Sommer Ferien 05
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
hän ähnlichi route... aber nur bis tallinn... yeppah 2 wuche baltikum... und e fetts abschlusswucheänd in warschau... näbebi kennt öper e billigs hotel in warschau?The Bacras hat geschrieben:Bin im Sommer dort, wos kalt wird. Reise von Berlin, nach Tallin, nach Helsinki und zum Schluss ne Woche Helsingborg bei Verwandtschaft.
Zuhause erwartet mich dann noch ne Trainingswoche.
Verpasse wahrscheinlich den Saisonbegin![]()
im auguscht den no e usflügli nach adam plannt...
-
- Erfahrener Benutzer
wenn berlin? dört sind mir au no nach unsere 3 wuche schwedemedal hat geschrieben:hän ähnlichi route... aber nur bis tallinn... yeppah 2 wuche baltikum... und e fetts abschlusswucheänd in warschau... näbebi kennt öper e billigs hotel in warschau?
im auguscht den no e usflügli nach adam plannt...

git jo fetts forumstreffe dört

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
-
- Neuer Benutzer
BaD_DeviL hat geschrieben:20 oder 21.7...!!OHNE HOTEL SIND WIR ALLE HIER!!!![]()
du hesch ä zimmer oder wie sehts us?
Joo... Kolleg het alles organisiert, aber es isch eso billig, i däng äs wird irgnd e kaputti hütte sii und au "in Strandnähe" isches eh deehnbaare begriff...

Bi uf jeedefall an dr FCB - Fahne am Balkon z`erkenne!

CHAOS TOUR MALLORCA 2005

Ai Liebi.. Forza FCB!
[quote="Resistenza"]Joo... Kolleg het alles organisiert, aber es isch eso billig, i däng äs wird irgnd e kaputti hütte sii und au "in Strandnähe" isches eh deehnbaare begriff...
]
ich glaub ich weis in wellem das dä bisch...in arenal oder?? den isch es hammershit in däm "hotel" sin mir letsch mol gsi nach 2 i dääg hän mir ä neus hotel miesse sueche...
]
ich glaub ich weis in wellem das dä bisch...in arenal oder?? den isch es hammershit in däm "hotel" sin mir letsch mol gsi nach 2 i dääg hän mir ä neus hotel miesse sueche...

- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer