Neues Fcb Jahreskartendesign
Neues Fcb Jahreskartendesign
Hallo Zusammen. Was haltet Ihr vom Neuen Fcb Jahreskartendesign?Auf eine art gefälts mir und auf der Anderen Art. Es hat mit dem Vereins Jubiläum zu tun.Ich finde das ganze Vereins Jubiläums geschichte unglücklich. (Kein sportlicher erfolg)Vereinführung wo nicht den Besten Eindruck hinterläst.Zurück zur Jk.Was denkt ihr wie viele Jk wird der Fcb Verkaufen können?Ich habe eine ungutes gefühl das wir in Sachen Jk die nächsten Jahren leider nur noch die Nummer 2 sind im Land. Ich schätzte jetzt und hoffe das der Fcb Knapp über 20 000 Kommt.In dem Sin Hopp Fcb
Da ist die Fereinsvührung ofensichtlich nicht aleinneFcb Freak hat geschrieben:Hallo Zusammen. Was haltet Ihr vom Neuen Fcb Jahreskartendesign?Auf eine art gefälts mir und auf der Anderen Art. Es hat mit dem Vereins Jubiläum zu tun.Ich finde das ganze Vereins Jubiläums geschichte unglücklich. (Kein sportlicher erfolg)Vereinführung wo nicht den Besten Eindruck hinterläst.Zurück zur Jk.Was denkt ihr wie viele Jk wird der Fcb Verkaufen können?Ich habe eine ungutes gefühl das wir in Sachen Jk die nächsten Jahren leider nur noch die Nummer 2 sind im Land. Ich schätzte jetzt und hoffe das der Fcb Knapp über 20 000 Kommt.In dem Sin Hopp Fcb
Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
Wär sportliche erfolg und e jubiläum in zämmehang bringt däm isch eifach nümme z hälfe. Dä verein gits sit über 125 johr, e mol gwünsch...e mol verliersch. Erfolg isch nur e kleine teil vo däre gschicht, genau so gits abstig, randale nach däm dr erzfeind dir dr titel klaut etc. Das sin genau so teil vo däre 125 jöhrige faszination fc basel.Fcb Freak hat geschrieben:Ich finde das ganze Vereins Jubiläums geschichte unglücklich. (Kein sportlicher erfolg)
Aber toll foht in däm forum s neue johr glich ah wie s alte uffghört het.... Mit mimimimi kei erfolg mimimi.

Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
me mues halt gse, dasses vieli fcb fans gitt, wo zum erschte mol bewusst e sportlichi krise mitmache. mi jüngste cousin het joorgang 98, wo dä mit 9 oder 10 dr fcb richtig het afo verfolge, hets praktisch nüt me anders gä als meister wärde. und ebbe, dasch kei zwuggel meh, sondern wird 21 im merz.stacheldraht hat geschrieben:Wär sportliche erfolg und e jubiläum in zämmehang bringt däm isch eifach nümme z hälfe. Dä verein gits sit über 125 johr, e mol gwünsch...e mol verliersch. Erfolg isch nur e kleine teil vo däre gschicht, genau so gits abstig, randale nach däm dr erzfeind dir dr titel klaut etc. Das sin genau so teil vo däre 125 jöhrige faszination fc basel.
Aber toll foht in däm forum s neue johr glich ah wie s alte uffghört het.... Mit mimimimi kei erfolg mimimi.
![]()
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
Sportlichi Kriise? Hallo mir sin immer no zweite und im Cup au im 1/4 Final... Nur will mir jetzt nit zoberst mit x pünggt vorsprung und nach 16 joor wieder mol kei europäische Herbst hän gha sin mr doch nit in ere Kriise. Sportlichi Baisse villicht aber mehr au nitGoldust hat geschrieben:me mues halt gse, dasses vieli fcb fans gitt, wo zum erschte mol bewusst e sportlichi krise mitmache. mi jüngste cousin het joorgang 98, wo dä mit 9 oder 10 dr fcb richtig het afo verfolge, hets praktisch nüt me anders gä als meister wärde. und ebbe, dasch kei zwuggel meh, sondern wird 21 im merz.
