Nur dr Sunntig Nommitag?????ScoUtd hat geschrieben:Au geil gsi: De ganz Sunntig Nomitag im Fairy tale abhänge

und denn isch den s Xenox no cho.....

donald duck?Müüsli hat geschrieben:Die unentliche Geschichte
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
dr kandidat hett 100 pünggt und gwünnt e gstriggti wöschmaschine mit sämpf und ketschöpDave hat geschrieben:@bachgrabe
wie scho witer vorne gschriebe, mir hän kei tv dehei kah, mi erschte tv ha ich 1985 nach mim töffunfall gmietet, und die ganzi zyt sky-channel gluegt.
mary poppins ha ich im kino gseh, geil
ps: bisch du dr ursprünglichi bachgrabe wo sich unter anderem name jetzt in gwüsse andere forum umetriebt?
kasch am samschtig am grümpeli usliefer, ich hoff dir kömmet vorbi go luege.bachgrabe hat geschrieben:dr kandidat hett 100 pünggt und gwünnt e gstriggti wöschmaschine mit sämpf und ketschöp
do isch au no e oldie (mit HüMo...) und ex Profi-Boxer Ruedi Vogel (u.r.)alter sack hat geschrieben:ganz geil!
hier noch oldschool brille:
der alte sack
1x in den Charts mit Kajagoogoo und einem Scheiss-LiedLou C. Fire hat geschrieben:Hierzu gehört zwingend noch die Erwähnung von "Limal"
Logo! Gerade eben darum!Gevatter Rhein hat geschrieben:1x in den Charts mit Kajagoogoo und einem Scheiss-Lied
1x in den Charts mit Kylie Minogue mit einer behinderten Schnulze
-> nicht erwähnenswerte Person. Auch die Frisur war scheisse
Dämmfall simmer allwäg emol zämme imene Lager gsi. Ka mer aber nid vorstelle wie du mit 13 oder so ussgsee hesch.Dave hat geschrieben:ski fahre lehre uf "rigi klösterli" mit dr familie brunschwiler (s'huus ghört inzwüsche nümme ihne, aber s'existiert immer no http://www.rimona.ch/index.html ) und im summer au grad no dört 3 wuche im lager (1967 - ca 1975)