Kei ahnig wo dini Gäscht umelaufe. Mini Gäscht chöme motorisiert.ScoUtd hat geschrieben:lieber käsfiess als hundekacke, nid?
Stehpinkler/Sitzpinkler
-
- Erfahrener Benutzer
Wenn sich Typen wie Du zu gut sind, um sich beim Pissen bei anderen Leuten hinzusetzen wenn man zu Besuch ist und man Dich höflich darauf hinweist, dann wären wir gar nie so eng befreundet geworden, dass ich Dich jemals zu mir eingeladen hätte. Dann hätte ich bereits vorher herausgefunden, was Du für ein Asi sein musst. Ich habe viel Freunde die richtige Männer sind (keine Weichspüler) und sich dennoch hinsetzen, ohne, dass sie sich kastriert fühlenPadrePio hat geschrieben:Auf Leute die meinen sie müssten jemandem vorschreiben wie sie zu pinkeln haben, kann ich verzichten. Die sollten vielleicht besser keine Gäste einladen. Mal ernsthaft, sowas hab ich noch nie gehört.
Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.
wann hast Du das letzte Mal eine Einladung geschrieben um Freunde nach Hause einzuladen? Bei mir wars glaube ich am 7. Kindergeburtstag, danach immer nur mündlich, so von face to facePadrePio hat geschrieben:Schriebsch die Sache in d'Iladig oder stoht das an dr Türe?
Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.
ne - eigentlich nid - obwohl i fahr e 3er bmw......also eventuell scho......aber eigentlich nid!!Taratonga hat geschrieben:Gegenfrage: hast Du Komplexe wegen Deines zu klein geratenen Gemächts? Wir Männer pissen eben seit eh und je Schulter an Schulter wenn wir in Pissoirs sind, ist eben so. Was ich auf den Tod nicht ausstehen kann, sind geile Böcke, die meinen mir auf den Schwanz zu starren. Das ist wohl auch das was Du ansprichst. Ist aber in 98 von 100 Fällen nicht so
lueg - i ka mit ere ganze football mannschaft schultere an schultere pisse - nur machis eifach immer nonig gärn!
i stig au in flugzüg - fleig aber nid gärn........
wär mer explizit uff e schwanz starrt und nid innert 3 sekunde e diagnose überebällt well er urolog isch und s halt e bruefskranket isch - dä fallt!
nei - i sprich aa - nommol - dassis viel entspannender find für mi ellei in e egge z seiche!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
.....dehne mer doch s fäld mol e bitz uss:
wennis richtig verstand wünsche dir euch au d römerschissene zrugg wo me schultere an schultere pfunde ka??!!
emmel die wo sich "im team uff ängschtem platz schiffe" pudelwohl fühle
wennis richtig verstand wünsche dir euch au d römerschissene zrugg wo me schultere an schultere pfunde ka??!!
emmel die wo sich "im team uff ängschtem platz schiffe" pudelwohl fühle
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
bim pisse wird gstande, bim kacke ghockt.
wäis nid was s problem isch, wenn me stoht bim seiche. solang i guet cha zile, isch das kei problem. würdi s halbe wc voll pisse, würdi au ane sitze, sunscht sehni kei grund zum uf e wc z sitze.
s het mer au no nie öber gsäit i söll bim pisse ane sitze. i glaub dr grund wird si, dass i s wc immer suber verlos. hätt ich lüt bi mir, wo mer würde s wc vollpisse, würdene s nägschte mol au sage, si sölle ane sitze willi kei bock ha ihri pissi go wägputze.
schueh cha me bi mir aloh oder abzieh, cha jede sälber entscheide. (klar, wenn si dräckig sin, nass oder me in e hundescheisse gstande isch, ghöre si vor d hustür und somit abzoge). aber i ha zum glück kollege wo bis uf 3 zelle chöne und wüsse was sich ghört. falls nid, kurze blick uf d schueh, kolleg in d auge luege - uf sini schueh luege - in sini auge luege und kopf schüttle, denn wäis är, dass är mit däne schueh nid ine chunt.
wäis nid was s problem isch, wenn me stoht bim seiche. solang i guet cha zile, isch das kei problem. würdi s halbe wc voll pisse, würdi au ane sitze, sunscht sehni kei grund zum uf e wc z sitze.
s het mer au no nie öber gsäit i söll bim pisse ane sitze. i glaub dr grund wird si, dass i s wc immer suber verlos. hätt ich lüt bi mir, wo mer würde s wc vollpisse, würdene s nägschte mol au sage, si sölle ane sitze willi kei bock ha ihri pissi go wägputze.
schueh cha me bi mir aloh oder abzieh, cha jede sälber entscheide. (klar, wenn si dräckig sin, nass oder me in e hundescheisse gstande isch, ghöre si vor d hustür und somit abzoge). aber i ha zum glück kollege wo bis uf 3 zelle chöne und wüsse was sich ghört. falls nid, kurze blick uf d schueh, kolleg in d auge luege - uf sini schueh luege - in sini auge luege und kopf schüttle, denn wäis är, dass är mit däne schueh nid ine chunt.
mini regle sin bekannt und eifach verständlich:PadrePio hat geschrieben:Schriebsch die Sache in d'Iladig oder stoht das an dr Türe?
