugendliche hilft, sport und schuel als chance könne z nutze. was bitteschön isch dodra falsch? das falsch z finde isch eifach numme asozial.

nid immer. wär früeh in bitcoin investiert het, het richtig könne absahne. s git unzähligi bispiil. und im schlimmschte fall isches e wohltätigi investition für indischi kinder.

d kurve verhaltet sich eher grad wie dr wutbürger, wo alles neue und fremde ablähnt... dodrzue passt, dass si immermeh zumene einheitsbrei verkunnt, immer s gliche trällele, immer trötzele und denn sprichts au nid grad für diversität und meinigsvyylfalt, wenn ALLI gschlosse usegöhn... eher wie gruppe zwang. mir sin dr fcb, statt wir sind das volk... (numme so bös, zum ufzeige, was für e blöds argumänt das wuetbürgerargumänt isch...)
Das hat mit "checken" doch nichst zu tun. Verschiedene Menschen haben verschiedene Ansichten und Leidenschaften. Ich zum Beispiel scheisse auf die CL. Mit vorne in der NLA mitmischeln und EL kann ich persönlich gut leben. Toll wäre es, auf dem eigenen Campus (danke Gigi!) mit der eigenen Jugend (von mir aus auch mit dem einen oder anderen Supertalent aus Indien oder Afrika, sonst die besten aus der Schweiz) hin und wieder brauchbare Fussballer zu generieren. Bei der Ausbildung braucht es die besten Ausbildner, die zu kriegen sind. Da sollte m.M. ebenfalls investiert werden.

drkohler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von drkohler »

Nobby Stiles hat geschrieben:Ich finde die Idee mit dem Indien Deal .. einen Schritt in die richtige Richtung.
Meine Erfahrung mit Südindien beschränkt sich auf ca 3 Stunden.
Es war 2 Uhr Nachts.
Es war Ende Oktober.
Es war ca 40 Grad warm bei 100% Luftfeuchtigkeit.
Wer glaubt, bei diesen Bedingungen Profifussball spielen zu können, ist ein Träumer. Es gibt schon einen Grund, warum der durchschnittliche Südinder wie Stocker auf Hungerkur aussieht.
Also vergesst, dass je ein Inder in Basel aufläuft. Die Engländer wissen schon, warum sie die (Fussball-)Finger lassen von Indien.

rhybrugg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rhybrugg »

MistahG hat geschrieben: nid immer. wär früeh in bitcoin investiert het, het richtig könne absahne. s git unzähligi bispiil. und im schlimmschte fall isches e wohltätigi investition für indischi kinder.
Und für jedes Beispiel wo jemand viel Geld in kurzer Zeit gemacht hat, bringe ich dir 10 Beispiele wo es in die andere Richtung gegangen ist.
Klar gibt es Glückspilze die beim Roulette alles auf Zahl setzen und die kommt dann.

Shakespeare
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shakespeare »

drkohler hat geschrieben:Meine Erfahrung mit Südindien beschränkt sich auf ca 3 Stunden.
Es war 2 Uhr Nachts.
Es war Ende Oktober.
Es war ca 40 Grad warm bei 100% Luftfeuchtigkeit.
Wer glaubt, bei diesen Bedingungen Profifussball spielen zu können, ist ein Träumer. Es gibt schon einen Grund, warum der durchschnittliche Südinder wie Stocker auf Hungerkur aussieht.
Also vergesst, dass je ein Inder in Basel aufläuft. Die Engländer wissen schon, warum sie die (Fussball-)Finger lassen von Indien.
Mit dieser grandiosen Logik hätte es noch nie einen Afrikanischen Profi in Europa gegeben.

Back in town
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Back in town »

Shakespeare hat geschrieben:Mit dieser grandiosen Logik hätte es noch nie einen Afrikanischen Profi in Europa gegeben.
In Afrika, Europa oder Südamerika spielt fast jeder Balg Fussball. In Indien gibt es keine solche Kultur. Das ist die einzige Logik die zählt.

Shakespeare
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shakespeare »

lpforlive hat geschrieben:Ich stehe ja selbst in der Kurve und keiner kam auf die Idee mich nach draussen zu zwingen
Ich wette mit dir, du wärst übelst angefiggt worden, wärst du drinnen geblieben. Vermutlich hättest du sogar noch ein paar auf den Latz gekriegt. Die Leute in der MK ist leider gar nicht so tolerant wie sie tut. Es gibt ein paar Wort- und Rädelsführer, der Rest sind Mitläufer.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rhybrugg hat geschrieben:Und für jedes Beispiel wo jemand viel Geld in kurzer Zeit gemacht hat, bringe ich dir 10 Beispiele wo es in die andere Richtung gegangen ist.
Klar gibt es Glückspilze die beim Roulette alles auf Zahl setzen und die kommt dann.
Das ist kindisches getue
Burgener mag uns noch so unsympatisch sein aber dem würde ich meine letzten 10 stutz anvertrauen den von geschäften versteht er was

Nur leider nicht was fans wollen nämlich fussball und nicht die ganze zeit über geld, geld, geld
Im gegensatz zu ihm haben die fans begriffen das er investor ist und kein gönner

Antworten