Kämpfe Basel
dann eben eine baisse. was ich sagen will: jüngere fans mussten / müssen zum ersten mal kontinuerliche qualitätsabstriche beim kader und eine meisterschaft - und europalose saison, vielleicht bald eine zweite hinnehmen. natürlich ist das lächerlich für leute, welche die 80er/90er mitgemacht haben. aber ebbe...Gone to Mac hat geschrieben:Sportlichi Kriise? Hallo mir sin immer no zweite und im Cup au im 1/4 Final... Nur will mir jetzt nit zoberst mit x pünggt vorsprung und nach 16 joor wieder mol kei europäische Herbst hän gha sin mr doch nit in ere Kriise. Sportlichi Baisse villicht aber mehr au nit
edit: aber man muss auch in die zukunft schauen. diese momentaufnahmen lassen kritik natürlich immer lächerlich aussehen. das problem ist nur, dass derzeit nichts dafür spricht, dass sich die momentane situation demnächst zum besseren verändert. wenn man dass dann konsequent zu ende denkt (ausbleibender erfolg führt zu problemen bei guten transfers. fehlende gute transfers ZU uns führt zu guten transfers VON uns weg. dies führt zu sportlichem misserfolg. beides, also ausbleibende transfers und sportliche erfolglosigkeit führt zu geldproblemen und diese führen zu noch mehr schwächung des kaders und somit zu noch weniger attraktivität auf dem transfermarkt und somit zu noch weniger sportlichen erfolgen....etc. etc. etc.) -- ich rede jetzt von sehr allgemeinen prozessen, aber das kann jeden treffen.
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Back in town
- Erfahrener Benutzer
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
Ich habe gestern mit der Geschäftsstelle telefoniert, da meine auch noch nicht gekommen ist. Die Saisonkarten werden bis Ende Januar versendet. Müssen uns wohlmöglich noch ein wenig gedulden.
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"
Das Leben ist eine Hure!"
-
- Erfahrener Benutzer
Ych find s'Design no hübsch, frog mi aber, wieso mr das nid letscht Johr (notabene im eigentliche Jubiläumsjohr) gmacht het. 

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Genau so isches.stacheldraht hat geschrieben:Wär sportliche erfolg und e jubiläum in zämmehang bringt däm isch eifach nümme z hälfe. Dä verein gits sit über 125 johr, e mol gwünsch...e mol verliersch. Erfolg isch nur e kleine teil vo däre gschicht, genau so gits abstig, randale nach däm dr erzfeind dir dr titel klaut etc. Das sin genau so teil vo däre 125 jöhrige faszination fc basel.
![]()
Guets Neus!
das gseht jo richtig mies uss bim jooreskarteverkauf. dr offeni vrkauf lauft scho bald e wuche, verlängerige sin duure...
A obe: Voll
A unde: 1094 verfiegbar
B obe: 458 verfiegbar
B unde: 1008 verfiegbar
C obe: 841 verfiegbar
C unde: 1207 verfiegbar
G: 715 verfiegbar
D obe: 263 verfiegbar
D unde: 677 (!!!!!!!) verfiegbar
---
weme bedänkt, dass dr club eh nie dr ganz block mit JKs usverkauft, denn sehts uss, als würds richtig bitter in dr ruggrundi...usser D Balkon, wome no beidi Auge zuedrugge und vonere halbwägs akzeptable Quote kasch rede, ischs eifach nur arm.
vor allem: was lauft eigentlich mit dere mk hösch? vor 15 joor hesch di ame ufe warteliste miesse lo idraage und druff hoffe, dass zwei oder drei vilicht irgendwenn ihri JK abgän und du oobe uf dr lischte stosch. klar, mit so öppis rächnet me nümm hüt, klar...aber 700 Jks im offene verkauf bi..wieviel plätz im d parkett? 3000? eieieiei....
A obe: Voll
A unde: 1094 verfiegbar
B obe: 458 verfiegbar
B unde: 1008 verfiegbar
C obe: 841 verfiegbar
C unde: 1207 verfiegbar
G: 715 verfiegbar
D obe: 263 verfiegbar
D unde: 677 (!!!!!!!) verfiegbar
---
weme bedänkt, dass dr club eh nie dr ganz block mit JKs usverkauft, denn sehts uss, als würds richtig bitter in dr ruggrundi...usser D Balkon, wome no beidi Auge zuedrugge und vonere halbwägs akzeptable Quote kasch rede, ischs eifach nur arm.
vor allem: was lauft eigentlich mit dere mk hösch? vor 15 joor hesch di ame ufe warteliste miesse lo idraage und druff hoffe, dass zwei oder drei vilicht irgendwenn ihri JK abgän und du oobe uf dr lischte stosch. klar, mit so öppis rächnet me nümm hüt, klar...aber 700 Jks im offene verkauf bi..wieviel plätz im d parkett? 3000? eieieiei....
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer