SubComandante hat geschrieben:Wurde schon mehrfach erwähnt. Scheint so, als könnten Wicky und er gut zusammenarbeiten. Es gibt es halt, dass Trainer und ein Spieler überhauptnicht miteinander können. Frei mit Murat. Sousa mit Die. Oissé mit Kouzo.
Ich meine, ein Kouzo in guter Form ... aber alles, was ich hier von ihm sah war dieser absolut gute Zuckerpass in einem Testspiel. Mehr nicht.
Weis gar nid, was alli so hypere, weller jetzt wieder ins Training ihstiegt. Was söllr denn mache? Är het Vertrag. Letschtjoor isch das doch genau glich gsi und denn hetr kurz druffabe doch no öbbis gfunde.
Du seisch dr Wicky und är könnes guet? Glaubi nid. Letschtjoor wie gseit glichi Situation gsi. Und wenn dr Wicky viel vo ihm ghalte hät, hät mes au moll probiert mit ihm. Wonr denn uf Malaga isch, sin alli froh gsi. Mi Tipp: Das lauft dasjoor ähnlich, s wird äfach zumene schwächere Club goh. Und jä, das isch au mini Hoffnig, dass es so kunnt.
Nidmoll wäg sinere arrogante Art. Aber dä bringt em FCB spielerisch doch sicher kei Mehrwärt me, das isch vrby und wär eh kuhm je so gsi. I mein, Kuzli in Form? Hets villicht s letschtmoll vor 10 Joor in Floränz gäh oder so. Vergiss es!
No 2 Joor und denn isch dr gröscht Fähltransfer vo dr jüngere FCB-Gschicht Gschicht. Au die Zyt goht no vrby.