i ha das lang ähnlich gse wie du. au in dr kurve isch me vor dene nid sicher. immerhin wärde a) lüt mit schal oder triggo vom andere club nümmi ind kurve gloh und b) isch d parkett jetzt au in dr CL freistehend. denn hesch nid mit so wixer miesse um di platz stritte.Konter hat geschrieben:Eieiei, wenn me scho numme die Biträg liist, weiss me, dass es vo Glory Hunters wird wimmle.
Fuck of, mir wänn das NID.
d gloryhunters sin mittlerwiile e nätte zuesatz für mi, wenn si in dr kurve stöhn (und di anderi mannschaft supporte). ich bi eher am rand und blib per se stoh, wenn si übers stoh motze. ich schrei und pfiff dreimol so lut wenn si sich drüber beklage. i fluech 5 mol vulgärer als sunscht, wenn si e dummi hän, wäg ihrne bälger. bim goaljubel landet s bier rächt gezielt uf däne penner ihrer jagge. und wenn irgend sone räschtschwizer flachpfiffe halst, chesslets au mol (bishär nur gege madrid nötig gsi).
jä, es isch vilicht arm und e kindergarte. aber nur so lernt das gsindel, das gästefans nid ind kurve ghöre. usserdäm isches e verdammti therapie für mi :hommmmmm: