Fifa 18
Fifa 18
Nervt ihr euch auch so über das neue Fifa 18? Das haben sie meiner Meinung voll verkackt! Die Verteidiger und die Stürmer spielen jeweils in einer anderen Liga. 5:3, 8:2, 6:1, 5:4 etc. sind die gängisten Resultate. (fast) Jeder Schuss ein Treffer - auf beiden Seite. So viele Abbrüche der Spiele von Gegner (nachdem ich nach 20 Min bereits mit 3:0 führte) hatte ich noch nie. Ich habe gestern wieder das Fifa 17 gespielt um mich zu beruhigen. Bin mir am überlegen ob ich die PS in die Ecke stele (spiele nur Fifa). Geht das nur mir so?
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
Ich gseh das komplett andersch, eins vo de beschte fifa wos bishär gä het. Das mit dr verteidigung isch jo e oft diskutierts thema, ich finds top, dass me mehr sälber muess mache - genau das idch momentan d krux. D lüt wo vorhär alles dur cpu mache lo hän, könne jetzt quasi nüme richtig spiele. Vorhär het halt d cpu greglet und d verteidigung isch gstande. Jetzt muesch das meh sälber reguliere und au mehr sälber spile, dämentsprächend kömme weniger drmit z schlag = si sin halt nit so guet wie sis meine. Git jo überall enorm vil rage quits und so, aber das isch halt wenn d kinderzimmerprofis plötzlich nur no goal kassoere.
I kum sälber au noni so zrächt demit, aber das ligt an mine beschränkte fähigkeite - nit am spil.
I kum sälber au noni so zrächt demit, aber das ligt an mine beschränkte fähigkeite - nit am spil.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
jo guet, aber es isch au e witz dass praktisch jede schuss im 16er us jedem winkel dinne isch... au überlaufe mi d stürmer praktisch jedesmol, gester het mir e stürmer bi dr Mittellinie e halbe meter wäg gno bi dr ballahnahm und i bi denn bis zu sim abschluss us 11m nit ei cm nöcher an ihn ahne ko, so öbis ka jo nit sistacheldraht hat geschrieben:Ich gseh das komplett andersch, eins vo de beschte fifa wos bishär gä het. Das mit dr verteidigung isch jo e oft diskutierts thema, ich finds top, dass me mehr sälber muess mache - genau das idch momentan d krux. D lüt wo vorhär alles dur cpu mache lo hän, könne jetzt quasi nüme richtig spiele. Vorhär het halt d cpu greglet und d verteidigung isch gstande. Jetzt muesch das meh sälber reguliere und au mehr sälber spile, dämentsprächend kömme weniger drmit z schlag = si sin halt nit so guet wie sis meine. Git jo überall enorm vil rage quits und so, aber das isch halt wenn d kinderzimmerprofis plötzlich nur no goal kassoere.

Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
- SvenBK
- Erfahrener Benutzer
s'isch ächt gwöhnigsbedürftig. Sowie de viel Goal chasch mache, chasch au viel griege
Ha im allererschte Match nochem Intro (Real - Athletico) 6:5 verlore und bi regelrächt perpläx gseh. Aber me gwöhnt sich dra, finds au fascht besser so.
DSpielerphysis isch teilwiis jääs spürbar, genauso wie dQualitätsunterschied (Pace, Schuss, Ballkontrl. usw)
sSchlimmste findi dGoalis! Ha scho mehrmools ka, wenn dr gegnerisch Goali will us dr Not Kläre, dass sie Abschlage übere Schlappe rutscht und im an Grind und denn fascht ins eigene Goal goht
Spielt öper FIFA Ultimate?

Ha im allererschte Match nochem Intro (Real - Athletico) 6:5 verlore und bi regelrächt perpläx gseh. Aber me gwöhnt sich dra, finds au fascht besser so.
DSpielerphysis isch teilwiis jääs spürbar, genauso wie dQualitätsunterschied (Pace, Schuss, Ballkontrl. usw)
sSchlimmste findi dGoalis! Ha scho mehrmools ka, wenn dr gegnerisch Goali will us dr Not Kläre, dass sie Abschlage übere Schlappe rutscht und im an Grind und denn fascht ins eigene Goal goht

Spielt öper FIFA Ultimate?