125 Joor Jubiläum

Diskussionen rund um den FCB.
Legände
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legände »

Wenn wird's Liecht in de Nacht vom Donnschtig ufe Frytig abglöscht? Resp. wenn isch s'Fest circa fertig?

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

Was habt ihr euch so für eine Garderobe zusammengestellt? :cool:
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Bierathlet hat geschrieben:Was habt ihr euch so für eine Garderobe zusammengestellt? :cool:
bruune Lädermantel, handgschtriggte Balkeschal vo mim Mami, PAX-Libli us em 1983, und villicht e Cigarillo zwüsche de Lippe ... hoffentlig gits denn au Bieerr, Mineral, Wurscht & Brot, Schinggebrot :D
Lägg wär das geil wenn s'alte Stadion im Joggeli no wurdi schtoh . Dä Modergruch im Herbscht ... aahh Nostalgie wie schön dass es dich gibt
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

Falcão hat geschrieben:bruune Lädermantel, handgschtriggte Balkeschal vo mim Mami, PAX-Libli us em 1983, und villicht e Cigarillo zwüsche de Lippe ... hoffentlig gits denn au Bieerr, Mineral, Wurscht & Brot, Schinggebrot :D
Lägg wär das geil wenn s'alte Stadion im Joggeli no wurdi schtoh . Dä Modergruch im Herbscht ... aahh Nostalgie wie schön dass es dich gibt
schUnggebrot!!! ;)
MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!

MSNK Member Präsi

Zargor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zargor »

Falcão hat geschrieben:bruune Lädermantel, handgschtriggte Balkeschal vo mim Mami, PAX-Libli us em 1983, und villicht e Cigarillo zwüsche de Lippe ... hoffentlig gits denn au Bieerr, Mineral, Wurscht & Brot, Schinggebrot :D
dr fahrer vom wage XXXXXXXXX .. ;)
- Irrtum sprach der Igel und stieg vom Kaktus -

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Zargor hat geschrieben:dr fahrer vom wage XXXXXXXXX .. ;)
:)
Machet er das dehai au, Luusbuebe in dr Muttenzerkurve.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

:cool:

[video=youtube_share;-nFz723miRc]https://youtu.be/-nFz723miRc[/video]

MSNK Member Präsi

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

Schambbediss hat geschrieben:schUnggebrot!!! ;)
Im alte Joggeli, Syte Bahndamm hett in de sächzger bis afangs Siebzger Joore amme e Italiäner (me hett em Würmli gseit, worum weiss i nümme) zwei Körb ummegschleppt. Und hett ussgruefe (in sym Dialäggt):

Bieèrr, Wurrsst mit Brott, Singgebrott.

S' Waldfescht inere durchsichtigi Papiergugge mit eme kleine Tübli Thomi-Sämf drin. Und s' Bier in de Glas-Fläschli (!!!!!!!!!!!!!)

Drno hetts no eine gä mit soneme Buchkiosk. Dä hett Zigis, Stümpe, Kaugummi und Däfeli verkauft. Im Winter sind no die mit de Ruggebränte ummegloffe und händ Rum-Punsch ine Kartonbächer gfüllt. Und in däne Punsch hetts no "Schmackes" drinne gha - nit dä Grümpel vo hütt.

Jesses, es tschuuderet mi grad, wenn ich do dra dängg. Au ich wird langsam alt.!
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

Schaumschläger
Benutzer

Beitrag von Schaumschläger »

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Heute BZ mit FCB-Sonderbeilage. Morgen folgt die BaZ.

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Admin hat geschrieben:Heute BZ mit FCB-Sonderbeilage. Morgen folgt die BaZ.
und dr Blick (muess me ihn halt mol kaufe)

Bafana Bafana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bafana Bafana »

Admin hat geschrieben:Heute BZ mit FCB-Sonderbeilage.
läsenswärt!

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

dr Sport & Mord Button (7) isch glaub ufem Plan vrgässe gange..
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]

Schaumschläger
Benutzer

Beitrag von Schaumschläger »

noomy hat geschrieben:dr Sport & Mord Button (7) isch glaub ufem Plan vrgässe gange..
Der ist unter den grossen Zeit- und Ortsangaben versteckt ;)

Libero Grande
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Libero Grande »

Alles Gute zum 125. Geburtstag liebster FCB! Ich wünsche dir von Herzen nur das Beste - auf die nächsten 125 Jahre!
Rasenmeister 2007

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

Happy Birthday, FCB. Blick-Special drzue

https://www.blick.ch/storytelling/2018/fcb/index.html

Video mit Impressione us 125 Johr vom geilste Verein uff däre Wält

https://www.fcb.ch/de-CH/News/2018/11/1 ... Geschichte
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Rey2
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey2 »

stacheldraht hat geschrieben:Happy Birthday, FCB. Blick-Special drzue

https://www.blick.ch/storytelling/2018/fcb/index.html
blögg hat geschrieben:Wussten Sie, dass&#8201]

Besten Dank Blick! Damit ist auch endlich dieses ewige Mysterium gelöst! Darauf wäre ich nun wahrlich nie gekommen...

