isch rein theoretisch hinde usse gangeSchranz hat geschrieben:was konkurenz?? ha dr e tip welle geh eigntlich...

jo glich merci hesches immerhin probiert mit e tipp zge (ps schuldisch mir no 2 bier

sorry aber dasch eidütig zu wenig...Hank Hoover hat geschrieben:naja was wünsch dr kund? jetzt mol rein gschäftlich dänk, über sprivat redi in dr öffentlichkeit nit. das isch seriös! au unsri VIP Kunde us Hollywood schätze genau das an mim salon. aber die 10 gratis tics wäre doch scho mol e afang, oderodernöd?
![]()
langsam chunsch in schwung hanky...klingt vielversprächenderHank Hoover hat geschrieben:chum zerscht mol verbi und denn rede mir witter, du wirsches denn scho no gseh, was mir eso zbiete händ, ansonste schad, aber het mi gfreut mit dir derfe zunterhalte.
tschöss
Deutsche Sprache schwere Sprache....Pascilicious hat geschrieben:Hahahahaha dicket mi suck!!![]()
James Dean und Zubi... ebe wannabes!! Aber i bis Original, the one and only... TO-BE Män!!! HAHAHA
Bitt Prad binis! Frickham und Pasci Clooney in einere Person und jetzt göhnt heim go spiele, Papa chunt bald heim!![]()
ich habe gehört, zubi treibt sich manchmal auch in diesem forum herum...RALE BALE hat geschrieben:wär dänket Ihr isch wirklig grausam SEXY? (nume männliche User zur Uswahl)