für di isches gratis, chum doch verbii, und berücksichtig au unser agebot für nögscht wuche. ( siehe signatur )Flyergirl hat geschrieben:leider nid, hätis widr mol e massage nötig...was choschdets?
Sexiest User in däm Forum
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
jä hütte jetzt grad (ha no bis am 4i offe) oder denn widr am mäntig. weiss nit ob mi mitarbeiter no übers wuchenänd schafft, aber hütte sich är no in de ferie...Flyergirl hat geschrieben:also chani grad e termin ha? und wo isch das
diganstüre findsch ebefals in minere signatur alles andri denn derte

GO CANUCKS GO
[quote="Hank Hoover"]jä hütte jetzt grad (ha no bis am 4i offe) oder denn widr am mäntig. weiss nit ob mi mitarbeiter no übers wuchenänd schafft, aber hütte sich är no in de ferie...
diganstüre findsch ebefals in minere signatur alles andri denn derte ]
oh nei jez hani no grad d rubrik wichtig gläse...super den bruchi nid z cho
diganstüre findsch ebefals in minere signatur alles andri denn derte ]
oh nei jez hani no grad d rubrik wichtig gläse...super den bruchi nid z cho

-
- Erfahrener Benutzer
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
alternativ wäre doch eine veteranen/ausgemusterten umfrage was?Seemann hat geschrieben:anhand der auswahlmöglichkeiten kann es sich bei dieser wahl nur um "the sexiest bubi in däm forum" handle.
schreibe jetzt extra schriftdeutsch dass du mir schneller folgen kannst

erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

-
- Erfahrener Benutzer
ah naja dass war mal, als ich dä Salon eröffnet ha, do isch das gwärb no verpöhnt gsi, jetzt hämmer dregli echli glockeret, und es chunt druff ah was für e massage me will. Du settisch aber unser Motto beachte wo über allem stoht:Flyergirl hat geschrieben:das do
Wichtig: Unser Personal wird keine sexuellen oder masochistischen Massagen vornehmen und wir distanzieren uns ganz klar von all den Erotik Massage Salon's!
Der Kunde ist der König!

GO CANUCKS GO
oke dönt scho besser...händ der au e "zuhauseservice"?Hank Hoover hat geschrieben:ah naja dass war mal, als ich dä Salon eröffnet ha, do isch das gwärb no verpöhnt gsi, jetzt hämmer dregli echli glockeret, und es chunt druff ah was für e massage me will. Du settisch aber unser Motto beachte wo über allem stoht:
Der Kunde ist der König!![]()
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
jo in sältene fäll scho, aber numme unter de allgemein bekannte büroziite und bi zahligskräftig und Stammkunde. Uf jede fall loht sich do nomol zdiskudiere...Flyergirl hat geschrieben:oke dönt scho besser...händ der au e "zuhauseservice"?
Ich merk scho du bishc rächt verspannt im nacke, und glaubs die unter rückemuskle sett umbedingt vom stress befreit wärde. Suscht wird das weekend nit agnähm si.
GO CANUCKS GO
- Schranz
- Erfahrener Benutzer
sorry du hesch eifach kei ahnig...Hank Hoover hat geschrieben:jo in sältene fäll scho, aber numme unter de allgemein bekannte büroziite und bi zahligskräftig und Stammkunde. Uf jede fall loht sich do nomol zdiskudiere...
Ich merk scho du bishc rächt verspannt im nacke, und glaubs die unter rückemuskle sett umbedingt vom stress befreit wärde. Suscht wird das weekend nit agnähm si.
nid persönlich gmeint gäll

erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

jo ebe das glaub ich au...wenns erschde mol gratis und guet isch, wiedu jo seisch, den wird ich zimli schnell zum stammchund...Hank Hoover hat geschrieben:jo in sältene fäll scho, aber numme unter de allgemein bekannte büroziite und bi zahligskräftig und Stammkunde. Uf jede fall loht sich do nomol zdiskudiere...
jo do hesch völlig rächt, alles isch verspannt...
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
du settisch umbedingt mi konsuldiere. bi nümmi lang im salon. wennd no e termin willsch, will mr mega ziit für di nä, aber die hani hütt nümmi, wie wärs am mäntig oder eso, du seisch eifach wenns dir goht. Der Kunde ist der König!Flyergirl hat geschrieben:jo ebe das glaub ich au...wenns erschde mol gratis und guet isch, wiedu jo seisch, den wird ich zimli schnell zum stammchund...
jo do hesch völlig rächt, alles isch verspannt...

GO CANUCKS GO
[quote="Hank Hoover"]du settisch umbedingt mi konsuldiere. bi nümmi lang im salon. wennd no e termin willsch, will mr mega ziit für di nä, aber die hani hütt nümmi, wie wärs am mäntig oder eso, du seisch eifach wenns dir goht. Der Kunde ist der König! ]
ich will aber hüt, sunscht wird jo s weekend schlecht hesch gseit...also de service isch sehr schlcht
ich will aber hüt, sunscht wird jo s weekend schlecht hesch gseit...also de service isch sehr schlcht
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
naja hei dass chasch nit sage, wär het so lang kha bi sich zentscheide?Flyergirl hat geschrieben:ich will aber hüt, sunscht wird jo s weekend schlecht hesch gseit...also de service isch sehr schlcht
und häti dä user do dä fred schnäller ufgschalte, würdisch jetzt au scho bi mir gemütlich am relaxe si. ah imfall mr biete näbe de massage au no e grosses wellness sortimänt, wo du uf jede fall au derfsch benütze. weisch ich nimm mir für kunde gärn mehr ziit als numm 10 min. Suscht ischd wirkig gleich null und dass wän mir jo nit. ich biet dir aber es schnupper abo für 10 gratis itritt ah.
GO CANUCKS GO
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
naja was wünsch dr kund? jetzt mol rein gschäftlich dänk, über sprivat redi in dr öffentlichkeit nit. das isch seriös! au unsri VIP Kunde us Hollywood schätze genau das an mim salon. aber die 10 gratis tics wäre doch scho mol e afang, oderodernöd?Flyergirl hat geschrieben:glaub i würd nid lang warte...
und zu dir du alte schweeed: also 10 gratis, meh z biete hesch nid?

GO CANUCKS GO
-
- Erfahrener Benutzer