Roman Polanski - Ab ind Kischte!
Roman Polanski - Ab ind Kischte!
http://www.20min.ch/people/internationa ... t-27202300
https://www.nytimes.com/2017/10/03/movi ... ation.html
Stand jetzt vier Meitli vrgwaltigt, d Dunkelziffer (DKZ) wird wohl höcher sy. Zuegäh het ärs au, abr d Schwiz losst en in sym Chalet in Gstaad s Läbe gniesse!?
Y weiss nid, obi e Punkt vrgässe ha, abr us wellem Grund genau sött me dä nid ihloche bzw. de Amis schicke? Willr tolli Film gmacht het? Wills ewig här isch? Will die einti Frau gseit het für si ischs gässe?
Und wo bliebe d Politiker wo riese Häls mache wenn e Nafri einere an Arsch längt?
Dä Polanski vrdient miner Meinig noch kei Läbensobe in Freiheit und vorallem nid unter em Schutz vo dr Schwiz.
*Für Polanski gilt die Unschuldsvermutung*
«Soweit ich das sagen kann, ist es vorbei. Ich habe mich schuldig bekannt» - Polanski
Morn im Bässlergut, Übermorn St. Quentin!
Stand jetzt vier Meitli vrgwaltigt, d Dunkelziffer (DKZ) wird wohl höcher sy. Zuegäh het ärs au, abr d Schwiz losst en in sym Chalet in Gstaad s Läbe gniesse!?
Y weiss nid, obi e Punkt vrgässe ha, abr us wellem Grund genau sött me dä nid ihloche bzw. de Amis schicke? Willr tolli Film gmacht het? Wills ewig här isch? Will die einti Frau gseit het für si ischs gässe?
Und wo bliebe d Politiker wo riese Häls mache wenn e Nafri einere an Arsch längt?
Dä Polanski vrdient miner Meinig noch kei Läbensobe in Freiheit und vorallem nid unter em Schutz vo dr Schwiz.
«Soweit ich das sagen kann, ist es vorbei. Ich habe mich schuldig bekannt» - Polanski
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Ausserdem - wie willst du eine Vergewaltigung nach 30 oder mehr Jahren nachweisen? Ich sage ja nicht, dass er kein Dreckskerl ist, aber wie zum Teufel willst du so was noch nachweisen? Das ist doch ein Witz, dass dies noch vor Gericht kommen soll wäre ja auch ein Witz - auf welche Indizien verlassen sie sich denn da?
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
hett är in eim Fall vo 1977 - hett dere denn e halbi Million zahlt und guet isch (S Opfer sälber hett gseit es sig in Ornig). Jetzt chöme überall anderi här wo au chli Gäld wänd abgriffe - är hett sich nid in allne Fäll für schuldig bekennt nur in dem eine. Sie händ sogar zäme amene Buech gschafft.cantona hat geschrieben:«Soweit ich das sagen kann, ist es vorbei. Ich habe mich schuldig bekannt»
längt jo als Bewies, nid?
https://www.welt.de/vermischtes/article ... iesse.html
Wenn ihr euch statt für diese Promis mal nur zu 10% für und über eure Nachbarn enervieren könntet, wie ihr das über eure "Stars" macht, sähe diese Welt bedeutend besser aus.
Ich kann und werde mich nicht näher mit diesem Thema befassen. Aber wenn nur jeder halbwegs vor seiner Haustür - ich meine das nicht sprichwörtlich - kehren würde, gebe es weniger solcher Geschichten. Unter euren Facebookstars laufen eben auch Menschen rum, die etwas auf dem Kerbholz haben, wie sonst auch überall.
Es kann einfach nicht sein, dass nach 40 - 50 Jahren jemand erst Vorwürfe erhebt. Dafür gibts eben unser Rechtssystem.
Evtl. wegen dem alles entscheidenden Umstand, ob es juristisch verjährt ist?cantona hat geschrieben:Y weiss nid, obi e Punkt vrgässe ha, abr us wellem Grund genau sött me dä nid ihloche bzw. de Amis schicke?
