125 Joor Jubiläum
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
bruune Lädermantel, handgschtriggte Balkeschal vo mim Mami, PAX-Libli us em 1983, und villicht e Cigarillo zwüsche de Lippe ... hoffentlig gits denn au Bieerr, Mineral, Wurscht & Brot, SchinggebrotBierathlet hat geschrieben:Was habt ihr euch so für eine Garderobe zusammengestellt?![]()

Lägg wär das geil wenn s'alte Stadion im Joggeli no wurdi schtoh . Dä Modergruch im Herbscht ... aahh Nostalgie wie schön dass es dich gibt
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
schUnggebrot!!!Falcão hat geschrieben:bruune Lädermantel, handgschtriggte Balkeschal vo mim Mami, PAX-Libli us em 1983, und villicht e Cigarillo zwüsche de Lippe ... hoffentlig gits denn au Bieerr, Mineral, Wurscht & Brot, Schinggebrot
Lägg wär das geil wenn s'alte Stadion im Joggeli no wurdi schtoh . Dä Modergruch im Herbscht ... aahh Nostalgie wie schön dass es dich gibt

MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!
MSNK Member Präsi
MSNK Member Präsi
dr fahrer vom wage XXXXXXXXX ..Falcão hat geschrieben:bruune Lädermantel, handgschtriggte Balkeschal vo mim Mami, PAX-Libli us em 1983, und villicht e Cigarillo zwüsche de Lippe ... hoffentlig gits denn au Bieerr, Mineral, Wurscht & Brot, Schinggebrot

- Irrtum sprach der Igel und stieg vom Kaktus -
Zargor hat geschrieben:dr fahrer vom wage XXXXXXXXX ..![]()

Machet er das dehai au, Luusbuebe in dr Muttenzerkurve.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
Im alte Joggeli, Syte Bahndamm hett in de sächzger bis afangs Siebzger Joore amme e Italiäner (me hett em Würmli gseit, worum weiss i nümme) zwei Körb ummegschleppt. Und hett ussgruefe (in sym Dialäggt):Schambbediss hat geschrieben:schUnggebrot!!!![]()
Bieèrr, Wurrsst mit Brott, Singgebrott.
S' Waldfescht inere durchsichtigi Papiergugge mit eme kleine Tübli Thomi-Sämf drin. Und s' Bier in de Glas-Fläschli (!!!!!!!!!!!!!)
Drno hetts no eine gä mit soneme Buchkiosk. Dä hett Zigis, Stümpe, Kaugummi und Däfeli verkauft. Im Winter sind no die mit de Ruggebränte ummegloffe und händ Rum-Punsch ine Kartonbächer gfüllt. Und in däne Punsch hetts no "Schmackes" drinne gha - nit dä Grümpel vo hütt.
Jesses, es tschuuderet mi grad, wenn ich do dra dängg. Au ich wird langsam alt.!
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!
-
- Erfahrener Benutzer
dr Sport & Mord Button (7) isch glaub ufem Plan vrgässe gange..
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]
- Schaumschläger
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
Happy Birthday, FCB. Blick-Special drzue
https://www.blick.ch/storytelling/2018/fcb/index.html
Video mit Impressione us 125 Johr vom geilste Verein uff däre Wält
https://www.fcb.ch/de-CH/News/2018/11/1 ... Geschichte
Video mit Impressione us 125 Johr vom geilste Verein uff däre Wält
https://www.fcb.ch/de-CH/News/2018/11/1 ... Geschichte
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
stacheldraht hat geschrieben:Happy Birthday, FCB. Blick-Special drzue
blögg hat geschrieben:Wussten Sie, dass ]
Besten Dank Blick! Damit ist auch endlich dieses ewige Mysterium gelöst! Darauf wäre ich nun wahrlich nie gekommen...
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Dachte, das wäre die Passagiersoper von Wolfgang Johannes Eisenwinter.Waldfest hat geschrieben:https://www.bilder-upload.eu/upload/da9 ... 283045.png
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Gschätzti Dame und Herre wo das organisiert (und mitgschafft) hän
Ich has geschder scho jedem ins Gsicht gseit, aber zem feschdhalte: Das isch dr Hammer gsi! So vyll Härzbluet wo do zem Ussdrugg brocht worde isch mit dr Ussstellig im lauschige Dschungel vo dr alte Wirggigsstätt het all mini Erwartige yyberdroffe. Nid nur e lieblosi Retroperspeggdive, sondern uff die kreativi und witzigi Art wie mr d Macher vo so huffe Choreos kennt ha ich dr Rundgang erläbd.
Die Mängi an Lyt wo sich wie uss de Gründerzyt aazooge hän isch wahnsinnig gsi. Fraue, Kinder und Masse an Herre woni feschd glaub, dass dene dass au im Alldaag besser wurd stoh.
Es isch e tolli Feschdstimmig gsi und e jede het efach s Lächle im Gsicht ka. Dr Herr (vom Spitzig Rissblei??) het mi mit sinere Yylaag zem lache brocht wie ich das scho lang nymmi ha könne. Grandios gsi! Meh gits nid z verzelle. Das muess mr erläbd ha.
In dämm Sinn, bis zem 150-Jährige
Ich has geschder scho jedem ins Gsicht gseit, aber zem feschdhalte: Das isch dr Hammer gsi! So vyll Härzbluet wo do zem Ussdrugg brocht worde isch mit dr Ussstellig im lauschige Dschungel vo dr alte Wirggigsstätt het all mini Erwartige yyberdroffe. Nid nur e lieblosi Retroperspeggdive, sondern uff die kreativi und witzigi Art wie mr d Macher vo so huffe Choreos kennt ha ich dr Rundgang erläbd.
Die Mängi an Lyt wo sich wie uss de Gründerzyt aazooge hän isch wahnsinnig gsi. Fraue, Kinder und Masse an Herre woni feschd glaub, dass dene dass au im Alldaag besser wurd stoh.

Es isch e tolli Feschdstimmig gsi und e jede het efach s Lächle im Gsicht ka. Dr Herr (vom Spitzig Rissblei??) het mi mit sinere Yylaag zem lache brocht wie ich das scho lang nymmi ha könne. Grandios gsi! Meh gits nid z verzelle. Das muess mr erläbd ha.
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
hani au dänggtbrewz_bana hat geschrieben:https://static.az-cdn.ch/__ip/4mp_O3h1M ... -16x9-fill
haha beschti foti!

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Däm isch nüt me hinzuezfiege.Brausebad hat geschrieben:Gschätzti Dame und Herre wo das organisiert (und mitgschafft) hän
Grandios gsi, vo A bis Z.
Merci au nomol an Admin, ganz ganz grosses Kino, das Archiv.
Raggledd, Würst, Börger, Crepes - fascht scho schad het me nit unändig Hunger, i hät gärn vo allem probiert.
Uf jede Fall e mehr als würdige Rahme.
Soviel gueti Lüt atroffe, au söttigi, wo me scho länger nümme gseh het - grandios.
I glaub nit viel Verein uf dere Wält könne uf sone treui und kreativi Fanszene zelle.
Vorwärts FCB!