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Dachte, das wäre die Passagiersoper von Wolfgang Johannes Eisenwinter.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Alles Gueti und Danggschön für all dye emotionale Momänt. Truurig wye au glügglig.
Heusler.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

lpforlive
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lpforlive »

Bitte die Burger vom Landhof ins Joggeli bringen! So etwas leckeres habe ich noch nie gegessen.

Gesendet von meinem G8141 mit Tapatalk

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

erschti erläbnisbricht?

MSNK Member Präsi

Blackmore
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blackmore »

lpforlive hat geschrieben:Bitte die Burger vom Landhof ins Joggeli bringen! So etwas leckeres habe ich noch nie gegessen.

Gesendet von meinem G8141 mit Tapatalk
Einverstanden mit dir! Die waren richtig geil!

Basilisk_93
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilisk_93 »

Einer der besten Nächte im 2018 war das! Ein riesengrosses Dankeschön an die Leute, die diese Nacht auf die Beine gestellt haben, einfach nur wow!! :cool: :cool:

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Gschätzti Dame und Herre wo das organisiert (und mitgschafft) hän

Ich has geschder scho jedem ins Gsicht gseit, aber zem feschdhalte: Das isch dr Hammer gsi! So vyll Härzbluet wo do zem Ussdrugg brocht worde isch mit dr Ussstellig im lauschige Dschungel vo dr alte Wirggigsstätt het all mini Erwartige yyberdroffe. Nid nur e lieblosi Retroperspeggdive, sondern uff die kreativi und witzigi Art wie mr d Macher vo so huffe Choreos kennt ha ich dr Rundgang erläbd.
Die Mängi an Lyt wo sich wie uss de Gründerzyt aazooge hän isch wahnsinnig gsi. Fraue, Kinder und Masse an Herre woni feschd glaub, dass dene dass au im Alldaag besser wurd stoh. :)
Es isch e tolli Feschdstimmig gsi und e jede het efach s Lächle im Gsicht ka. Dr Herr (vom Spitzig Rissblei??) het mi mit sinere Yylaag zem lache brocht wie ich das scho lang nymmi ha könne. Grandios gsi! Meh gits nid z verzelle. Das muess mr erläbd ha.

In dämm Sinn, bis zem 150-Jährige
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Geniale Obe gsi geschter. Grosse Dangg an alli wo an däm Fescht mitgstaltet hän!
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

brewz_bana hat geschrieben:https://static.az-cdn.ch/__ip/4mp_O3h1M ... -16x9-fill

haha beschti foti!
hani au dänggt :D
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Brausebad hat geschrieben:Gschätzti Dame und Herre wo das organisiert (und mitgschafft) hän

Ich has geschder scho jedem ins Gsicht gseit, aber zem feschdhalte: Das isch dr Hammer gsi! So vyll Härzbluet wo do zem Ussdrugg brocht worde isch mit dr Ussstellig im lauschige Dschungel vo dr alte Wirggigsstätt het all mini Erwartige yyberdroffe. Nid nur e lieblosi Retroperspeggdive, sondern uff die kreativi und witzigi Art wie mr d Macher vo so huffe Choreos kennt ha ich dr Rundgang erläbd.
Die Mängi an Lyt wo sich wie uss de Gründerzyt aazooge hän isch wahnsinnig gsi. Fraue, Kinder und Masse an Herre woni feschd glaub, dass dene dass au im Alldaag besser wurd stoh. :)
Es isch e tolli Feschdstimmig gsi und e jede het efach s Lächle im Gsicht ka. Dr Herr (vom Spitzig Rissblei??) het mi mit sinere Yylaag zem lache brocht wie ich das scho lang nymmi ha könne. Grandios gsi! Meh gits nid z verzelle. Das muess mr erläbd ha.

In dämm Sinn, bis zem 150-Jährige
Däm isch nüt me hinzuezfiege.

Grandios gsi, vo A bis Z.

Merci au nomol an Admin, ganz ganz grosses Kino, das Archiv.

Raggledd, Würst, Börger, Crepes - fascht scho schad het me nit unändig Hunger, i hät gärn vo allem probiert.

Uf jede Fall e mehr als würdige Rahme.

Soviel gueti Lüt atroffe, au söttigi, wo me scho länger nümme gseh het - grandios.

I glaub nit viel Verein uf dere Wält könne uf sone treui und kreativi Fanszene zelle.

Vorwärts FCB!

Antworten