Ich kann und werde mich nicht näher mit diesem Thema befassen. Aber wenn nur jeder halbwegs vor seiner Haustür - ich meine das nicht sprichwörtlich - kehren würde, gebe es weniger solcher Geschichten. Unter euren Facebookstars laufen eben auch Menschen rum, die etwas auf dem Kerbholz haben, wie sonst auch überall.
Es kann einfach nicht sein, dass nach 40 - 50 Jahren jemand erst Vorwürfe erhebt. Dafür gibts eben unser Rechtssystem.
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
In dubio pro reo. Ich denke, dass vor 30 Jahren eine Vergewaltigung noch mehr als Kavaliersdelikt galt. Die Gesellschaft hat sich gewandelt, in diesem Falle zurecht. Für mich Pikant ist: es handelt sich um eine 13-jährige. Und in den USA gibt es immer noch einen Richter, der 50 Jahre fordert. Aber in Anbetracht, dass ein Strauss-Kahn noch auf freiem Fuss ist, muss man sich über gar nichts wundern. Oder man schaut sich mal eine Doku über die Dutroux Story an. Prominentenstatus und viel Geld ... was schrieb Orwell schon wieder in Animal Farm?
Wenn Polanski wirklich nur eine der Taten stichfest nachgewiesen werden kann, dann soll er hinter Gitter. Da kann er noch so tolle Filme machen oder das Leid erlebt haben wegen eines Arschloch Charles Manson. Vergewaltiger sind Abschaum. Und für Vergewaltigung von Minderjährigen fehlt mir grad ein Ausdruck. Aber zuerst: in dubio pro reo.
Wenn Polanski wirklich nur eine der Taten stichfest nachgewiesen werden kann, dann soll er hinter Gitter. Da kann er noch so tolle Filme machen oder das Leid erlebt haben wegen eines Arschloch Charles Manson. Vergewaltiger sind Abschaum. Und für Vergewaltigung von Minderjährigen fehlt mir grad ein Ausdruck. Aber zuerst: in dubio pro reo.
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
cantona hat geschrieben:http://www.20min.ch/people/internationa ... t-27202300
Wayne. Manches blibt Unbewiese. Das mit dr 13-Jährige im Jack Nicholson sinere Villa isch e Folg vo ere Hollywood-Orgie, und si hets wohl au irgendwie welle. Das het er und sie jo zuegäh. Mein Gott, mir hän 40 Johr schpöter.
Die andere Gschichte sin in die gliche Kategorie asiedle wie Kachelmann-Kleinkrieg. Grücht, Gelderpressige, Vergliiche.
I lueg lieber sini Kult-Streife, isch 10-mol spannender.
Edit: Het au vil Schlimms erläbt, dä Herr. Als Kind im Ghetto vo Warsaw Holocaust-Deportatione und Tod überläbt, und denn het d'Manson-Killertruppe sini schwangeri Frau Sharon Tate ufgschlitzt.
Will emol luege, ob ihr "Guet-Mensche" au no mit em Moralische kämte, wenn euch so Sache passiere im Läbe.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
-
- Erfahrener Benutzer
dito!Falcão hat geschrieben:Wayne. Manches blibt Unbewiese. Das mit dr 13-Jährige im Jack Nicholson sinere Villa isch e Folg vo ere Hollywood-Orgie, und si hets wohl au irgendwie welle. Das het er und sie jo zuegäh. Mein Gott, mir hän 40 Johr schpöter.
Die andere Gschichte sin in die gliche Kategorie asiedle wie Kachelmann-Kleinkrieg. Grücht, Gelderpressige, Vergliiche.
Edit: Het au vil Schlimms erläbt, dä Herr. Als Kind im Ghetto vo Warsaw Holocaust-Deportatione und Tod überläbt, und denn het d'Manson-Killertruppe sini schwangeri Frau Sharon Tate ufgschlitzt.
Will emol luege, ob ihr "Guet-Mensche" au no mit em Moralische kämte, wenn euch so Sache passiere im Läbe.
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Lieber Guetmensch als Blödmensch.Falcão hat geschrieben:Wayne. Manches blibt Unbewiese. Das mit dr 13-Jährige im Jack Nicholson sinere Villa isch e Folg vo ere Hollywood-Orgie, und si hets wohl au irgendwie welle. Das het er und sie jo zuegäh. Mein Gott, mir hän 40 Johr schpöter.
Ha au schlimms erläbt. Darf ich jetzt au go Minderjährigi vergwaltige? Was für e abgfuckti Kacklogik. In dubio pro reo. Aber untersueche darf me's trotzdäm, sunscht simmer wieder uff de Kavaliersdelikt-Schiene. Und bi Schuldspruch ischs halt fertig mit Filmvestivals bsueche..
-
- Erfahrener Benutzer
40 joor här... de herr isch jetzt 84...
SO e meinig isch mines erachtens himmeltruurig. als ob das öper do tangiert. hauptsach e anders läbe au no vrsaue, hän sehr vieli öpis drvo!cantona hat geschrieben:Dä Polanski vrdient miner Meinig noch kei Läbensobe in Freiheit und vorallem nid unter em Schutz vo dr Schwiz.
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Wie wotsch das bewise? Wie wott är sich verteidige? Aber jetzt heissts in de Medie natürlich widr "der mehrfache vergewaltiger Minderjähriger". Bevor es keini bewiis git bruuch me dä seich gar nümm bringe und das wirds zu 99.9% nid gäh. Dä einti Fall mit dere 13 Jährige isch lang verbi und är hett büest. Sie sälber seit me söll en endlich in Rueh lohSubComandante hat geschrieben:Lieber Guetmensch als Blödmensch.
Ha au schlimms erläbt. Darf ich jetzt au go Minderjährigi vergwaltige? Was für e abgfuckti Kacklogik. In dubio pro reo. Aber untersueche darf me's trotzdäm, sunscht simmer wieder uff de Kavaliersdelikt-Schiene. Und bi Schuldspruch ischs halt fertig mit Filmvestivals bsueche..
http://www.spiegel.de/panorama/justiz/s ... 06397.html
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Ich bin nicht der Rechtsstaat sondern nur ein kleiner Teil darin, der sich dem unterzuordnen hat. Das gilt für mich, den armen Penner auf der Strasse wie auch Polanski. Dass dies medial ausgeschlachtet wird ist eine andere Geschichte. Wir können gerne eine Diskussion darüber führen, wie Medien ganze Existenzen zerstören können und wie unverantwortlich einige nur für ein paar Clicks mehr agieren. Denn das ist ein wirkliches Problem. Das andere eine Sache zwischen Kläger, Angeklagter und dem Justizapparat - hat uns eigentlich wenig anzugehen bis zur einer Verurteilung oder eines Freispruches. Aber die Medien tischen eigentlich nur das auf, was wir gerne zu essen hätten. Und scheinbar ist ein Bigmac Menu mit Cola oder ein angestandener Gammeldönner eher gefragt als gut gekochte Nahrung. Wir lassen uns durch das viele Salz, dem Zucker und dem Fett halt gerne ablenken - statt Vollwertjournalismus oder kritische Hinterfragung der wahren Probleme dieser Welt nur noch wer sich grade die Hupen vergrössern liess...BloodMagic hat geschrieben:Wie wotsch das bewise? Wie wott är sich verteidige? Aber jetzt heissts in de Medie natürlich widr "der mehrfache vergewaltiger Minderjähriger". Bevor es keini bewiis git bruuch me dä seich gar nümm bringe und das wirds zu 99.9% nid gäh. Dä einti Fall mit dere 13 Jährige isch lang verbi und är hett büest. Sie sälber seit me söll en endlich in Rueh loh
http://www.spiegel.de/panorama/justiz/s ... 06397.html
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
Ich find das en absolute Witz...Wo will me do überhaupt afoh untersuche?...Das chah keinne nochwise öb die ussag vo dere Frau überhaupt stimmtBloodMagic hat geschrieben:Ausserdem - wie willst du eine Vergewaltigung nach 30 oder mehr Jahren nachweisen? Ich sage ja nicht, dass er kein Dreckskerl ist, aber wie zum Teufel willst du so was noch nachweisen? Das ist doch ein Witz, dass dies noch vor Gericht kommen soll wäre ja auch ein Witz - auf welche Indizien verlassen sie sich denn da?

Mi Härz isch rot blau
Franco Costanzo 2006 - 2011
Franco Costanzo 2006 - 2011