Wenn mr ebber dää Täggscht gha schigge und villicht saage welli Melodie...

Jo jez isches glaar, ha geschter nomol gloost... Kenn das Lyed scho lang ha aber dr Aafang nye vrschtande und halt erscht in der 2. schtroofe mitgsungerodolfo hat geschrieben:Los wie dfüürweer ab durch dLatte
schnäller als der Beatle Best
jedes gool vom FC Basel
isch e zweits St. Jakobsfest (Ging wohl ums Fest zum 575. Jubiläum der Schlacht zu St. Jakob)
Wenn mir au emol verliere
macht uns das kei Ranzeweh
will bi sunneschiin und rääge
stöhn mir uf de fcb ... FCB!
Fand ich auch gut, dass man gestern mal was Altes gebracht hat. Aber dann wurde von der 60. bis zur 90. das Stadion mit "FCBasel schiess es Gooooaaal" eingeschläfert. Während dieser Phase hat es gefühlt nur dieses Lied gegeben. Vielleicht wollte man ja den gegnerischen Goalie in den Schlaf singen...Schambbediss hat geschrieben:Gege lausanne e paar älter lieder gsunge, findi glunge. Für ai match chönnt me jo au mol numme d'schalalala lieder bringe wo me ums 2002 umme gsunge het.![]()
hinsichtlich der ...sprachenvielfalt... fänd ich ab und zu ein lied auch hochdeutsch schon easy.Schambbediss hat geschrieben:Für ai match au mol wieder paar lieder hochdütsch singe. Mottomatch quasi... oldschool!
"Die nummer eins, die nummer eins, die nummer eins der schweiz sind wir... "
Do isch er...snape hat geschrieben:Und weles isch dr Täggscht vo dr Melodie "Lasciate mi cantare, con la chitarra in mano" ?
Tönt für mich nach "I Want It All" (Queen).lpforlive hat geschrieben:https://www.youtube.com/watch?v=6h_9mcyYX6A
Kann mir jemand wie das Lied heisst? Evt. ein Text dazu? Dieses Lied finde ich hammer
Das ist doch das Lied in dem es ums Stadionverbot geht oder? Wäre auch dankbar um den Text. Merciandrea1893 hat geschrieben:bi au uf der suechi nachem e text und zwar "es isch s läbe .... usw"es isch au es älters lied ... melodie vo de scorpions ...wer froh um jedi hilf
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
hat der regionalligist cottbus heute auch und trotzdem war energie drin..HJK hat geschrieben:Kein Wunder wenn 20 Minuten lang das selbe gesungen wird...
Ist ein Joke. Das ist ein Teil des Songtextes von "Duele el Corazon". Da ich den Text vom gestrigen Lied gerade nicht zur Hand habe, habe halt was anderes von diesem spanischen Gedüdel gepostet.Mundharmonika hat geschrieben:
Und was bitte soll das bedeuten? Und JA, ich spreche spanisch...
Mit ihm schmerzt Dir das Herz
Und mit mir schmerzen Dir die Füsse
Hä???
dar los mismo [.........]gallius hat geschrieben:Kann mir jemand die zweite Zeile vom «Basilea, Basilea» schicken? Bin nicht sicher, ob ich diese richtig verstanden habe…
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.
Konstantin Wecker
Erstens weiss ich, dass es glaub s erste Saisonspyyl Uswärts gsy isch in deere Saison wo dr Schambbediss nit gsy isch.tanner hat geschrieben:Statt so scheisse schriebe würdsch lieber emol der arsch lüpfe und so reise mitmache
denn würdsch emol öppis erläbe und miestisch di nid über gsangskunscht närve
Erstens weiss ich, dass es glaub s erste Saisonspyyl Uswärts gsy isch in deere Saison wo dr Schambbediss nit gsy isch.tanner hat geschrieben:Statt so scheisse schriebe würdsch lieber emol der arsch lüpfe und so reise mitmache
denn würdsch emol öppis erläbe und miestisch di nid über gsangskunscht närve
Luca Brasi hat geschrieben:THOR29 und Schambbediss wie zwei 14jährigi meitli...
pink schwarzi aazeigebildli im chicorée stil, fühle sich beidi glichzitig aagriffe wenn ein vo beidne kritisiert wird und göhn au immer zämme uffs wc...