Marketing beim FCB
Vor fast 4 Jahren wurde ich an der Meisterfeier von einer Fackel ziemlich schwer verletzt und verbrachte fast die ganze Nacht in einer Ambulanz. In den darauffolgenden Jahren war ich nicht mehr auf dem Barfi und das wird in diesem Jahr auch wieder der Fall sein. Auch wenn dieses Jahr etwas anders geplant wird. Die Stimmung kann mann mE nicht mehr wirklich ernst nehmen weil die Meisterschaft ohnehin Wochen vor dem letzten Spieltag bereits entschieden wurde. Somit ist es mir ziemlich Wurst wie man die Meisterfeier gestaltet.
"Es ist das Schicksal aller Trainer, früher oder später mit Tomaten beworfen zu werden."
Dino Zoff
Dino Zoff
Admiral von Schneider hat geschrieben: Liverpool zu supporten ist nämlich momentan ähnlich masochistisch, wie YB zu unterstützen.
footbâle hat geschrieben: Auch wenn das kaum jemand nachvollziehen kann: Unsere Nulltoleranz Gesellschaft 'züchtet' grosse Grenzüberschreitungen, indem sie kleine Grenzüberschreitungen kriminalisiert. Davon bin ich vollendet überzeugt.
Gute Grundidee! Letztlich steht und fällt es mit der Umsetzung!
Ich persönlich habe die "gefühlt" Dutzenden feiern auf dem Barfi gesehen.. (ja und darüber ärgere ich mich über mich selbst am meisten... kann es ja nicht sein, dass man diesem Event nach Jahren des Erfolges etwas gleichgültig entgegenblickt.. wenn ich ehrlich bin und in den Spiegel schaue ist es einfach so.. und vermutlich bin ich da nicht ganz alleine..)! Neue Ideen um neue Reizpunkte zu setzen sind da bei mir herzlich willkommen!
Ich persönlich habe die "gefühlt" Dutzenden feiern auf dem Barfi gesehen.. (ja und darüber ärgere ich mich über mich selbst am meisten... kann es ja nicht sein, dass man diesem Event nach Jahren des Erfolges etwas gleichgültig entgegenblickt.. wenn ich ehrlich bin und in den Spiegel schaue ist es einfach so.. und vermutlich bin ich da nicht ganz alleine..)! Neue Ideen um neue Reizpunkte zu setzen sind da bei mir herzlich willkommen!
Ich sehs genau glyych..... und au ich find eigentlich sehr schad, dass bi mir die Emozione nymm so do sinn. Aber ich glaub nid dass es an dr Azahl ellei liggt.PanPan hat geschrieben:Gute Grundidee! Letztlich steht und fällt es mit der Umsetzung!
Es isch glaub wie au scho einigi gschriebe hänn eher die Überlägeheit in dr Maischterschaft. Bi mir isch sälbscht bim Match luege nymm die glych Emozion vorhande. Wenn me scho zur Winterpause cha drvo ussgoh dass dr nägscht Titel im Sagg isch, chunnt doch wirkligg nur no künschtligg Emozione übere!
Anders wärs doch wenn dr FCB mit em FCZ oder YB bis zum Schluss um e Titel spielt und am Schluss dr FCB dr Chübel holt, DENN chömme Emozione!!! Au wenn das 20mol hinterenander dr Fall isch! Vo däm här wieni scho gseit ha isch die Idee das Johr mol öppis neus und soll sy Berächtigung ha!
Auch am Arsch geht ein Weg vorbei 

- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
Het e paar intressanti mainige do inne zum thema "stimmig und emotione".
Jetzt gib i no mi sämf drzue:
Öpisem elei d'schuld gäh an de fählende emotione isch minere mainig noch nid korräggt. I gseh das ganze eher als zämmespiel vo vrschiedene faktore.
Mi dunggts fascht ebitz dass mr "opfer" vo unserem aigene erfolg worde sin. Dr mensch isch jo ohnehin e gwohnedstier...
Au die nationali nid-konkurränz dräyht garantiert sii dail drzue bi. Die fans wo, sage mr mol 21 sin oder jünger, die kenne dr FCB nur erfolgriich... genau so wie die wo erscht sit em 2002 ins stadion chömme. I dängg bi dene isch au EHER dr hang zur arroganz vorhande als bi däne wo no wirklig die schlächte zyte miterläbt hän... will die ebe wüsse, dass das alles nid sälbschtvrständlig isch und's au anderi zyte gäh het...
Villicht draage au no d'smartphones e winzige dail drzue bi... hüt zu daags isch me beschäftigt drmit dr momänt uf sim natel feschtz'halte als sälber e dail vo däm momänt z'sii und en somit zu 100% z'gniesse. Nai, me filmt's lieber damit me irgendwenn mol wemme uf dr schüssle hoggt sich das waggelfilmli cha iinezieh und cha sage: "so geil, i bi drbi gsi!"... nodürlig gwürzt mit ere priise "i hau das uf social media damit jo alli gsehn dass i au an dr maischterfiir oder im stadion bi dere tolle choreo drbi gsi bi!"... lüt, höred doch uff mit däm gugus... so waggelfilmli sin eh nüd rächts und irgend e fotograf im stadion wirds scho ha wo denn die ganzi szenerie us eme andere winkel, wo me's nochär viel besser gseht, duet fötele...
Usserdäm, i bring immer das bispiel mit em goaljubel: friehner (alte säcke) bisch nachem goal als spieler vor d'fans gseggled und denn isch die interaktion voll abgange, alli am duurekheye... hüt segglesch als spieler vor d'fans und anstatt abz'goh ziehn sie s'natel und filme di...
Buebe und maitli: die WOHRE erinnerige draaged ihr im härz und nid uf eme natel.
E witere punggt isch sicher au das kunde-dängge vo gwüsse fans: "i zahl mini johreskarte, i will schöne fuessball gseh, i will unterhalte wärde, wenn sie eso witermache gib i mini johreskarte ab, kund isch könig... !"
In erschter linie gseh i mi als FCB fan und nid als FCB kund.
Klar, au i würd gärn wunderschöne fuessball gseh aber i bi fan vom FCB und halt nid vo z.b. real...
Hüt zu daags wird au bi jedem match und bi jedem resultat ab dr 80.min. fluchtartig dr haimwäg in aagriff gnoh... dailwiis gits fascht scho wettrenne uf dr bus oder s'tram... das hets friehner au viel weniger gäh. Stressgsellschaft... überall: au nachem schaffe amigs... friehner bisch nachem fyroobe no in e baiz ain go näh und d'zytig lääse. Hüt stresse sie ummenand und wenn sie mol in e baiz göhn denn isch dr laptop dailwiis schnäll uf em tisch damit me am beschte denn au no witerschaffe cha... aber jetzt schweif i ebitz ab. Zrugg zum thema FCB.
Buebe und maitli, bsinned euch emol wieder... wärded wieder zu dene feschtbriedere amene match wo's friehner viel meh vonene gäh het am match. Das fänd i schön.
Öpisem elei d'schuld gäh an de fählende emotione isch minere mainig noch nid korräggt. I gseh das ganze eher als zämmespiel vo vrschiedene faktore.
Mi dunggts fascht ebitz dass mr "opfer" vo unserem aigene erfolg worde sin. Dr mensch isch jo ohnehin e gwohnedstier...
Au die nationali nid-konkurränz dräyht garantiert sii dail drzue bi. Die fans wo, sage mr mol 21 sin oder jünger, die kenne dr FCB nur erfolgriich... genau so wie die wo erscht sit em 2002 ins stadion chömme. I dängg bi dene isch au EHER dr hang zur arroganz vorhande als bi däne wo no wirklig die schlächte zyte miterläbt hän... will die ebe wüsse, dass das alles nid sälbschtvrständlig isch und's au anderi zyte gäh het...
Villicht draage au no d'smartphones e winzige dail drzue bi... hüt zu daags isch me beschäftigt drmit dr momänt uf sim natel feschtz'halte als sälber e dail vo däm momänt z'sii und en somit zu 100% z'gniesse. Nai, me filmt's lieber damit me irgendwenn mol wemme uf dr schüssle hoggt sich das waggelfilmli cha iinezieh und cha sage: "so geil, i bi drbi gsi!"... nodürlig gwürzt mit ere priise "i hau das uf social media damit jo alli gsehn dass i au an dr maischterfiir oder im stadion bi dere tolle choreo drbi gsi bi!"... lüt, höred doch uff mit däm gugus... so waggelfilmli sin eh nüd rächts und irgend e fotograf im stadion wirds scho ha wo denn die ganzi szenerie us eme andere winkel, wo me's nochär viel besser gseht, duet fötele...
Usserdäm, i bring immer das bispiel mit em goaljubel: friehner (alte säcke) bisch nachem goal als spieler vor d'fans gseggled und denn isch die interaktion voll abgange, alli am duurekheye... hüt segglesch als spieler vor d'fans und anstatt abz'goh ziehn sie s'natel und filme di...
Buebe und maitli: die WOHRE erinnerige draaged ihr im härz und nid uf eme natel.
E witere punggt isch sicher au das kunde-dängge vo gwüsse fans: "i zahl mini johreskarte, i will schöne fuessball gseh, i will unterhalte wärde, wenn sie eso witermache gib i mini johreskarte ab, kund isch könig... !"
Klar, au i würd gärn wunderschöne fuessball gseh aber i bi fan vom FCB und halt nid vo z.b. real...
Hüt zu daags wird au bi jedem match und bi jedem resultat ab dr 80.min. fluchtartig dr haimwäg in aagriff gnoh... dailwiis gits fascht scho wettrenne uf dr bus oder s'tram... das hets friehner au viel weniger gäh. Stressgsellschaft... überall: au nachem schaffe amigs... friehner bisch nachem fyroobe no in e baiz ain go näh und d'zytig lääse. Hüt stresse sie ummenand und wenn sie mol in e baiz göhn denn isch dr laptop dailwiis schnäll uf em tisch damit me am beschte denn au no witerschaffe cha... aber jetzt schweif i ebitz ab. Zrugg zum thema FCB.
Buebe und maitli, bsinned euch emol wieder... wärded wieder zu dene feschtbriedere amene match wo's friehner viel meh vonene gäh het am match. Das fänd i schön.

MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!
MSNK Member Präsi
MSNK Member Präsi
Guter Beitrag, widerspiegelt die heutige "Smartphone-Gesellschaft" ziemlich gut.Schambbediss hat geschrieben: ...
Noch eine Frage bzgl. spontaner Meisterfeier: Sollte der FCB noch nicht dieses Wochenende Meister werden (wovon ich ausgehe), sondern nächste oder übernächste Woche auf dem Platz selber alles klar machen, dann wird abends trotzdem am Barfi gefeiert, richtig??
die spontani gits nur nit falls mir morn maister wärde...Panda11 hat geschrieben:Guter Beitrag, widerspiegelt die heutige "Smartphone-Gesellschaft" ziemlich gut.
Noch eine Frage bzgl. spontaner Meisterfeier: Sollte der FCB noch nicht dieses Wochenende Meister werden (wovon ich ausgehe), sondern nächste oder übernächste Woche auf dem Platz selber alles klar machen, dann wird abends trotzdem am Barfi gefeiert, richtig??
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
Du sprichst mir aus dem Herzen.Schambbediss hat geschrieben: Villicht draage au no d'smartphones e winzige dail drzue bi... hüt zu daags isch me beschäftigt drmit dr momänt uf sim natel feschtz'halte als sälber e dail vo däm momänt z'sii und en somit zu 100% z'gniesse. Nai, me filmt's lieber damit me irgendwenn mol wemme uf dr schüssle hoggt sich das waggelfilmli cha iinezieh und cha sage: "so geil, i bi drbi gsi!"... nodürlig gwürzt mit ere priise "i hau das uf social media damit jo alli gsehn dass i au an dr maischterfiir oder im stadion bi dere tolle choreo drbi gsi bi!"... lüt, höred doch uff mit däm gugus... so waggelfilmli sin eh nüd rächts und irgend e fotograf im stadion wirds scho ha wo denn die ganzi szenerie us eme andere winkel, wo me's nochär viel besser gseht, duet fötele...
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
*13* hat geschrieben:Apropos einen an der Waffel, ja habe ich wohl da ich dir meine Hilfe angeboten habe auf dem Rückweg von Sofia
Ipforlive, ich habe damals recht gestaunt über den verzweifelten Hilfe-Aufruf von aus Sofia hier im Forum und eigentlich noch mehr gestaunt über die Solidarität, die Dir hier von einigen entgegen gebracht wurde.lpforlive hat geschrieben:Musst nicht vom Thema ablenken und ja ich bin immer noch dankbar für deine hilfe![]()
Dass Du jetzt jenen, der Dir offenbar aus der Patsche geholfen hat, mit einem "Du hast einen an der Waffel" eindeckst, spricht nicht gerade für Dich. Ein User, der mir so aus der Patsche geholfen hätte, wäre für mich danach aus Respekt absolut unantastbar, selbst wenn er eine andere Meinung vertritt. Im Nachhinein kann man sagen, dass *13* tatsächlich einen an der Waffel hat; er hätte Dich besser dort in Sofia sitzen lassen sollen.
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
Also mal zum Klarstellen. Wenn man es ganz genau anschaut hat mich NUR "Joggeli" , der gesperrt wurde, geholfen. "Joggeli" hat die Reise alleine bezahlt und ich habe natürlich dies zurückgezahlt. "13" hat wie die anderen hilfsbereiten User nur Tipps gegeben wie ich nach Hause komme, was ich auch dort getan habe. Leider waren diese Tipps nicht hilfreich weil die Kontaktierten meine Hilfe ignorierten oder zu faul waren. Die Behörden dort und in der CH sich quergestellt und behauptet dies sei alles nicht möglich. Und alle Kontaktaufnahme mit diversen Medienvertreten vom FCB (Raz, Waldis, Ruberti, Walter) oder gar offiziller Seite wurden ignoriert.Mundharmonika hat geschrieben:Ipforlive, ich habe damals recht gestaunt über den verzweifelten Hilfe-Aufruf von aus Sofia hier im Forum und eigentlich noch mehr gestaunt über die Solidarität, die Dir hier von einigen entgegen gebracht wurde.
Dass Du jetzt jenen, der Dir offenbar aus der Patsche geholfen hat, mit einem "Du hast einen an der Waffel" eindeckst, spricht nicht gerade für Dich. Ein User, der mir so aus der Patsche geholfen hätte, wäre für mich danach aus Respekt absolut unantastbar, selbst wenn er eine andere Meinung vertritt. Im Nachhinein kann man sagen, dass *13* tatsächlich einen an der Waffel hat; er hätte Dich besser dort in Sofia sitzen lassen sollen.
Das mit der Waffel habe ich überregiert und nehme dies zurück. Aber jetzt gleich den Teufel an die Wand malen. finde ich übertrieben.
http://www.fcbforum.ch/forum/showthread ... rad/page27Mundharmonika hat geschrieben:Ipforlive, ich habe damals recht gestaunt über den verzweifelten Hilfe-Aufruf von aus Sofia hier im Forum und eigentlich noch mehr gestaunt über die Solidarität, die Dir hier von einigen entgegen gebracht wurde.
Ja auch die Stimmung gestern,,,,,,,,,,, es liegt nicht nur an den Smartphones ....da wird nonstop sich über alles mögliche unterhalten,,,,,, nach dem 2 Vaduz Goal steht man auf und geht,,,, mit dem Kommentar es gibt ja heute nichts zu feiern....Ja Leute wer den Event will sollte mal überlegen was er /sie dazu beiträgt....Die Mannschaft lautstark unterstützen .... bitte auch wieder etwas gängigere MK Lieder,.....der Funke sprang einfach echt nicht rüber....
S Marketing könnte sich auch mal bemühen ein anständiges Essensangebot im Sekt D zu bieten..... wäre auch Service am Fan!
S Marketing könnte sich auch mal bemühen ein anständiges Essensangebot im Sekt D zu bieten..... wäre auch Service am Fan!
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
so true amkSchambbediss hat geschrieben:Het e paar intressanti mainige do inne zum thema "stimmig und emotione".
Buebe und maitli, bsinned euch emol wieder... wärded wieder zu dene feschtbriedere amene match wo's friehner viel meh vonene gäh het am match. Das fänd i schön.![]()
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]
Franzobel[/RIGHT]
Scheiss auf offizielle Meisterfeiern. Ist für die Füchse und fürs Handyvolk.Luigi1893 hat geschrieben:Vor fast 4 Jahren wurde ich an der Meisterfeier von einer Fackel ziemlich schwer verletzt und verbrachte fast die ganze Nacht in einer Ambulanz. In den darauffolgenden Jahren war ich nicht mehr auf dem Barfi und das wird in diesem Jahr auch wieder der Fall sein. Auch wenn dieses Jahr etwas anders geplant wird. Die Stimmung kann mann mE nicht mehr wirklich ernst nehmen weil die Meisterschaft ohnehin Wochen vor dem letzten Spieltag bereits entschieden wurde. Somit ist es mir ziemlich Wurst wie man die Meisterfeier gestaltet.
Fussballemotionen in Basel sind momentan keine mehr vorhanden.
Alti Garde abtreten ! Macht endlich Platz für Neues Schöneres
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
Ich meine die jetzige Clubleitung und all die satten erfolgsunhungrigen Spieler, die es nicht einmal gegen Vaduz geschafft haben, Sofa-Meister (Unwort des Jahres) zu werden.Schambbediss hat geschrieben:Wär oder was mainsch mit "alti garde"?
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
Ich wäre immer noch für beides … am "Meisterabend" gibt es den üblichen Fanmarsch, Balkontrubel und am Samstag könnte man dann ja immer noch ein Stadtfestli mit Festbetrieb, Torwandschiessen, Team/Pokalfotos, Teamvorstellung, Autogrammkarten blablabla machen.
Als ich bei Milan war und ein Spiel verlor, schlug ich anschließend in der Umkleidekabine alles kurz und klein. Ich trat alles weg, was ich fand. Heute gehen die Spieler als Verlierer vom Platz und machen dabei noch Selfies und anderen Schwachsinn."
- Gennaro Gattuso
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
Das isch au mini Meinig. Was ich ghört isch, dass sie es mega Stadtfest ufd Bei wän stelle, quasi e Fest vom Barfi über e Märtplatz bis zur Mäss und au amene dementsprechende umzug. Weiss nur nit, öb sie für das überhaupt gnueg lüt finde, will am daag nach dr meisterschaft ischs halt scho nit so prikelndDjango hat geschrieben:Ich wäre immer noch für beides … am "Meisterabend" gibt es den üblichen Fanmarsch, Balkontrubel und am Samstag könnte man dann ja immer noch ein Stadtfestli mit Festbetrieb, Torwandschiessen, Team/Pokalfotos, Teamvorstellung, Autogrammkarten blablabla machen.
Kämpfe Basel
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
Sehen wir es positiv: Es gibt einen Grund für einen Aufgewärmten...Gone to Mac hat geschrieben:Das isch au mini Meinig. Was ich ghört isch, dass sie es mega Stadtfest ufd Bei wän stelle, quasi e Fest vom Barfi über e Märtplatz bis zur Mäss und au amene dementsprechende umzug. Weiss nur nit, öb sie für das überhaupt gnueg lüt finde, will am daag nach dr meisterschaft ischs halt scho nit so prikelnd
Heusler.
Alla sätt är bra utom de dåliga.
"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."
Alla sätt är bra utom de dåliga.
"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."
-
- Erfahrener Benutzer
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
parkiere d'oberbaselbieter/aargauer/solothurner/zürcher/thurgauer/sunschtigs buurepagg ihri subarus an däm samschtignomidaag eigentlich im garte vom bloser?
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]
Franzobel[/RIGHT]