1) jede wo kunnt bringt e 6er
2) grollt wird vo mir
3)was uff dr schissi passiert isch jedem sälber überloh
3.1) wär kokst spüehlt nid
FERTIG!
und so pi mol duume grächnet würdi sage hani in dr wuche........öbbe 20 gäscht
haha - i bring denn amme e badtüechli - gfolgt vomene lichte kopfschüttle!!canon hat geschrieben: schueh cha me bi mir aloh oder abzieh, cha jede sälber entscheide. (klar, wenn si dräckig sin, nass oder me in e hundescheisse gstande isch, ghöre si vor d hustür und somit abzoge). aber i ha zum glück kollege wo bis uf 3 zelle chöne und wüsse was sich ghört. falls nid, kurze blick uf d schueh, kolleg in d auge luege - uf sini schueh luege - in sini auge luege und kopf schüttle, denn wäis är, dass är mit däne schueh nid ine chunt.
- PadrePio
- Erfahrener Benutzer
Do liegt wohl dr Hund begrabe. Diä treffe vermuetlich nid. So lütt würd ich nächstmol gar nümm ilade.canon hat geschrieben:i glaub dr grund wird si, dass i s wc immer suber verlos. hätt ich lüt bi mir, wo mer würde s wc vollpisse, würdene s nägschte mol au sage, si sölle ane sitze willi kei bock ha ihri pissi go wägputze.
- PadrePio
- Erfahrener Benutzer
das sind akzeptierbari Regle!Russe hat geschrieben:mini regle sin bekannt und eifach verständlich:
1) jede wo kunnt bringt e 6er
2) grollt wird vo mir
3)was uff dr schissi passiert isch jedem sälber überloh
3.1) wär kokst spüehlt nid
FERTIG!
und so pi mol duume grächnet würdi sage hani in dr wuche........öbbe 20 gäscht

- Nervenbündel
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Loost dini Frau no gärn ame Männer bim Pinkle zue? Bitz Stasi-mässig he?
Wenni bi dir ufs WC würd go, denne nur wenn dr Hahne glichzittig lauft.
*fühlt sich uffem WC nid gärn beobachtet*
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
Dünni bis licht korpulänti Männer dörfe bi mir pinggle wie si wän, Fettsägg hän e Sitzzwang. Däne traui nid übere Wäg, die gsehn ihres Pfiffli jo nid unterem ihrem digge Ranze, wie wän sie denne ziele????
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
alles lesen hilft ungemein:Konter hat geschrieben:Dünni bis licht korpulänti Männer dörfe bi mir pinggle wie si wän, Fettsägg hän e Sitzzwang. Däne traui nid übere Wäg, die gsehn ihres Pfiffli jo nid unterem ihrem digge Ranz, wie wän sie denne ziele????
-> Gemerkt haben wir es, weil er laut wie ein Pferd gepisst hat.
Und nein, wir horchen nicht an der Türe wenn jemand mal muss
alles lesen hilft ungemein:Konter hat geschrieben:Loost dini Frau no gärn ame Männer bim Pinkle zue? Bitz Stasi-mässig he?
-> Gemerkt haben wir es, weil er laut wie ein Pferd gepisst hat.
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
An Eurer WC-Tür horcht ihr nicht, aber offenbar treibt Ihr Euch desöfteren in Pferdeställen rum und hört den Pferden beim Pissen zu.Taratonga hat geschrieben:-> Gemerkt haben wir es, weil er laut wie ein Pferd gepisst hat.
Oder wieso wisst Ihr so genau, wie laut Pferde pissen?

https://www.mundmische.de/bedeutung/273 ... uereipferdMundharmonika hat geschrieben:An Eurer WC-Tür horcht ihr nicht, aber offenbar treibt Ihr Euch desöfteren in Pferdeställen rum und hört den Pferden beim Pissen zu.
Oder wieso wisst Ihr so genau, wie laut Pferde pissen?![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Das Thema scheint jedenfalls den Nerv voll zu treffen - bald 60 dokumentarische Beiträge über die facettenreichen rund 30 Sekunden des Pinkelns.
Aller guten Dinge sind … zweite Ligen: www.zweiteliga.org
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer