Beidi Ärmel blau wär schlicht eifach nur falsch! Falsch zur Tradition und falsch im Design (asymmetrisch??)PadrePio hat geschrieben:d'Qualität nimmt nid nur bi dr Mannschaft ab...![]()
Die Hoffnung lebt also noch, dass auf der roten Seite (rechts, aus Sicht des Trägers) der Ärmel und die Schulterpartie noch von blau auf rot korrigiert wurde!HJK hat geschrieben:Auf Anfrage beim FCBShop hat man mir bestätigt, dass das neue Trikot erst morgen bei einer offiziellen Präsentation im Fanshop enthüllt wird, wesshalb man es nicht ganz im Netz zeigen wollte. Auch eine Taktik
Lustigerweise gibt es aber nirgens einen Hinweis auf eine solche Präsentation.
Morgen werden wir aber sicher mehr wissen...
Sehr wohltuend dyni Zyle Feanor (und dr Nick liebi scho syt Johre!).Feanor hat geschrieben:alte, was do inne goht isch imfall lächerlicher als die ganzi Marketingabteilig. hän sies halt pinlich präsentiert, jä und jetzt? immer gross ä dummi schnurre gege die ganzi Kommerzialisierig vom Fuessball ha, aber denn sich über sonä bullshit ufrege, ich verstand euch nitt.
und denn no go luege, obs yb ächt besser macht?!? gohts nooo?!? dasch jo erbärmligg. und denn no umehüle als ob mr im yb-forum wäre. nid s neue libli isch turig, sondern das geheule do in mittlerwile in jedem verfickte fade.
ich find das neue-alte-was-weiss-ich-logo geil. mit stärne odr ohni. und ich finds geil, dass s libli nachwievor zweigeteilt isch. isch halt dä zweiti ärmel au bläu, jänu, hätti au andersch gmacht. abr grundsätzlich blibts bi dr zentrale zweiteilig. punkt.
und all die wo hüle, selle sich doch wieder e paar joor zruggerinnere, als mr mit nike nid mol zweigeteilti libli gha hän (und vo dä uswärtslibli us dere zyt spräch i gar nid erscht mol)
Dangge. Ganz mini Mainig. Elei scho s alte Logo ufem Liibli findi Hammer. Hani mr scho lang gwünscht.Feanor hat geschrieben:alte, was do inne goht isch imfall lächerlicher als die ganzi Marketingabteilig. hän sies halt pinlich präsentiert, jä und jetzt? immer gross ä dummi schnurre gege die ganzi Kommerzialisierig vom Fuessball ha, aber denn sich über sonä bullshit ufrege, ich verstand euch nitt.
und denn no go luege, obs yb ächt besser macht?!? gohts nooo?!? dasch jo erbärmligg. und denn no umehüle als ob mr im yb-forum wäre. nid s neue libli isch turig, sondern das geheule do in mittlerwile in jedem verfickte fade.
ich find das neue-alte-was-weiss-ich-logo geil. mit stärne odr ohni. und ich finds geil, dass s libli nachwievor zweigeteilt isch. isch halt dä zweiti ärmel au bläu, jänu, hätti au andersch gmacht. abr grundsätzlich blibts bi dr zentrale zweiteilig. punkt.
und all die wo hüle, selle sich doch wieder e paar joor zruggerinnere, als mr mit nike nid mol zweigeteilti libli gha hän (und vo dä uswärtslibli us dere zyt spräch i gar nid erscht mol)
Ich verstand di nid. z.B. dMK Präsentiert ihrs Züg wie z.B. Events (jo kai bessers wort igfalle) uff de Flyers besser/professioneller als dr FCB sini Trikots - notabene dr Fanartikel Nr. 1. Isch wäge däm dMK Kommerz?Feanor hat geschrieben:alte, was do inne goht isch imfall lächerlicher als die ganzi Marketingabteilig. hän sies halt pinlich präsentiert, jä und jetzt? immer gross ä dummi schnurre gege die ganzi Kommerzialisierig vom Fuessball ha, aber denn sich über sonä bullshit ufrege, ich verstand euch nitt.
Bernhard Heusler hat geschrieben:Vermehret euch!
Ich stand neben Pipi, blickte hinaus und sagte zu ihm: ‹Sieht das nicht wunderschön aus?› Er war zuerst ruhig, dann schaute ich ihn an und er sagte nur: ‹Ich hasse es. Ich hasse Zürich und alles was damit zu tun hat.› Er lief weg, fügte an, dass er Basel liebt, und war verschwunden.
Ich muss sagen ich finde die Idee mit dem ganz roten Rücken noch spannend. (hätte jedoch nicht ein Jubeljahr fürs ausprobieren genommen)Wurschtsalat hat geschrieben:Falls es no niemerts gseh het, do gseht me no bitz meh vom neue Trikot:
https://shop.fcb.ch/Trikot_adidas/Aufdruck_Unterschriften/
Hinde also komplett rot..
..vrmuetlig will me ans alte PAX-Liibli erinnere
Naja s'Shirt isch gschmaggssach, mir gfallts nid. Me hätt mehr drus chönne mache.
S'Goolidress gfallt mr wenigstens sit Joore wieder mol guet.
Ich finde dafür das Goalietrikot sehr hässlich, aber es ist ja alles Geschmacksache und auch nicht weiter schlimm.Wurschtsalat hat geschrieben:Falls es no niemerts gseh het, do gseht me no bitz meh vom neue Trikot:
https://shop.fcb.ch/Trikot_adidas/Aufdruck_Unterschriften/
Hinde also komplett rot..
..vrmuetlig will me ans alte PAX-Liibli erinnere
Naja s'Shirt isch gschmaggssach, mir gfallts nid. Me hätt mehr drus chönne mache.
S'Goolidress gfallt mr wenigstens sit Joore wieder mol guet.
Was hesch drfyr müesse zahle? Fahr drum in 10 Dag dert verbi..Inspirion88 hat geschrieben:Im Adidas Store in Landquart im Outlet hän si s alte Trikot ohni Sponsore und ohni die 2 Stärne verkauft. Gwöhnigsbedürftig aber lustig![]()
+1893Feanor hat geschrieben:alte, was do inne goht isch imfall lächerlicher als die ganzi Marketingabteilig. hän sies halt pinlich präsentiert, jä und jetzt? immer gross ä dummi schnurre gege die ganzi Kommerzialisierig vom Fuessball ha, aber denn sich über sonä bullshit ufrege, ich verstand euch nitt.